KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pikainen pyörähdys!
Tuulille, (ja muillekin tietty), joo siis kun mä kävin syksyllä yksityisgynellä tästä tärppäämättömyydestä, niin sain sillon luget. Niistä ei kuulemma ole varsinaisesti apua, mutta ei haittaakaan. Gyne väläytteli clomeja ovulaation stimuloimiseksi, mutta todella, ne vaativat seurantaultrassa ravaamista, siksi ei niihin heti lähdetty. Kyllä hän olis nekin antanut, jos olisin pyytänyt! Mutta en halunnut, ja puhuttiin, että toukokuussa, jos ei ole tärppiä käynyt, otetaan asia uudestaan esille.

Meillä on sitten yksityispuolen kautta aika helmikuussa sairaalaan tutkimuksiin, siellä tarkoituksena tutkia simpat ym. Mulla vaan se ongelma, että mies ei ole kauheen suopea niitä tutkimuksia kohtaan...
Eli mulla on siis sekä yksityisen että julkisen puolen hoidot vetämässä..

Poika roikkuu hihassa, täytyy mennä. Mutta Jazzille ja Tehikselle vielä peukkuja tanassa. Ja muillekim!

Sunnuntaita!

Ollaan kohta lähdössä mun mummin ja papan luokse, onneksi... pääsee hetkeksi pois tästä KAMALASTA päivästä miehen kanssa!!! Ihan aamusta asti kamalaa kinaamista ja mies on NIIIIIIIIIIN ärsyttävä kun on pahalla tuulella: mikään ei mene hyvin ja mitään ei jaksa tehdä kaikki on huonosti ja ja ja... AAAAARRRGH! Onneksi se on pahalla tuulella keskimäärin kerran 4kk. Heitin ukon äsken pihalle ja sanoin että käy vaikka veljeäs moikkaamassa mä en jaksa kattoa sun pärstääs just nyt. Vahinko kiertämään! ;) No, oliha tuo jo pikkasen lepposemman olonen lähtiessään että jospa se tästä päivän mittaan vielä muuttuisi rakkaudeksi taas tää meidän liitto. :D

Voi ihanaa, tehiksen ja jazzin pallomahat! <3 Täällä on kanssa sellanen pallomaha, johtuen pizzasta jonka sujuvasti eilen illalla vedin nassuun... Hyi mua! No, tänään ja huomenna vähän kevyemmin. Kohta 3vk uusia elämäntapoja takana ja -3kg, jee..!

Täällä ei enää juurikaan oireilla, joten taitaa se täti tulla vierailulle. :( Mutta odotellaan nyt sinne to asti kuitenkin...

antzi 25/28

Pikainen tervehdys ketjuun!

Taitaa kaikki olla nauttimassa aivan ihanasta talvisäästä, kun on niin hiljaista:-)
Mulla jäi tänään ulkoilut, kun sain kauhean inspiraation kodinhoitohuoneen siivoukseen. Kaikki kaapit alkaa olla siivottu, pesukone ja kuivuri laulaa :-D
Iskä on hoitanut lasten ulkoiluttamiset, jotta minä saan huseerata, kun kerrankin tämmöinen puuska jostain tuli. Mulla noi raskaushormonit laittaa pesänrakennusvietin höyryämään :-) Seuraavaksi varmaan kiidän huonekalukauppaan, salaa isännältä tietty ;-)

Antzi, ei vielä saa luovuttaa! Ei niitä oireita välttämättä tuossa vaiheessa niin kauheasti edes ole, joten puna-armeijan leiriytymiseen asti on aina TOIVO yllä :-) Peukut on pystyssä!
Olikohan täällä paljon jännättäviä ensi viikolla, täytyykin käydä tsekkaamassa lista!

Mä vielä harkitsen, että tekiskö sen testin vai ei. Toisaalta haluaisin niin nähdä sen vahvan viivan, joka pomppaa siihen heti kun pissi alkaa nousta tikkuun :-D Se jotenkin toisi varmuutta. Huomenna ehkä käväsen isossa kaupungissa, joten saattaa sieltä testi lähteä mukaan...

Mukavaan sunnuntain jatkoa kaikille! Nyt lähden perunateatteriin.

Pallomaha-Tehis rv 4+5

Täälläpä on tänään hiljaista..

AAAAARRRGH.. myös täällä.. Isäntä oli eilen viihteellä ja tänään on kuluttanut lahjakkaasti tuota sohvaa ja sänkyä.. Lääkäri määräsi minulle lepoa ja isäntä oli mukana kuulemassa.. en vaan todellakaan tiedä miten lepään kun toinen ei tee mitään.. En vaan voi katsella tiskipöytää, jossa likaiset astiapinot kasvavat kasvamistaan + vaatekasoja jotka ovat kohta minun korkuisia.. Huilaa siinä sitten..?

Jotenkin tuntuu ettei tuo mies tajua miltä minusta tuntuu.. kannan huolta joka minuutti, että mitä minun masussa tapahtuu vai tapahtuuko mitään ja toinen on vaan huoleton itsensä.. Miehet ovat Marsista ja Naiset Venuksesta ! ! !

ON: Tänään on massu ollut jo vähän parempi.. kävin jopa pienen kävelylenkin.. siis tuonne luistinradalle ja takaisin kun tuo esikoinen halusi testaamaan luistimia.. joten eiköhän tämä taas tästä..

moikka tytsyt! en nyt taas oikein tiedä mutta olisko tää nyt oikia aika oviksella, eilen ja tänään sellasta paksuhkoa limaa tullu ja ihan kauhean kamalasti =)))) kertokaa tytsyt???? lämpöjä en ole viittiny mitata ku on tota flunssaaki vähä =(
postissa tuli muuten ne vehniskapselit ja foolihapot, nyt sit vaan peukkuja että auttavat.
ja pienen pieniä onnitteluja tehikselle!!! bdbdbdbdb