KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei oo totta Kapris, eikä! Voi harmi, no toivottavasti ei kuitenkaan tilanne pääse "pahimmilleen"!! *halit*

Pikku2:lle pikaista toipumista käsittelystä ja peukkuja, että maljalla alkaa elämää :)!

Katzulla alkaa sitten tilanne ratkeamaan, hyvä niin, vaikka tietysti olis toivonut sitä positiivisempaa suuntaa..

Ruusalle vielä tsemppiä karkkilakon kanssa!

Nyt mentävä, heiiiiiiiiii......!
Tehiksellekin vielä peukut pystyssä! Samoin Anulle bd!

Antzille halit, on ihan normaalia ja oikeutettua itkeä, parempi onkin antaa surun purkautua. Ei oikein löydy sanoja, mutta täällä ollaan, hengessä mukana.

oi luoja...
nyt vasta tajusin miten urpo olin!! kun mies soitti asiasta (kävi päivällä lekurilla ja asia selvis)
niin minä itsekäs kakkiainen en sit muuta tehnyt kuin aloin parkua "lapsettomuudesta" ...
En tajunnut miestä ollenkaan lohdutella ja kysellä oloa yms...
voi itku!!!!

Kyse ei ole mistään tappavasta taudista/sairaudesta (siis miestä ajatellen), mutta pahimmillaan saattaa tosiaan tehdä nämä lapsiahaaveet pysyviksi haaveiksi.
tai no, kyllä hoitamattomana saattaa olla kohtalokas myös miehelle.. =(

Voi tsiisus, kun tuli vielä pahempi mieli miehen puolesta. Kyllä olen "hyvä" vaimo =((
Täytyy todella hyvittää tämä käytös miehelle, kun tulee kotiin!
Hitto että olen itserakas!!! =(((
tulipa TAAS muistutus, että täytyy olla tyytyväinen siitä kaikesta mitä elämä on jo antanut, eikä vaan haluta lisää ja lisää osaamatta ensin arvostaa 100% sitä mitä jo on!

Katzulle hyvä ja huono uutinen verikokeesta.
Hyvä, että näyttää lopultakin kaikki km:sta jääneet rippeet lähtevän pois elimistöstä ja voitte aloittaa uuden yrityksen sen tapahduttua. =)
Ja huono, ettet ollut raskaana =(

jooo, täytyy mennä... ei ajatus luista!

palailen taas

kapris

Voi ei Kapris! Haleja ja rutistuksia! Nyt kyllä taas tuntuu siltä, että kuinka elämä voi olla näin epäoikeudenmukaista... Mutta ei kai toivo ole kokonaan mennyt? Voidaanko teitä hoitaa? Nyyh, en kyllä tiedä mitä enemmän voisin sanoa ;(

Katzulle myös haleja! Harmin paikka. Mutta hyvä on, että asiat selkiytyy ja ihan pian voitte jatkaa yrittämistä oikein kunnolla! Minä en kyllä osaa sanoa yhtään tuosta, kuinka kauan arvot voivat olla koholla km: n jälkeen, minulla niitä ei seurattu ollenkaan. Mutta varmistavat siis vielä ensi viikolla ultralla, että kohtu on puhdas?

Pikku2:lla on jännät paikat. Huomenna sitten lisää uutisia. Hyvältä kuulostaa tuo saalis! Lepäile nyt kunnolla.

Kiitos vielä Ruusa ja Kapris tsemppauksesta, katotaan miten minun huomenna käy...jatkuuko alamäki.

Nyt on mentävä!

