kiitos teille lohdutuksista!!!
Harmi antzi, kun jouduit turhaan menemään kouluun kipeänä =((
Noista oireista, niin mulla ollut ihan varma olo, että menkat alkaa molemmilla kerroilla, kun raskaana olen ollut ja muutenkaan ei mitään "oloa" paitsi lämmöt ylhäällä, mut ne mulla on joka kuukaus riippumatta hedelmöityksestä..
Jazz, älä yhtään vuotoa siellä "odottele"!!! Jos teillä miehesi kanssa on hyvät fiilikset tästä raskaudesta niin on minullakin =) OIKEESTI!!!
Toivon ja uskon, että kaikki menee hyvin tällä kertaa ja saa tyttärenne sisaruksen.
nyt vaan lungisti (varmaan tosi helppoa...) ja päivä kerrallaan.
ÄssÄlle onnittelut sykkeen näkemisestä!
Tuulin kanssa mennään siis illalla gynelle. Ei varmaan olla peräkkäin kun mulla naisgyne ja sulla mies... tai jos ei tämä veikkonen poista peruukkia välillä - heh!
Toivottavasti molemmat saavat apua sieltä omiin vaivoihin ja on kannattava käynti.
Siitä miehen hommelista, niin ei se "vaiva" (kivempi sanoa kuin sairaus) oli vakavaa miehelle, kun huomattiin näin aikaisin ja hoito aloitetaan, mutta ilman hoitoa voi olla kohtalokas niin miehelle kuin lapsihaaveille =((
Mies kyllästyi mun kyseilyihin illalla niin täysin, että soitti lääkärille aamulla ja kysyi vielä siitä lapsiasiasta.
Lekuri sanoi, että ei ole mahdotonta tulla raskaaksi, mutta hankalampaa se voi olla jo tässä vaiheessa... joten täällä sitten tjottaillaan todella, kunnes mies on kunnossa (kesällä viimeistään.... HUOHKAUS

)
Pyydän kuitenkin gyneltä ne luget niin ovat sit valmiina, kun taas tositoimiin päästään.
Nyt on jotenkin rennompi olo, kun en enää niin stressaa asiasta, mutta ei todellakaan mitään ehkäsyä oteta käyttöön.
Ja josko nyt jatkasin sitä mun diettiä, joka alko hyvin ja loppui myös HYVIN nopeaan

olen kateellinen teille karkkilakkoon onnistuneille!
Ihanaa talvipäivää teille kermittäret ja ei nyt ihan anneta ketjun kuolla vaikka aktiivisimmat kirjoittajat ovat lomalla/plussanneet

)
Ja pikku2, koitahan jaksaa levätä kun siihen mahdollisuus. Toivottavasti teillä n9kk jälkeen paljon hommia uuden tulokkaan takia !!
kapris