VOI ANTZI!!! Lohdutusta ja IIISOO rutistus sinne!! =(( on tää niin väärin...
Ja mitä miehees tulee, niin ymmärrän siinäkin sua aivan täysin.
Mutta tosi pieni lohtu voi olla jos pystyis ajattelemaan, että se inhottavin kp1 voi olla kuitenkin se raskauden eka päivä... halaus vielä!
Hyvä kun Katzu sait heti ajan. Toivottavasti todella on parempi käynti, kuin edellinen...
tulehan sitten joo heti kertomaan mitä sanoivat/tekivät. Tai voit miehelles eka kertoo, mut sit heti meille
Hirmuinen miten pitkällä jazz ja tehis ovat!!?? Siis en mitenkään kettuillakseni sano, vaan 5+ jotain... tuntuu, että se on IKUISUUDEN päässä vielä meikäläiseltä... varsinkin kun en koskaan pääse edes siihen, että ois 4+0... =(((
Tehis nyt vaan uskoa siihen, että juilinnat ja kivut (tiettyyn pisteeseen asti) kuuluvat asiaan...)
Hyi, tuli just mieleen, et näin aivan kauheeta unta. Siinä mun yks ystävä oli juuri synnyttänyt yhden lapsen... (joka oli karmivaa, kun hän odottaa kaksosia)
olimme kuitenkin heti synnytyksen jälkeen lähteneet laskettelemaan ja siellä rinteen vessassa hän vaihteli niitä verisiä "rättejä" yms ja haju oli aivan hirvee ja verta tursus vaan =(((
no onneksi oli vain unta!!
Ruusalle hurjasti peukkuja niihin molempiin asioihin

)) bdbd
Hyvä omppu, jos miehesi on valmis tulemaan sinne sairaalaan kanssasi!!
Tuulille onnittelut siitä, että joutui tarkistamaan kp:n =))
joo, on toi kauheeta toi turhaan nainti...
Täällä ei sit hommailtu ollenkaan, vaan sain kehkeytymään oikeen kunnon riidan...
siis nyt hävettää ja aikas paljon.
Ilmotin meinaan miehelle, että puol 9 mennessä on tehtävä jotain, muuten on liian myöhästä... (laskin siitä, et millon oli kivut alkanu yms... jotain muuta käsittämätöntä...)
sit suunnilleen istuin sen vieressä ja hoin kello kädessä, et joko nyt, mennään jo, =((
*hävettää*
Ja sit vielä kun huusin vessassa käydessä "nyt tuli kunnon limat" niin se sai miehen lopullisesti haluttomaan tilaan...
sit aloin huutaan ja itkee, et miten se voi estää multa haaveen saada lasta ja että on sen vika kun ei koskaan saada lasta, kun ei se ole valmis hommailemaan ikinä
Sit vielä hirveen itkukohtauksen jälkeen kysyin, et joko mennään... =O
no, ei menty... ja taas huudetaan ja minä heitän sormuksia ja sanon, että nyt loppu vauvanTEKO ja vaikka mitä yhtä fiksuu.
sit mies vielä kehtas epäillä, et onko mulla ovis, kun kuulemma mulla on se n.10 kertaa kuussa... =))) siitä sain kans hirveen herneen nenään, kun yritän parhaani ja mulle vaan nauretaan....
jestas sentään, että lasta haluava nainen voi olla hölmö!!!
Mut onneks mies tuntee mut senverran hyvin, ettei loukkaantunut oikeesti eikä suuttunut.
ja se mitä en sille kehtaa sanoa, niin olen varma, että mulla se ovis on vasta tulossa *punastuu*... nimittäin sellasta limaa tulee, että oksat pois... mut enää en kyllä puhu miehelle MITÄÄN limoista (yök, varmaan tosi kiihottavaa) enkä ovistikuista enkä mistään..
mut nyt on lämmöt kyl niin ylhäällä, et on se ovis menny ja mitään ei tehty =((((((((
sori omanapaisuus, mut oli pakko kertoa, miten fiksusti käyttäydyin KUUKAUDEN TÄRKEIMPÄNÄ iltana...
kapris nolona