Tuuli

Voi ei kapris, ihan kamalaa. Älä nyt kuitenkaan ole liian ankara itsellesi. Olisin varmaan reagoinut samalla tavalla, kun vauvan saanti on koko ajan mielessä niin tottakai sitä asiat yhdistää sitten siihen... En painosta sinua kertomaan mikä sairaus miehelläsi on mutta kerrotko vähän miten se siis estää ehkä lasten saannin ja onko siinä tosiaan jotain keinoa joka lisäisi toivoa. Eli siis että jos sen saa hoidettua niin onko sitten normaalit mahikset saada lapsi vai miten? Mutta kuten sanoit, onneksi ei kuitenkaan ole mitään hengenvaarallista miehellesi! On totta että jokaisesta asiasta mikä elämässä on hyvin pitäisi olla onnellinen. Mutta ihmisluonto ei vaan ole sellainen! Toki minäki olen onnellinen miehestäni, meidän perheistä ym ym mutta kyllä sitä silti saa haluta lapsia ja vaikka parempaa taloutta. Mutta herättäähän se tosiaan kun jotain tapahtuu että hei, ei tosiaan pitäisi pitää asioita itsestäänselvyytenä. Tulipa sekava teksti! :( Haleja kuitenkin sinne!

Pikku2 tsempityksiä huomista varten!

ON: Ei mitään kummempaa, meinaa flunssa iskeä, tosi vetämätön olo. :/ Pitäisi tehdä vielä muutama sivu yhtä työtä ja huomenna onkin sitten pitkä päivä opintojen parissa. ja mistään ei meinaisi löytyä motivaatiota. Ehkä se tästä.

antzi 21/28

hui, ompas täällä tapahtunu!

ihan ensiksi jazzille hirmuiset onnittelut!!!!!!!!!!!!!!!upeeta, mahtavaa!!!! =D

jokos tehis on viivansa vahvistanut?!?! eiköhän se siitä vahvistu =) peedeetä deepeetä!

katzu: mulla sillon seurailtiin noita hcg arvoja, ja sillon alkuun ne jopa vähän nousi.. (olivat kuitenkin niin alhaiset ettei raskaus ollu jatkunut). ylin oli muistaakseni 165 tms sitten se lähti hiljalleen laskuun. hyvä että kattovat vielä ultralla!

kapris: älä lannistu kuitenkaan! voimahaleja sulle ja miehellesi

toi kokemus- kirjanen on tosi hyvä idea! Antzi mullakin on kävässy mielessä että olis tosi hyvä aihe päättötyöhön! TH/SH opiskelijat vois olla hyvä ryhmä tekemään km päättötyötä. ja sillon sitä tietoa oikein etsimällä etsi, kun ei mullekkaan mitään infoa annettu sairaalassa. Ja sillonhan mä bongasin jostain kermitit-ketjun. Onneksi! täällä on niin ihania ihmisiä, kovia kokeneita jotka siitä huolimatta jaksaa tsempata toisiaan ( noni... ja kyyneleet valuu..)

Iloisia uutisia! Kävin tänään siellä gynellä: oikeessa paikassa on 8mm itiö, ja sydän sytkytti siellä kovasti =)

ÄssÄ rv 6+6

Katzu, samat sanat. Tuohan on oikeestaan hyvä merkki että hormoni on laskussa. Elimistösi tosiaan on toipumassa kooämmästä ja voitte alottaa varmaan hyvinki pian uuden yrityksen. Totta, että ihanahan se ois jos teillä ois saman tien tärpänny uudelleen, mutta ku ei tärpänny, se kertoo sen että kropan täytyy vielä toipua. Voimia sinne!

Kapris, sanoit että "pahimmassa tapauksessa voi johtaa lapsettomuuteen". Ei siis kuitenkaan sataprosenttisesti? Eli toivoa on!

Pikku2:lla onki jännät paikat perjantaina. Toivottavasti teillä on monta onnistunutta hedelmöitynyttä munista sitte. Kuinkahan monta niitä voipi kerralla sinne kohtuun laittaa? Laitetaanko ne loput pakkaseen? Muistan vuosia sitte veljeni vaimoineen taistelleen just noiden samojen hoitojen kanssa...

Halauksia kaikille!

Joo, Tehis se täältä vaan nopsasti tervehtii yliopiston koneelta.
Meillä siis se nettipimento, siksi olen ollut hiljaa ;-)
En mä muuten vielä uskaltautuis täältä pois.
Tosin toi paha olo kyllä puhuu puolestaan. Saankohan nyt kärsiä kaikkien edellistenkin raskauksien pahoinvoinnit kerralla :-(
Testailen varmaan uudelleen vasta alkuviikolla. Kyllä tuohon plussaan voi tässä vaiheessa luottaa!

