KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju vk 10
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jazz.... ei oo matkaa tilattuna, katellaan kun nuo lumet sulaa eli yleensä kesäkuun alussa ollaan matka tilattu. Mä kans päättelin että taitaa olla joku kaupunkiloma... ja 10 päivää. Yleensähän ollaan viikko tai kaksi. Aurinkomatkat järjestää 10 päivän matkoja, täytyypä käydä sivuilla miettimässä... Tai sitten mukana on uimapuku ;) * vilkuttaa kaverille takaisin* Aamuhetki kullan kallis...

vetäisin muuten viime yönä kunnon unet. Nukkumaan ysiltä ja heräsin kellonsoittoon varttia vaille kuus...! Tosin edellinen yö jäi vajaaksi kuudeksi tunniksi, taitaa kuitenkin kroppa vaatia sen 7 tuntia vähintään. Mutta kunhan aamut ja illat valostuvat, niin sitten pärjää vähemmälläkin unimäärällä...

katzu ... mä odottaisin ihan tyynen viileesti sitä terkkarin testiä...

Huomenta!

Tein juuri enkun kokeen ja eiköhän se läpi mennyt. :) Hyvä niin.

Katzu, joo niskavaivat on kamalia... :( Ei kai se vaan auta kun oppia elämään niiden kanssa! Itse en varmaan jaksaisi odotella testausta muuten, mutta voihan se olla että olisi fiksuinta odottaa. Tsemppiä!

Kaikille muillekin vilkutuksia! :) Rupean nyt opinnäytetyötä tekemään ettei tuo pari hikeenny muhun ihan totaalisesti. ;)

Heippa kaikille kermittärille!!

Olen NIIN monta kertaa ollut tulossa kirjoittamaan, mutta kun ois pitänyt kirjoittaa on päässä alkanut pyöriä vain omat asiat (tän päivän ultra) ja on tullut ahdistus, enkä ole voinut kirjoittaa....
mutta mielessä olette olleet kovin!!!
olen siis oikeasti voinut suhteellisen hyvin "unohtaa" tän raskauden ja olemaan pahemmin panikoimatta.
Tänään on sit totuudenhetki, onko sydän ees lähtenyt sykkimään..... *iiiks*
Tulen raportoimaan sitten viimeistään huomenna kävi miten kävi.

sori omanapaisuus, mutta aivot eivät vain nyt kykene muuhun... =(
huomenna "tulen takaisin henkisestikin"

haleja!!!!!!!!!

ja kiitos tiuhtille tuparikahveista, auttoi vähän tähän sekavaan oloon.... :)

Kaprikselle tsemppiä minultakin! Mukava on päästä teidän uusienkin kanssa jutun alkuun. Kiitos Senoralle "nostosta päivänvaloon". No, kyllähän tämä "menninkäinen" melkein vuoden ajan jaksoi tässä ketjussa höpötellä, ennenkuin viime syksynä vetäytyi omaan kuoreensa. Jazz kanssa ehdin jonkin verran tulla tutuksi silloisista uusista.
Nam! Herkulliset pulla kaffeet Tiuhti tarjosit! Niin ja onnea uudelle tuvalle ja tuleville hoidoille. Sitä tuli taas tuijoteltua omaa napaa, vaikka luinkin viestisi. Hoidoistahan silloin puhuttiinkin, mutta kun niin lupaavasti tulit ennen niitä luomuraskaaksi.

Jaksamista kaikille, niin opiskelussa kuin muissakin elämän tilanteissa!
Käyn täällä taas jossain välissä. (-:

Kiitos kaikille tsemppauksesta!

