KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hoh hoh, kylläpäs oli ääliömäinen lääkäri Katzulla! *MUR* Hävettää ihan sen lääkärin puolesta. Että pillereitä sitten tähän kohtaan, kun haluaisi raskaaksi... Ja mikä ihmeen istukkasyöpä, nyt meni ohi???
Minäkin sinuna ehkä kävisin toisella lääkärillä jonkin ajan päästä.
Oisko niin, että sulla ei sitä ovulaatiota ole vielä sitten tullut, kun kerran se raskaushormoni on vielä noinkin koholla? Eiköhän se sieltä tule, eikä mitään menkkoja sitten tulekaan :-)

Nyt ei kerkiä muuta, moiks!

Päivystystä..

Jazz: En testaa kotona kun verikokeella saan tuloksen nopeammin.. no, jos verikokeen tulos on + on varmaan pakko tehdä kotitestikin, että saan edes kerran nähdä ne viivat..

Antzi: "Negahalit"

Katzu: Harkitsisin kyllä sinuna toden teolla sitä toisella lääkärillä käymistä.. Kuulostaa kyllä tosi kummalliselta, että lääkärillä on otsaa kyseenalaistaa "potilaan" käynti / olo!

ON: Täällä ollaan pelon sekaisella mielellä.. onnistuin liukastumaan sisällä esikoisen huoneessa ja löysin itseni lattialta istumasta.. Toivottavasti en onnistunut "satuttamaan" itseäni oikeasti.. Esikoinen kyllä kuuli kunniansa ja lelut meni laatikoihin alta aika yksikön.. tais rassukkakin säikähtää ihan oikeasti kun istuin lattialla ja huusin..

Tämä päivä on mennyt kyläillessä ja meilläkin kävi vieraita, joten rauhotin netissä olon.. Huomennakin on varmaan rauhoitettava päivällä, jotta tuo vaatehuone siivoutuisi.. ja tulen sitten illalla "viihdyttämään" teitä..

=) Herää kysymys, että kuinkas iso vaatehuone Pikku2:lla oikein on, kun siivoilet sitä ties monetta päivää :)? Ei vaan, toivotaan, ettei täräys aiheuttanut mitään!

Mittasin äsken 36,8. Oiskohan sitte kohoamassa? Täytyy mitata uudestaan myöhemmin.

Heh, mää sitte osaan livahtaa pakkaamisesta tänne elleihin. Lupasin miehelel että pikakurkkaan kuulumisia. En siis voi viipyä pitempään. Palaan uudestaan asiaan viidentoista pakatun pahvilaatikon jälkeen. Tsau!

Ei oo vaatehuone edes iso.. mutta, mutta kun ei oo puoleen vuoteen ovesta sisään mahtunu.. aina vaan kasan päälle heitelty "ylimääräistä" tavaraa.. Ei löydy meidän talosta sitä sellaista huonetta jonne vois niitä tavaroita joita joskus ehkä vielä tarvii laittaa.. Joskus on kaverin kanssa suunniteltu, että vaatehuoneita pitäis jokaisella olla kolme peräkkäin.. perimmäiseen vois laittaa ne tavarat joita ei koskaan tarvii, mutta ei raaski heittää.. keskimmäiseen vois laittaa ne tavarat joita joskus ehkä tarvii ja etummaiseen käyttötavaroita.. ; ) Ideaa ?

Välikevennys..

Oltiin tuossa äsken ruokapöydässä ja keskusteltiin isännän kanssa hieman äänekkäämmin äidin ja isän nukkumarutiineista.. eli tivasin mieheltä hieman "hellyyttä" ja läheisyyttä.. poika tuli siihen viereen ja sanoi meille, että älkää tapelko! Siinä minä sitten pojalle yritin ehdottaa, että sanois isille, että äiti haluais haleja ja pusuja useammin.. niin poika siihen, että: Se on sitä miesten logiikkaa!

Vähän revettiin miehen kanssa.. Keneltä lie kuullut..???