Tuuli, en missään nimessä tarkoittanut, ettei niitä synkkiä ajatuksia täällä saisi purkaa!!! Mulla vaan riipaisi syvältä. Ne on noi hormonit ja muutenkin olen vähän tämmönen, toisten tarpeet ennen omia ;-)

Kapris, halit sinne. Tuskin nyt olet mitään suurta syntiä tehnyt, vaikka ensin lapsettomuusasiaa pohditkin. Toivotaan miehellesi kuitenkin mahdollisimman terveitä päiviä!

Jazz, onkohan meidän miehet sukua? Nimittäin se ennen niin ihana mies on nyt muutamassa päivässä muuttunut ihan ääliöksi :-D

Nyt en kerkiä enempiä, pyörähdän kaupungilla vaatekaupassa.
Terkut kaikille, myös muihin ketjuihin, jos kurkitte. Palailen, kun saadaan uusi liittymä kotiin.
Ja kiitos kaikille onnentoivotuksista!

Eli nyt uskaltaa jo ilmeisesti päräyttää raikuvat onnittelut Tehotytölle!!?
Way to go girl! Varmasti antaa toivoa kaikille epäsäännöllisen (ja ihmeellisen..) kierron kanssa kamppaileville! Olet kyllä nimimerkkisi veroinen! Onnea!!

Iltaa rakkaat kermitit!

En ole teitä hyljännyt siirtymällä odottajien puolelle. Olen tänään ollut koko päivän taas vaihteeksi koulutuksessa.

Katzulle lohturutistus! Varmasti oli ikävää kun arvo olikin laskusuunnassa vaikka me kaikki jo hiljaa toivoimme että kyseessä olisikin uusi raskaus. Hyvä kuitenkin että arvo on laskemassa, meinaan ettei siellä ole enää mitään keskenmenon jälkeistä tavaraa. Uusi kierto siis kohta alkakoon ja sitä mukaan uusi yritys. Haleja kovasti ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Kaprikselle myös suuren suuri rutistus! Nuo ikävät uutiset tästä vielä puuttuivat. Toivottavasti ei ole kyse mistään vakavasta ja tauti voidaan hoitaa. Ehkä voisit jutella tästä huomenna lääkärille ja tiedustella miten teidän vauvahaaveitanne voitaisiin auttaa. Voimia koko perheellesi!

Rakas Tuuli, täällä PITÄÄ ehdottomasti puhua kaikki synkimmätkin ajatukset. Sitä varten olemme täällä. Siitä ei tule mitään jos haudot niitä itseksesi eikä se ole todellakaan tarkoitus. Kärpäsistä tulee härkäsiä ja ajatukset lähtevät helposti junnaamaan saaa rataa kun niitä vain itsekseen pohtii. Nyt siis hyvä ystävä avautumaan!! Tsemppiä huomiselle lääkärikäynnille!

Tehikselle halauksia myös. Älä ota huonoa omaatuntoa plussastasi. Tarkoituksena on saada koko meidän ketjumme plussaamaan ja marssijärjestys on nyt tämä. Nauti pahasta olostasi ja ääliömiehestäsi, joka mitä ilmeisemmin on jotain sukua meillä asuvaan SUPERMEGAdorkaan.

ÄssÄlle onnittelut hienoista ultrakuulumisista! Ja kiitos onnitteluista. =) Voi että, toivon todellakin että me näemme myös pikkupapusen parin viikon päästä ultrasta. Aivan herkistyin kun luin uutisesi.

Pikku2:lle pikaista paranemista punktiosta! Onneksi sait tarpeeksi saikkua niin pääset kunnolla lepäilemään. Hieno saalis teillä, toivottavasti munikset hedelmöittyvät ja lähtevät kunnolla jakautumaan. Ennen kaikkea toivon että kohtuusi siirrettävä alkio pysyisi yksiössään vuokrasopimuksensa eräpäivään saakka. Tsemppiä siirtoon!