Ultrassa käyty ja kyynelsilmin katselin sitä pientä hippua jossa vahva syke sykki :))
Kaikki hyvin.
Viikot vastas 6+2, joten vähän "takapakkia" otti, mut se ei haittaa.
Varasin nyt toisen ultran vielä 2:den viikon päähän, mut vähän mietityttää, et pitäisköhän se kuitenkin perua...
on jotenkin niin vahva tunne tästä raskaudesta nyt...

sinne odottajien puolelle tulen kyllä varmasti, mutta vielä (jos saan) niin hengailen täällä. olen niin jumissa tähän puoleen :)

huomenna enemmän

nyt ulos

halit kaikille!!!!!!!

Iltaa kaikille,

ja alkuun suuren suuret onnittelut Kaprikselle ihanista ultrakuulumisista! Nyt voit huokaista helpotuksesta (vaikka kai se taitaa olla niin, että ikinä se huolehtiminen ei lopu..). Ja pysy ihmeessä vielä myös tällä puolella, kuin myös Jazz ja Tehis ja muut! Teidän kuulumisia on mukava aina lueskella! Ja pysyypähän ketju virkeänä ;)

Senora, suosittelen Puerto Plataa, siel ol ihan rento meininki ja ei hurja matka alas rantaan. Ja hotellin ravintola ol erinomaisen hyvä. Harmi vaan, että "löydettiin" se vasta viimeisenä päivänä... Ihan mukavat yöunet =) Tekee ihan hyvää välillä mennä nukkumaan ajoissa, että tulee univelat kuittailtua.

Anu, mukava kuulla sinustakin! Viimeiset pinnistykset sulla vielä jäljellä koulussa, tsempit siihen! Ja Antzille tsempit opparin tekoon!

Ja itse kiitän kaikista ihanista onnentoivotuksista synttäreiden ja uuden kodin johdosta =)
Ihanaista torstaita kaikille,
toivoo Tiuhti

Voi vitsi! Anteeksi kun Tiuhti en ole huomannut että sinulle on tullut vuosia lisää!!! Mullakin samperi viete niitä tuloo kuukauden päästä... huhhuh...

Onnea kauheasti!!!!!

Onnittelut kaprikselle ultrakuulumisista ... niisk...

Se on sitten perjantai ... JEE !!!

bearfriend.gif

Jippii Kapris! Onnittelut hyvistä ultranäkymistä.
Tulet odottajien puolelle sitten kun kerkiät :-)

Kiitos vaan kutsusta pölpöttämään vielä tännekin puolelle. Olen ollut vähän laiska kirjottelemaan muutenkin ja nyt yritän pysytellä höpinöineni tuolla odottajissa. Tiukkapipoillakin on viime aikoina mennyt selvästi paljon paremmin, kun minä olen ollut hiljaa :-D ;-)

Tehis rv 9+5

Suuren suuret onnittelut Kaprikselle todella hienoista ultrakuulumisista! Tippa tulee linssiin täällä minullakin. =)

Hyvää ja aurinkoisen ihanaa viikonloppua teille kaikille kermiteille!

Vilkutukset ja halit Jazzilta

Kapriksella iski taas se id-sata-tti -oireyhtymä ...

Kävin lukemassa salakuunneltua.fi juttuja... pitipä taas kikattaa. Tässä maistiaiset. Ja juttu perustuu tositapahtumiin.

Poika (~9v) jää pysäkillä. Bussi on jo sulkemassa oviaan.

Poika: Oottakaa! Oottakaa! Hanskat jäi!

Poika hyppää takaisin kyytiin ja katselee ympärilleen.

Poika: Eiku... ne onkin kädessä!
Nainen (~70v): On se kiva, että nuoremmillekin käy joskus noin.

..... no jos yrittäis uudestaan.
Jos nyt ei mene läpi, en ala mitään!!!