Mä täällä jo pohdin josko hyppäisi suoraan lapsettomuushoitoihin kun mä en oikeesti jaksa koko h***etin nuoruutta pilata tähän vammaseen joka kuukautiseen pettymykseen ja ahistukseen. Mutta ei kyllä talous kestä. Kuinka vaikeeta voi oikeesti olla raskaaksi tuleminen!! Ja sen kunnialla loppuun saattaminen!!? Sori taas tää purkaus... Ärsyttää vaan ihan älyttömästi... No, jos tää odottelu menee samalla lailla kun ennen niin puolisen vuotta niin en jaksa enää intoilla joka kk ja joskus jopa jätän kierron laskematta ym. Mutta tulee tuskainen puolisen vuotta... sen sanon....

Pakkaspäivää kaikille!

Kiitokset teille ihanaisille sympatioista! On tää vaan niin niin kiva ketju, ettei paremmasta väliä!

Sit kommentointia, Katzulla olikin lääkärin kanssa ollut "kommunikaatiovaikeuksia".. Oon samaa mieltä, että mistä ne kaikista kylmimmät ja sydämettömät töksäyttelijät oikein keksivät hakeutua lääkäreiksi! Onneksi hoitohenkilökunta on (useimmiten) ymmärtäväisempää.. Ja nyt ei siis ole tarkoitus niputtaa yhteen kaikkia lääkäreitä, onhan niitä empaattisia ja mukaviakin lekureita olemassa.

Antzille voimia! Elähän heitä vielä kirvestä kaivoon. Niin kauan on toivoa, kun täti punaisine liinoineen pysyy poissa! Tsemppiä!

Jazz ja Tehis, voi teitä. On tää kummallista, että ensin murehtii, jos ei tule raskaaksi ja sit kun tulee niin murehtii taas.. Mutta sitä se taitaa olla vanhemman elämä, yhtä murehtimista lasten puolesta. Teille kuitenkin voimia ultran odotukseen hurjasti! Hyvin kaikki menee!

Pikku2:lle, kohtalotoverille, pidän erityisen paljon peukkuja sinulle! Ja tottakai myös kaikille muille jännääjille! Piinispinnaa! Ihana välikevennys pikku2 !

Safiirille ja muille oviksen metsästäjille myös kärsivällisyyttä siihen hommaan =)

ON: Flunssa hellitti sen verran, että töihin tänään suuntasin. Opettajana ei viittis yhtään ylimääräisiä päiviä olla poissa, niin että puolkuntosena sitä sit lähdettiin hommiin. Auto sanoi aluksi vaan, että mur, en varmaan liiku yhtään mihinkään, mut hetken suostuttelun jälkeen startattiin matkaan...

Mukavaa keskiviikkoiltaa kaikille,
toivoo Tiuhti

Antzi! hermoile ja skitsoile tämä ilta ja sit huomenna kattellaan tilanne uudestaan- jookos?!
Tulikos se täti??

ja täällä meni hermo mieheen!!!
nyt siis uskon, et se ovis oli ja meni.. tai ei se varmaan ihan viel oo hukattu, mut kohta on!!
Eilen mulla putos alas lämmöt päivällä ja sit alko vihloo yms kipuilua.
Tänään tuli eka limaa aamupäivällä ja nyt illalla tullu paljon.
Menin mittaan lämmön äsken ja oli nyt reilusti yli 37, eli on ilmeisesti ollut...
ja miestä koitin heti hommiin mut ei kuulemma nyt jaksa?!?!?
voi juma*auta!!!!!
Tai eiks se kyl ole jo myöhästä, jos viime yönä irtos, ku vihlo NIIN paljon?! Tosin limat tullu vasta tänään, mut lämpö kuitenkin jo koholla taas...???
On kyllä taas niin herkkua tää bongailu =(((
Mites safiirin, kirpun tai tuulin bongailut on onnannu?
TOIVOTTAVASTI paremmin ku mulla ;)

täytyy mennä koittaan kaataa toi äijä ees pikapikapanolle... romanttista...
näin meillä lapsia rakkaudella tehdään...