Antzille kovasti halauksia! Mielestäni olet pärjännyt todella hyvin ottaen huomioon kuinka vähän aikaa synnytyksestäsi on. Enkelityttönne on varmasti koko ajan läsnä ja pienet asiat muistuttavat tapahtuneesta. Hän varjelee seuraavan lapsukaisenne matkaa. Flunssan iskeminen saattaa olla kropan tapa käskeä sinut hieman hellittämään tahtia ja antamaan aikaa itsellesi. Pikaista paranemista!

Ruusalle tsemppiä karkkilakkoon. Täällä toinen joka sinnittelee ilman karkkeja, tosin aika huonolla menestyksellä. Olen sortunut muutaman palan suklaata syömään ja tietty jotain pullaa yms. Mutta karkkia en ole syönyt kolmeen viikkoon. Kyllä me pärjätään ja kohta pahin on jo ohi.

Anulle vilkutukset ja tsemppiä lopputyön viimeistelyyn ja koulutehtäviin. Ihanaista Lapin matkaa! Toivottavasti saatte matkallenne mukaan pienen salamatkustajan. Plussapuhalluksia sinne suntaan!

Miimalle heipat, kiva kun piipahdit. Tsemppiä laihdutuskuuriin!

Ompulle vilkutukset ja halit!

Kuten myös kaikille muille ketä en tällä kertaa nimeltä maininnut.

Omaa turvonnut napaa vielä muutama sana. Positiivisesti yritän ajatella, mutta tänään on kyllä koko päivän vihlonut ja poltellut reisiä ja alamahaa. Vähän liian tutunomaisesti kun vertaan edellisiin keskenmenoihin. Päätäkin särkee nyt kolmatta päivää. Oireita on olevinaan, mutta voivat yhtä hyvin johtua lugeista. Tällä hetkellä on sellainen fiilis, että vuotoa odotellessa.

Niin siitä opaskirjasesta vielä. Sehän olisi toisaalta hyvä juttu jos joku alaa opiskeleva haluaisi tehdä tästä opinnäytetyön. Mutta pistetään mietintämyssyn alle miten tätä asiaa lähdetään viemään eteenpäin. Jos me ryhdytään hommaan itse, on varmaan hyvä miettiä oman suljetun yhteisön perustamista.

Mutta nyt lähden laittamaan tytön unten maille!

Halauksin,
Jazz rv 4+3

Jazzille, toivottavasti on vain niitä asiaankuuluvia tuntemuksia, siis tarkoitan raskauteen kuuluvia!! Mulla ainakin päänsärky johtui 99 % varmuudella lugeista, sitä kesti siis 4 päivää. Kiitos haleista, samoin halit Sinulle, hyvin se raskaus menee!!

Isännän 30v. pienimuotoiset synttärit on tältä päivältä juhlittu.. saas nähdä mikä yleisörynnäkkö on viikonloppuna..

Kiitos tsempityksistä.. Olo on aika hyvä, ainoastaan pissillä käydessä kirvelee ja sitten nauraessa on massu arka.. muuten OK ! Meillä kävi illalla parin kuukauden ikäinen vauva, kyllä se oli ihana.. toivottavasti saadaa oma vauva alulle tällä yrityskerralla ja kestäisi kyydissä..

Huomenna alkaa lugesteronit ja perjantaina olis alkion istutus.. joten huomisen tuloksia odotellessa..

Hui! Olinko tämän päivän eka vaikka kello on jo melkein 9..! : 0

Voi että mua syö... Englannin opettaja antoi mulle päivät jolloin meillä on tunnit. Tulin sitten urhoollisesti tänne kouluun vaikka olo onkin heikko. NO ei meillä olekaan tunteja! Ne on vasta huomenaa... Joten matkustin 50km, 1,5h TURHAAN! Enkä voi edes kotiin lähteä koska me sovimme että teemmee opinnäytetyötä tänään 12--> Prkl! Yritän kyllä saada huomiset tunnit vapaaksi mutta saa nyt sitten nähdä... :( Onneksi pahin olo loppui eilen, nyt on vaan sellanen heikko olo ja vilu.