Dodiin, enhän mä enää muista mitä piti kirjotella ;))

Senoralla on ainakin jännät paikat.... tuntemuksia?!?!?!?!!? Eikös sulla huomenna ole se virallinen jännäyspäivä?
Jos testaat sunnuntaina, niin kyllä sitten tulet meille kertomaan mitä testi näyttää heti eikä maanantaina - jookos!
Nyt on maaliskuun plussatili avattu Ruusan johdolla, niin eikun perässä vaan.
Ja tämä "käsky" on sitten kaikille :))

Ai Antzilla ja Katzulla niskat vihoittelee. Se voi olla kovin kurjaa, mitä olen sivusta seurannut =/
Hyvä kun Antzin mies varasi sen hierojan, niin et tosiaan sairaalaan asti joudu - huh!
Mutta tosiaan taitaapi tarvita aika monta kertaa käydä siellä, että saa täysin jumissa olevat niskat "auki". mutta tosta yhdestä kerrasta on hyvä lähteä.
Ja peukutukset enkunkokeen läpimenoon bdbdb ja muuhunkin ;)

Onkos se hannastiina Anun kaveri ja sitä kautta olet plussasta kuullut, vai olenko tosiaan missannut yhden plussan ihan totaalisesti?!?!
onnea joka tapauksessa sylintäydeltä

Mites Safiiri on viihtynyt uudessa työssä ja kotipaikkakunnalla?!
On tainnut pitää aika kiirettä, kun olen bongaillut sinua täällä harvemmin kuin ennen... olen siis suorittanut vakoiluja vähän useampiin ketjuihin :))

oletteko muuten huomannut, että on jotenkin hiljentynyt tämä palsta?!
Tai ainakin silloin joskus kesällä kun oikein jumiuduin tänne niin oli paljon enemmän aktiivisia ketjuja.

Hyvä Tiuhti, kun saitte asiat rullaamaan väestöliiton kautta!!
Nyt vaan peukut tanassa jotta tulis kovin +++++ rikas kevät bdbd
mulla kaveripariskunta meni väestöliiton "puheille" 3v yrityksen jälkeen ja ekasta inssistä pamahti kaksoset :)))) jotta kyllä siellä asiat osataan...

Tatille toivon todella, että saisit kroppasi taas kuntoon ja pääset lopullisesti eroon noista ihme tulehduksista... ei kivoja yhtään =/

Mulla meni vähän ohi se katzun juttu, mut testasit siis negan *pahoittelut*
miten kauan aiot odotella tätiä / plussaa ennen kuin menet lekuriin, vai oliko sulla vielä joku kontrolli ensi viikolla...?? oisin muistavinani niin.

Mites Niksu voi ?
Ei ole enää montaa viikkoa huhtikuulle ja teidän yritys voi alkaa :))))) ihanaa!!

Ompulla oli tänään se vt. Tulehan kertomaan miten se meni.

Taitaa se Tuuli olla jollain kaupunkilomalla, kun ei niitä bikiineitä pakannut, tai sit on tosiaan laittanut uimapuvun kassiin ;)

Nyt taidan mennä takapihalle hetkeks lukemaan jotain ei-järkevää ja nauttimaan kevätpäivästä. Vaikka tota leppää on jo ilmassa ja meikäläinen aivastelee minkä ehtii... varsinkin koivun aikaan olen aivan dead!! *niisk*

nyt en kuulkaas muista mitä muuta mun piti kirjotella, mut haleja lähetän kaikille aivan hirmuisesti ja ihanaa viikonloppua!!!

Kapris

Olisko kevätväsymystä porukoilla, tai sitten ei km ole enää niin akuutti asia ja haavevillaan tuolla muissa ketjuissa. Osahan on jättäytynyt taustailemaan (mm.minä) ... ja osa painunut tuonne odottajien puolelle. Uusia ei ole tullut mukaan viime aikoina...
ei oo tuntemuksia, mutta illalla väsyttää ja aamulla on nälkä. Täytyykin käydä tänään kaupassa... alko tekeen mieli mandariinia. Kyllä saatte luvan odotella ens viikkoon, en taija ihan heti testatakaan. (läl-läl-lää...) tai sit jos vaikka testaankin, niin silti pidän teijät uutispimennossa maanantaihin, tai voihan se ki*ro##u sukulainen tulla lauantaisaunaan. Ainakin kierto näyttää nyt olevan säädetyn mittainen, eikä mikään tynkä.