Täällä ja kaadettu mies puoliväkisin.. mutta ei kylläkään raskautumisen toivossa.. sillä ehkäisyä on käytettävä.. Uskalsin, jopa "nauttia" peiton heiluttamisesta.. eikä näkyny verta jälkeenpäin..

Muuten joku mainitsi siitä veren tulosta yhdynnän jälkeen.. Meillä se veren tulo keskenmenneessä raskaudessa oli vasta sitä kiinnittymisvuotoa tai jotain.. meni kesken vasta useamman viikon päästä..

Moi!

Viime yönä palattiin kotia ja hurr tätä ilmaa. Pakkasta vain 30 astetta. Ei pahemmin ole tänään naurattanut. Eilen vielä istuttiin auringossa. Tahtoo takas lämpimään. Matka meni hyvin ja huolet unohtui hetkeksi. Aurinkoa ja romantiikkaa! Ainahan sitä jotain negaa tapahtuu mut niillä on tapana unohtua.

Tehikselle oikein paljon onnea plussasta!

Muuta en ole kerennyt vielä lukea. Pitää lukea jahka täsä kerkee. Nyt pakko suunnata unten maille ku univelat painaa.

Terkkuja kaikille! Toivoopi Tl jolla ei ole hajua oviksesta ja koopeekin on ????

Huomenta kaikille!

Tl, tervetuloa takaisin Suomeen! Hienoa että reissu oli onnistunut ja huolet ja murheet unohtuivat hetkeksi. Me ollaan täällä monta kertaa ajateltu teitä onnen pekkoja, jotka pääsitte hetkeksi karkuun tätä pakkasta.

Tiuhti piti lupauksensa ja aktivoitu palstailussa, kivaa! Totta turiset, että elämä on yhtä murehtimista ainakin vauvojen ja vauvautumisen suhteen. Alkuun sitä tosin ei osannut huolehtia, mutta sitten kun alkoi niitä vastoinkäymisiä tulla niin murhekäyrä nousi potenssiin sata.
Kiitos voimien lähettämisestä, niitä tarvitaan.

Pikku2:lle kiitos välikevennyksestä, hihii. Olette uskaltaneet peittoja heilutella, good for you! Mä taidan piinata miestä vielä ja odottaa siihen ultraan asti... mulla on kans yksi keskenmeno alkanut puuhastelun jälkeen ja siitä jäi traumat.
Toivotaan ettei sun kaatuminen aiheuttanut mitään. Jos lohduttaa, niin minäkin kompastuin hyvin lahjakkaasti kynnykseen. Ensimmäinen ajatus oli että no niin, nyt istukka tietenkin irtoaa ja huonosti käy. Onneksi siitä ei seurannut mitään kipuja, eli toistaiseksi kaikki hyvin.
Vaatehuoneidea on loistava! Sellainen meille tilaukseen, heti kiitos.

Antzille lähetän täältä pitkää pinnaa (kun mulla sitä on vaikka muille jakaa, yeah right =)! Älä vielä luovuta!!!
Eihän täti ole sinne vielä hyökännyt, eihän? Toivotaan että sun elimistö on nyt vastaanottavaisempi uudelle ihmisen alulle ja raskaus alkaisi nopeammin, jopa tästä kierrosta! Plussapuhalluksia ja tsemppiä!

Kaprikselle haleja! Mua lohduttaa kuulla, että muutkin väkisin makaa miehensä... Meillä oli nimittäin tismalleen sama meininki tässä kierrossa. Yleensä aina valmiina oleva ukkokulta ei olisi millään jaksanut. Kyllä siinä itsekseni sadattelin. En ollut kertonut hänelle tikuttelusta tai muusta, joten siihenkään en voinut vedota.
Toivottavasti sait kuitenkin miehesi kellistettyä.

Safiirille pidetään peukkuja, että lämmöt nousee ja ovis olisi ollut ja tärppi käynyt! Tsemppiä pakkaamiseen!