Miten usein teillä on ollut sellanen olo että nyt on raskaana? Mietin vaan että tietääkö joku teistä ihan varmasti jostain oireesta/olotilasta että tärppi on käynyt? Itse luulin että on oireet ihan selvät, mutta kun viimeksi raskauduin, se tuli aika yllärinä. Menkkamaista jomotusta oli ollut pari pv mutta testasin kun tätiä ei näkynyt. Sitten taas serkkuni vaimo tuntee raskauden jo monta päivää ennen kuukautisten alkua. On AINA ollut oikeassa. Kolme raskautta siis hänellä.

Juu, täällä itse en ole mitään oireita bongaillut. :) Ei nippaile eikä nappaile eikä tissit turpoile. :D Vilu kyllä on mutta se johtuu tosiaan nuhasta. En nyt muutenkaan odota ihmeitä mutta tottakai sitä toivoo että jospa....

antzi kp 22/28

Kylläpä täällä on ollut tänään hiljaista..

Itse sairaslomalla olen tämän ja ensiviikon.. pitäs malttaa lepäillä, mutta tuo vaatehuone kaipaa siivousta.. No, välillä on köllittävä tuossa sohvalla poitsun villasukkien kimpussa.. ; )

Raskausoireista.. meillä siis tuo 4v. poitsu, jonka raskausaikana minulla ei ollut minkäänlaisia oireita.. siis varmaan pari kertaa närästi ai niin ja ne kamalat suonenvedot pohkeissa keskellä yötä.. mutta vessapöntölle minun ei tarvinnut käydä norjaa opettamassa kertaakaan..

Tänään aloitin Lugesteronien työntämisen "sinne".. kyllä on inhottavaa touhua.. siis annoksella 2 kapselia aamuin ja illoin emättimeen.. Huomista alkion siirtoa odotellessa..

kiitos teille lohdutuksista!!!

Harmi antzi, kun jouduit turhaan menemään kouluun kipeänä =((
Noista oireista, niin mulla ollut ihan varma olo, että menkat alkaa molemmilla kerroilla, kun raskaana olen ollut ja muutenkaan ei mitään "oloa" paitsi lämmöt ylhäällä, mut ne mulla on joka kuukaus riippumatta hedelmöityksestä..

Jazz, älä yhtään vuotoa siellä "odottele"!!! Jos teillä miehesi kanssa on hyvät fiilikset tästä raskaudesta niin on minullakin =) OIKEESTI!!!
Toivon ja uskon, että kaikki menee hyvin tällä kertaa ja saa tyttärenne sisaruksen.
nyt vaan lungisti (varmaan tosi helppoa...) ja päivä kerrallaan.

ÄssÄlle onnittelut sykkeen näkemisestä!

Tuulin kanssa mennään siis illalla gynelle. Ei varmaan olla peräkkäin kun mulla naisgyne ja sulla mies... tai jos ei tämä veikkonen poista peruukkia välillä - heh!
Toivottavasti molemmat saavat apua sieltä omiin vaivoihin ja on kannattava käynti.

Siitä miehen hommelista, niin ei se "vaiva" (kivempi sanoa kuin sairaus) oli vakavaa miehelle, kun huomattiin näin aikaisin ja hoito aloitetaan, mutta ilman hoitoa voi olla kohtalokas niin miehelle kuin lapsihaaveille =((
Mies kyllästyi mun kyseilyihin illalla niin täysin, että soitti lääkärille aamulla ja kysyi vielä siitä lapsiasiasta.
Lekuri sanoi, että ei ole mahdotonta tulla raskaaksi, mutta hankalampaa se voi olla jo tässä vaiheessa... joten täällä sitten tjottaillaan todella, kunnes mies on kunnossa (kesällä viimeistään.... HUOHKAUS :( )
Pyydän kuitenkin gyneltä ne luget niin ovat sit valmiina, kun taas tositoimiin päästään.
Nyt on jotenkin rennompi olo, kun en enää niin stressaa asiasta, mutta ei todellakaan mitään ehkäsyä oteta käyttöön.
Ja josko nyt jatkasin sitä mun diettiä, joka alko hyvin ja loppui myös HYVIN nopeaan :)
olen kateellinen teille karkkilakkoon onnistuneille!