Näyttääkin olevan komia ilma - aamulla tuli vettä taivaan täydeltä. Viikonloppuja. Oonpa ollu tolokkuna, metrin paperipino on supistunut viideksi sentiksi...

Ihanat oli ultrauutiset Kapriksella, onnea täältäkin!

Kopsaan tähän Wabeista kertomukseni vyöhyketerapiakäynniltä:
Eka vyöhyketerapia takana. Aikas miellyttävä kokemus, mutta ei nyt mitenkään tajuntaa räjäyttänyt :). Se tehtiin jalkapohjiin ja tuli melko rento olo. Ei siis paras mahdollinen ajankohta tuo aamu tuohon "hoitoon", mutta ihan jees. Otin vielä ens perjantaillekin ajan, kun ei oikein yhden kerran perusteella pysty sanomaan juuta eikä jaata. Juteltiin keskenmenoista ja sit kerroin omista ongelmistani. Täti siin paineli ja tuntui tosi kipee kohta. Hän sanoi, että jos en olis kertonut mitään etukäteen, siinä vaiheessa hän olis kyllä todennut ja kysellyt jotain, kun sanoin, että sattui. Oli just "niitä paikkoja".

Täällä koopeet huitelee jossain n. 23 paikkeilla, eikä vielä ovista...kelit on liukkaat niin sanotusti ja hienoista nippailua, mutta siinä kaikki. Heh, ja labralähete on ens maanantaille.. ei ihan kerkinny siiheks tulla sitä vaadittua viikkoa oviksesta. Ukko vei eilen simot mikroskoopin alle *reipas poika*, saadaan ne tulokset kai sit samalla kun kaikki muutkin, joskus varmaan huhtikuussa. Kunhan nyt pääsis sitä progesteronikoetta tekemään...

Aurinkoista viikonloppua!

........vielä piti täsmentää, eli KOKO tää haaveilu-puoli on jotenkin hiljasempi....

senoralle hurjasti bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd jotta se sukulainen ei tule kylään.

nyt menen pois koneelta roikkumasta.... hyi mua!!

K

Heissan Kermittäret!
Aurinkoiset päivät sen kun jatkuu, mutta en valita! Ihanaa olis, jos kevät näin helpolla ottais selkävoiton talvesta! Mutta taitaa sieltä vielä jotain takatalvea jossain vaiheessa pukata... Tai sitten ei, jää nähtäväksi ;)

Ihanan nallen oli Senora laittanut piristykseksi! Ja tuo salakuunneltu juttu oli myös huippu! Itel on joskus vastaavanlaisia dementiakohtauksia ja silloinkos oppilailla on hauskaa! Ja nuo oireet, vaikuttaa aikas lupaavalta. Olisit niin kiltti ja päästäisit meidät jännityksestä pian... Pliide! *katselee anovasti*...

Kapris, ihanasti kävi sun ystäväpariskunnalla! Ja mukava kuulla, että Väestöliitossa osataan homma! Ja kylläpä tuo meininki vaikuttikin asiantuntevalta ensikäynnillä! Meillä vaan ei inssi riitä. Tarvitaan vähän järeämpiä aseita, kun tehdään se alkiodiagnostiikka, jotta löydetään terveet vauvan alut mahd. sairaiden joukosta. Kyllä nykylääketiede on ihmeellistä =)

Omppu oli ollut vyöhyketerapiassa. Ite kans kokeilin sitä viime syksynä muutamia kertoja ja uskoisin, että sen ansiosta hormonitasapaino asettui normitasolle nopeasti keskeytyksen jälkeen... Ja oli se muutenkin terapeuttista!

Nyt toivottelen ihanaista viikonloppua kaikille ihanaisille siellä ruutujen toisella puolella! Tsemppiä kaikille sitä tarvitseville,
lähettää Tiuhti