Omppua piti onnitella miehen pään käännyttämisestä tutkimuksiin menemisen suhteen! Hyvä tyttö! Toivottavasti miehesi saa työt järkättyä niin että pääsee mukaan.

Aika järkky oli tuo Tuulinkin lekurikokemus! Uskomatonta! Ei ole ihme että moisesta jää traumat, kun kokemus on muutenkin niin järkyttävä.
Hyvä ettet enää kovinkaan aktiivisesti mieti keskenmenoa. Minä olen ottanut saman taktiikan, koska en todellakaan tiedä miten mun kävisi jos tämä nyt kesken menisi. Yritän aina ajatella niin, ettei asioita kannata murehtia etukäteen. Koska jos huonosti käy, joutuu murehtimaan tuplasti ja jos hyvin käy, on murehtinut aivan turhaan. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta mielestäni olen pärjännyt aika hyvin.

Nyt täytyy ryhtyä hommiin. Olen TAAS tämän päivän koulutksessa, boooooooring, joten palstailu ja töiden tekeminen jää vähän vähemmälle.

Haleja kaikille!

Jazz rv 5+3

Huomenta tännekin!
Jos et jo Jazz lukenut Wabista, niin kyllä näyttäis siltä, että mieheni olen saamassa mukaani vastaanotolle. Yrittää kuulemma järjestää asiakaskäyntejä samalle suunnalle, siis sairaalan suunnalle :). Vähän jännittää, että mitä siellä tulee tapahtumaan...

Joo lasten suusta tosiaan kuulee parhaat jutut. En muista kerroinko täällä, kun kerran pakotin mieheni asentamaan laskosverhoja ja se kiros, että vittu tälläsiä paskoja hommailet, tuu auttamaan. Poika vinku samaan aikaan toisessa huoneessa, että äiti tuu auttaa palapelissä. Sanoin sille, että odota kun autan ensin isiä, isikin tarvii apua. Poika tuli vähän ajan kuluttua perässä ja sanoi, että "mäkin talviin pelsettä". Että vähän tarttis meidänkin ajatella, mitä lapsen kuulleen suustamme päästetään :).

Kiva kun Tl:lle jäi hyvät fiilikset matkasta! Varmaan hurjaa tulla tällaisiin pakkasiin. Mä en ole koskaan innostunut matkailusta, mutta varmaan kun kerran kävis jossain, niin sais kipinän.

Väkisinmakuu on siis näköjään aika yleistä :). Sitähän se välillä tuppaa olemaan, kieltämättä.. just tossa valitin, että olen kateellinen niille, jotka ei tunnista ovista ja osaa ottaa rennosti fiilispohjalta... kun tuntee oviksen (tai ovisyrityksen..) niin selkeesti, on vaikee olla sivuuttamatta sitä; kyllähän sitä tulee suorittamisen meininki väkisinkin, kun joskus on melkein pakotettava mies hommiin. Kuulostaa kauheelta! Mutta kyllä mäkin olen joskus pakit saanut, eli ymmärrän fiiliksesi Kapris! Miten ne miehetkin voi "joskus" olla niin urpoja. Mä oonkin joskus omalleni sanonut, kun se on kieltäytynyt, että miten niin sillä muka on oikeus määrätä, että millon sekstaillaan ja millon ei, kun mä tiedän, koska on ainakin periaatteessa oikea hetki. Millä oikeudella se kieltäytyy just sillon. No, ehkä sitä tulee itekin hieman määräiltyä.. :)

Eiku hommiin. Jazzille antoisaa koulutusta ja tsemppiä, kuin myös kaikille muillekin!

T. Omppu 10/280

Antzi: halauksia sinulle oikein paljon. et ole ainoa (jos se nyt lohduttaa), joka miettii että kuinka kauan pää kestää tätä yrittämistä ja pettymistä. Ei ole mukavaa olla allapäin monta päivää aina kun täti tulee kylään. Ketuttaa aikalailla jo nyt valmiiksi...