Ihanaa talvipäivää teille kermittäret ja ei nyt ihan anneta ketjun kuolla vaikka aktiivisimmat kirjoittajat ovat lomalla/plussanneet ;))

Ja pikku2, koitahan jaksaa levätä kun siihen mahdollisuus. Toivottavasti teillä n9kk jälkeen paljon hommia uuden tulokkaan takia !!

kapris

Moikka kaikille! Ei kai me Kapris nyt ihan helpolla anneta tämän ketjun kuolla...nyt taitaa vaan olla vähän suvantovaihetta ja ehkäpä muita kiireitä ihmisillä? Onhan Kapris teillä nyt koettelemuksia, mutta hyvä asia on, että miehesi vaiva huomattiin pian, hän pääsee hoitoon ja teidän vauvahaaveet ei ole kokonaan haudattu. Meillä taitaa molemmilla olla kohtalona, että pidemmän kaavan mukaan mennään...

Safiiri kyseli, että mihin olen tänään menossa eli siis lääkäriin tarkistuttamaan tilanteen, että mikä on kun kierrot on pitkiä kuin nälkävuosi. Minua huolestuttaa jostain syystä todella paljon, olen ihan varma, että gyne löytää jotain "kamalaa". En vain osaa eritellä, mitä se olisi...no mies on sitä mieltä, ettei minussa ole mitään vikaa, että turhaan panikoin. Mutta enpä tiedä.

Ja Tehis en ole hetkeäkään ajatellut niin, että juuri sinun kirjoituksissasi olisi "kielletty" ilmaista synkkiä ajatuksia. Ajattelin ihan vain koko ketjun hengen (ja ehkä apua hakevien taustailijoiden)kannalta, että olen oikea pahan ilman lintu, kun vain valitan, mutta toisaalta tosiasiahan on, että km:n jälkeen on kai ihan luonnollista kokea näitä alamäkiäkin. Varsinkin, kun ei ole todisteita yhdestäkään onnistuneesta raskaudesta. Sitä alkaa epäilemään ihan kaikkea :( Mutta Kapriksen miehen tilanne muistutti täälläkin siitä tosiasiasta, että pitäisi osata olla hieman enemmän tyytyväinen siihen, mitä jo on. Mutta lupaan, jos ja kun niitä synkkiä päiviä tulee, että synkistelen täällä oikein kunnolla :)

Jazz, Jazz, mitä puhetta tuo nyt on? RUTKASTI luottavaisia ja positiivisia ajatuksia sinne teille! Harmi, kun Senora on siellä muilla leveysasteilla, se osaa nämä positiivisuus asiat huomattavasti paremmin kuin minä :)

Ässä onnittelut mukavista ultrakuulumisista!

Ruusa on kyllä sitkeä sissi, kun kykenee olemaan karkkilakossa!

Toivottavasti Antzin flunssa helpottaa!

Onko Pikku2 soitellut jo klinikalle?

Tuuli

Klinikalle soittelin just ja sain tuloksen 34 munarakkulasta löytyi 24 munasolua ja niistä 14 on nyt hedelmöittynyt normaalisti.. joten eiköhän niistä nyt suurin osa rupea jakautumaan, joten huomenna päästään alkion istutukseen ja hyvällä tuurilla jokunen jää vielä pakkaseenkin..

Pitäkäähän peukkuja pystyssä huomiseen lapsentekoyritykseen.. ja kiitos jo nyt mukana elämisestä..

Ehdottomasti peukkuja pidän sulle, Pikku2!! Ihan hyvä saalishan siellä on kasvamassa :) Ja Tuulille, että menis antoisasti lääkärikäynti! Antzille pikaista paranemista! Ja ÄssÄlle onnittelut hyvistä uutisista!

Hitto kun työt meinaa nyt pahasti häiritä tätä osallistumista..!

Tsempit ja halit kaikille, täytyy taas mennä..
T. Omppu kp 3/280

unohdinkin viimeksi ässää onnitella ultrakuulumisista! joten onnea!!

toivottavasti tuuli ja kapris saattee jotain selkoa ja uskotaan nyt siihen että kaikki on ihan hyvin.:)

Jazzille positiivista asennetta lähetän! Taisi mennä kaikki sinne kun itsellä on vähän huono asenne tällähetkellä kaikkeen... :D Johtunee varmaan tästä taudista.

pikku2 HURJASTI tsemppiä huomiseen!! Täällä on ainakin peukut pystyssä! Hyvin se menee..!

Huhhuh... pääsinpä kotiin, en jaksanut sitä opinnäytetyötä kauaa väsäämään. alkoi ahdistaa ja piti päästä kotiin lepäämään. tai no siis... koneelle. :) Heh, karkkilakosta... Ei kyllä kiloista huomaa mutta tänä kesänä tulee 10 vuotta siitä kun lopetin karkin ja suklaan syönnin. :) Onneksi joku pahe sentään on poissa! :D No mutta nyt taas hetkeksi pois... Kirjotelkaahan ahkerasti kun mulla ei oo muuta elämää kun ravata täällä! ;)

Hei rakkaat kamut!

Pikaisesti ilmoittaudun, kiirettä pitää...argh.

Pikku2:lle kovasti tsemppiä huomiseen siirtoon. Hyvältä näytti teidän tilanne!!

Kaprikselle ja Tuulille kovasti lykkyä tykö lekurireissuille! Pysykää naiset kovina ja vaatikaa apua!!

Kaikille haleja kovasti ja aurinkoa elämäänne!

Nyt lähden tyttöä hakemaan hoidosta. Oltiin aamulla neuvolassa hänen kanssaan ja hän sai rokotteen. Reipas tyttö ei itkenyt yhtään! Neidin strategiset mitat olivat 85cm ja 12kg, pitkä ja hoikka on kuulemma. Sai kovasti kehuja sekä neuvolantädiltä että lääkärisedältä ja äiti on tottakai ylpeä! =)

Kuulumisiin!

Jazz rv 4+4

PS. masu kipuilee vieläkin ja vähän selkä, hieman ehkä pelottaa... mutta yritän ajatella että kipuilu johtuu kohdun kasvusta ja kauheista ilmavaivoista joista kärsin tällä hetkellä. Arvatkaa hävettääkö täällä töissä.... =/

Jazz, älä murehdi. Kipuilut kuulu asiaan.

Pikku2:lle oikein onnistunutta huomista päivää! Kyselinki tuossa jossain vaiheessa että kuinka monta hedelmöittynuttä munista sinne massuun laitetaankaan.

Antzihan ollu tosi kauan sokolaati- ja karkkilakossa. Hatunnoston arvonen juttu! Saispa ittestäki irti saman. Mun ainoa onnistunu paheen lopetus on tupakanpolton lopettaminen. Viimeks oon sauhutellu meidän häämatkalla kesäkuussa nollakaks.

Nyt ei tältä istumalta muuta. Terveisiä kaikille!

No voi hyvänenaika! Tehis, sä oot siis plussannut. Älyhienoa=)) Ja jazz älä puhukaan mistään kivuista (muakin pelottaa silti, mulla on ollut melkoiset kuukautistuntemukset pitkin raskautta, selässä, reisissä, vatsassa..ja vieläkin) Mutta siis, kaikki on kunnossa, mä uskon niin.Tuu nyt jossain vaiheessa moikkailemaan tonne ex-kermittien puolelle.
Tuulille kiitokset vielä onnitteluista, kirjoitinkin sulle tonne edelliseen ketjuun ja kutsuin pikaisesti sutkin sille puolelle=)

Kapris. Mun veljellä on nivelreuma, johon syö sytostaatteja. Lapsihaaveet siis hoitojen aikana jäissä. He pakastivat ennen hoitoja siemenet ja nyt heillä, siis veljellä ja tämän aviovaimolla on 2 vuotias ihastuttava tyttö ja loppuperhe odottelee pakkasessa. Älä siis luovu toivossa (vaikka enhän mä tiedä mikä teidän tilanne on) Tsemppiä.
Ja tsemppiä myös muille tarvitseville!

Toivotteleepi BM (rv 12+5)