ON: KÄÄKS! tartten nyt teiltä oikein paljon peukkuja, kun huomenna menen työhaastatteluun. Jätin hakemuksen paikkaan viime viikolla juuri ennen haun umpeutumista. Ehdin jo ajatella, että ei tainnut meikäläinen heitä kiinnostaa, kunnes eilen sitten soitettiin. Apua! Huomenna sitten haastatteluun klo. 13. Katsotaan mitä tuosta tulee. Edellisestä työpaikkahaastattelusta on jo aikaa. Katsellaan ja pidetään peukkuja, että ne huomais kuinka hyvä mä olen : ).

Katzu: Hoh, hoh, jopas olikin lääkäri. Tuollaisia asioita voi töksäyttää vain sellainen ihminen joka ei ole kokenut näitä vaikeuksia. Mistäköhän tosiaan löytäis sellaisen mukavan lääkärin?!?

Mutta nyt papereita järjestelemään : )

Ruusa

Täältä ainakin lähtee superhypermega peukut Ruusalle :-) Niihin molempiin juttuihin, juu nou...
Antzia taas huhuillaan... Eihän näy tätöstä, eihän???

Tl, ihana juttu, että reissu onnistui. Olisit kyllä voinut sen auringon tuoda mukanasi:-)

Vai pakkonaintia ja ukonkellistystä, hih? Kuulostaa kovin tutulta :-D Mutta muistakaa, että älkää naiko turhaan!

Omaa napaa. Haluaisin TODELLA uskoa tämän raskauden nyt menevän hienosti loppuun asti, mutta noi kolotukset ja jomotukset ikävästi kyllä nakertaa sitä uskoa. En ole mikään pessimistiluonne ollenkaan, mutta tällä hetkellä vain on epävarma olo. Miten onnellisesti sitä voikaan unohtaa, mitkä kolotukset on onnistuneeseen raskauteen kuuluvia???

Tehis rv 5+2

Huomenta täältä sekasotkun keskeltä..

Nyt se vaatehuone siivoutuu.. niin päästään tästä aiheesta.. Kaikki kamat on kannettu pois ja kohta täyttämään, mutta jossain järjestyksessä.. Saa tuo poikakin nuo äidin vanhat legot kun vihdoin löytyivät.. olivat tuolla viimeisessä peränurkassa.. ; )

ON: Ei ole kipua tuntunut, että taisin selvitä liukastumisesta pelkällä säikähdyksellä.. Jotenkin on sellainen olo, että jotain oireita olis ilmassa.. mutta järki sanoo että uskallappas tuntea jotain.. No, pettymys ei ole niin kamala, vaikka tää istutus ei onnistuisi kun tiedän, että pikkukavereita on vielä pakkasessa odottamassa.. Olishan ne kiva jättää muutamaksi vuodeksi sinne pakkaseen..

Hauskaa päivän jatkoa kaikille.. tulen sitten illansuussa piipahtamaan seuraavan kerran..

Heips vaan kaikille ja tervetuloa TI takaisin tänne talven keskelle! Hienoa kuulla, että oli onnistunut reissu.

Miten Katzu voi tänään? Niin harmitaa sinun puolestasi. Kärsivällisyyttä lähetän täältä roppakaupalla.

Voi Antzi, auttaako jos lähetän vielä lisää halauksia? Ei tätä elämän epäoikeudenmukaisuutta voi aina ymmärtää. Mutta ei me luovuteta vielä, eihän?

Ja Pikku2:n vaatehuoneurakka alkaa olla loppusuoralla. Katoitko muuten eilen sitä kolmosen sisustusohjelmaa Tilaa? Siellä järjestivät juuri vaatehuonetta; tuli muuten aikas kätevä minun mielestäni. Ja koettakaas nyt Jazzin kanssa pysyä pystyssä! Hyvä, ettei kummallekaan sattunut mitään pahempaa.

Ruusalle paljon tsemppiä huomiseen työhaastatteluun! Tosi hienoa! Sinäkinkö nyt aktivoiduit työnhauan suhteen - muistelen, että valittelit kyllästymistä nykyiseen paikkaasi? Minun eka haastattelu ei tvalitettavasti uottanut tulosta, mutta nyt odottelen, josko tulisi uusia kutsuja.

Tiuhti lähetti kärsivällisyyttä meille epätoivoivoisille ovisbongareille; kiitos, se tuli tarpeeseen! Itselläni ei ole havaittavissa taaskaan mitään toimintaa ja tänään on niin paljon kuin... kp 18 (olen ihan ylpeä itsestäni, sillä jouduin oikein kalenterista laskemaan päivän, eli yritän nyt kaikin tavoin olemaan stressaamatta, mutta valitettavasti alkaa taas näyttämään siltä, että kierto venyyyyyyyyyy aika pitkäksi). Ja Tehis meillä turhaan naiminen on alotettu jo monta viikkoa sitten :)

Kapriksen romanntisista pikapanoista tuli mieleeni, että vähän minua nauratti eilen (vai oliko se toissapäivänä), kun näin pätkän jotain amerikkalaista tosi-tv -ohjelmaa. Siinä sanottiin, että tunnin rakastelusessio kuluttaa 750 kaloria. Siis tunnin? Kenellä oikeasti on mahdollisuutta ja kykyä moiseen?!? Täällä vain kateellisena ihmettelen...

Ok nyt on pakko mennä, en muista mitä muuta piti kommentoida, mut palailen. Ai niin Omppu hyvältä kuulostaa, että saat miehesi mukaan sille ensi viikon käynnille!

Tuuli

Tervehdys ja kiitokset kaikille lohduttavista viesteistä.

Eli sain tälle päivälle yksityiselle puolelle ajan samalle gynelle, joka joulukuussa oli siellä polilla ja laittoi minut kaavintaan. Eli illalla voin kotoa infota teitä lisää. Ihmeen hyvä tuuri,että oli vapaa aika :)

Toivotaan nyt että tulisin sieltä paremalla mielellä.

katzulle parempaa onnea lääkärin suhteen. Tulethan sitten kertomaan uutiset.

Tunnin makuukammarisuoritus kuulostaa aika utopistiselta tällä hetkellä. Pitäis hommata varmaan jostain hyvä lastenvahti kun tuollaista aikoo harrastaa. Lapsen myötä sitä on oppinut arvostamaan nukkumista ehkä liiankin hyvin ; ).

Ei se maailmaa kaada, vaikka jos nyt ei tärppäiskään. On vain hyvä saada harjoitusta työhaastattelujen suhteen. Ko. haastattelu kestää kuulemma 1,5 tuntia. varasin illaksi kampaajan, niin saan ainakin itseluottamusta enempi hiusten osalta. Vaatteiden valitseminen on sitten seuraava onkelma.

Ruusa

Jep jep, täällä kp 1

Jos nyt edes yritän jotain positiivista hakea niin olipahan normaalikerto, toisen kerran putkeen. Saatte musta varmaan tosi masentavan kuvan kun olen niin usein v*ttuuntunut. Ehkäpä olenkin, kun kyse on vauvapuuhailusta. Ei tästä vaan tule mitään. En halua luovuttaa mutta en tosiaan tiedä kauan mielenterveys kestää. Joka kerta kun vuoto alkaa niin koko keskenmeno synnytyksineen tms, palautuu mieleen ja kohta on se aika kun meillä olisi ihana pieni vauva jos kaikki olisi mennyt hyvin. Voi apua, miten sitä kestää... :( Nyt on mieli maassa, ehkä täältä vielä noustaan.

Puhuin miehelle lapsettomuushoidoista mutta ei lämmennyt. en mäkään toisaalta halauaisi niihin vielä lähteä. Mies sanoi että eihän tässä ole kun mennyt vasta kuukausi pari siitä kun voitiin edes taas yrittää. Mulla napsahti ja huusin naama punasena että mun mielestä tässä on yritetty kesästä 2005 ja mun tietääkseni meillä ei ole yhtään vauvaa talossa eikä mahassa. Nyt kaduttaa huuto mutta mies ei tajua mun kantaa. Ei mua paljoa lämmitä tietoa siitä että olen joskus tullut raskaaksi jos se ei silti johda mihinkään! Ok, joo siis kiva tietää että pitäisi olla mahdollisuus tulla raskaaksi.... mutta kun kestää niin helvetin kauan!!! Ja mistäänhän ei saa varmuutta että vaikka tulisinkin vielä joskus raskaaksi niin kestäisikö sekään...

kp1

Antzille halaus! Voi miten saisin sinuun valettua uskoa tulevaan. Ymmärrän täysin tunteesi, itse kävin ja itse asiassa käyn edelleen läpi samaa tunteiden vuoristorataa. Välillä on käytävä siellä aallonpohjalla, että voisi sitten taas suunnata ylöspäin. Pidän kovasti peukkuja, ettei teidän tarvitsisi odottaa kauan seuraavaa plussa.

Ruusalle tulee täältä megalomaaninen onnenpotku takamukseen! Jännää ja huisia!

Tuulille myös peukutuksia ettei teillä oltaisi turhaan naitu koko kiertoa! =) Toivotaan että tästä kierrosta tulee nyt megapitkä, n. 280 päivää. Peukut on myös pystyssä, että joku näistä muista hakemuksistasi tärppäisi ja saisit pian uuden työpaikan.

Katzulle toivon parempaa lääkärikäyntiä iltapäivälle! Toivottavasti saat kunnon ohjeet miten toimia ja paremman mielen. Halauksia.

Tehikselle haleja! Samassa veneessä ollaan pelkojemme kanssa. Rasittavaa, ai nou. Mulla tunteet tosiaan seilaa positiivisesta epätoivoon. Nyt mun päähäni on putkahtanut suuren suuri epäilys siitä, että siellä masussa yleensä mitään elämää olisi. HUOH. Oireita kun ei ole nimeksikään.

Töissä on tylsää ja on liikaa aikaa surffata täällä ihmettelemässä.

No, nyt edes teeskentelen töitä tekevää. Päivän jatkoja!

VOI ANTZI!!! Lohdutusta ja IIISOO rutistus sinne!! =(( on tää niin väärin...
Ja mitä miehees tulee, niin ymmärrän siinäkin sua aivan täysin.
Mutta tosi pieni lohtu voi olla jos pystyis ajattelemaan, että se inhottavin kp1 voi olla kuitenkin se raskauden eka päivä... halaus vielä!

Hyvä kun Katzu sait heti ajan. Toivottavasti todella on parempi käynti, kuin edellinen...
tulehan sitten joo heti kertomaan mitä sanoivat/tekivät. Tai voit miehelles eka kertoo, mut sit heti meille ;)

Hirmuinen miten pitkällä jazz ja tehis ovat!!?? Siis en mitenkään kettuillakseni sano, vaan 5+ jotain... tuntuu, että se on IKUISUUDEN päässä vielä meikäläiseltä... varsinkin kun en koskaan pääse edes siihen, että ois 4+0... =(((
Tehis nyt vaan uskoa siihen, että juilinnat ja kivut (tiettyyn pisteeseen asti) kuuluvat asiaan...)

Hyi, tuli just mieleen, et näin aivan kauheeta unta. Siinä mun yks ystävä oli juuri synnyttänyt yhden lapsen... (joka oli karmivaa, kun hän odottaa kaksosia)
olimme kuitenkin heti synnytyksen jälkeen lähteneet laskettelemaan ja siellä rinteen vessassa hän vaihteli niitä verisiä "rättejä" yms ja haju oli aivan hirvee ja verta tursus vaan =(((
no onneksi oli vain unta!!

Ruusalle hurjasti peukkuja niihin molempiin asioihin ;))) bdbd

Hyvä omppu, jos miehesi on valmis tulemaan sinne sairaalaan kanssasi!!

Tuulille onnittelut siitä, että joutui tarkistamaan kp:n =))
joo, on toi kauheeta toi turhaan nainti...

Täällä ei sit hommailtu ollenkaan, vaan sain kehkeytymään oikeen kunnon riidan...
siis nyt hävettää ja aikas paljon.
Ilmotin meinaan miehelle, että puol 9 mennessä on tehtävä jotain, muuten on liian myöhästä... (laskin siitä, et millon oli kivut alkanu yms... jotain muuta käsittämätöntä...)
sit suunnilleen istuin sen vieressä ja hoin kello kädessä, et joko nyt, mennään jo, =((
*hävettää*
Ja sit vielä kun huusin vessassa käydessä "nyt tuli kunnon limat" niin se sai miehen lopullisesti haluttomaan tilaan...
sit aloin huutaan ja itkee, et miten se voi estää multa haaveen saada lasta ja että on sen vika kun ei koskaan saada lasta, kun ei se ole valmis hommailemaan ikinä
Sit vielä hirveen itkukohtauksen jälkeen kysyin, et joko mennään... =O
no, ei menty... ja taas huudetaan ja minä heitän sormuksia ja sanon, että nyt loppu vauvanTEKO ja vaikka mitä yhtä fiksuu.
sit mies vielä kehtas epäillä, et onko mulla ovis, kun kuulemma mulla on se n.10 kertaa kuussa... =))) siitä sain kans hirveen herneen nenään, kun yritän parhaani ja mulle vaan nauretaan....
jestas sentään, että lasta haluava nainen voi olla hölmö!!!

Mut onneks mies tuntee mut senverran hyvin, ettei loukkaantunut oikeesti eikä suuttunut.
ja se mitä en sille kehtaa sanoa, niin olen varma, että mulla se ovis on vasta tulossa *punastuu*... nimittäin sellasta limaa tulee, että oksat pois... mut enää en kyllä puhu miehelle MITÄÄN limoista (yök, varmaan tosi kiihottavaa) enkä ovistikuista enkä mistään..
mut nyt on lämmöt kyl niin ylhäällä, et on se ovis menny ja mitään ei tehty =((((((((

sori omanapaisuus, mut oli pakko kertoa, miten fiksusti käyttäydyin KUUKAUDEN TÄRKEIMPÄNÄ iltana...

kapris nolona

Pikaisesti pyörähdys ennen ulkoilemaan lähtöä. Hitsi, kun ei ole nenää viitsinyt ulos laittaa aamupäivisin :-) Olen pitänyt ulkoilurajana -20 tuon poitsun kanssa. Eikä silloinkaan kovin pitkää aikaa, jos noin paljon...

Antzille isoja lohturutistuksia täältäkin! Kyllä se siitä taas helpottaa, kun alkaa se villi ovisaika :-) Mutta varmasti juuri nyt lohduton olo.

Katzulle tsemppiä lääkäriin! Toivotaan, että tällä kertaa käynti on toisesta äärilaidasta :-)

Jazz, ei mullakaan mitään oireita oikeastaan ole. Paitsi nuo jomottelut. Mulla on koko oikea puoli jotenkin ihan jumissa, kun olen varmaan jännittänyt jalka-&selkä-&vatsalihaksia, kun toi munasarjan seutu on jomotellut kovaa. Reisilihas on jotenkin ihan pinkeänä :-/ Eilen ilmaantui myös sitä pientä paineentunnetta. Surffailin vähän ja totesin sen kyllä kuuluvan asiaan :-) Palelu on kyllä aikas kovaa, mutta johtuuko pakkasista vai mistä?? Heh, välihousujen puutteesta!

Meillä tytskä 8v. tuumas tuossa pikkuveljeä katsellessaan, että eikö meille vois vielä tulla tommonen toinen pieni <3 Jatkoi siihen, että jos te iskän kans olisitte niinku paljon silleen *näytti jotain hali&pusi -jutskaa*. Olisitte vaikka koko ajan. Heh, voi kun tyttö tietäis :-D Kyllä mulla oli pokerissa pitämistä kans taas kerran.

Nyt pitää lähteä kaivamaan toppahousuja, moiks.