..... no jos yrittäis uudestaan.
Jos nyt ei mene läpi, en ala mitään!!!
Dodiin, enhän mä enää muista mitä piti kirjotella

)
Senoralla on ainakin jännät paikat.... tuntemuksia?!?!?!?!!? Eikös sulla huomenna ole se virallinen jännäyspäivä?
Jos testaat sunnuntaina, niin kyllä sitten tulet meille kertomaan mitä testi näyttää heti eikä maanantaina - jookos!
Nyt on maaliskuun plussatili avattu Ruusan johdolla, niin eikun perässä vaan.
Ja tämä "käsky" on sitten kaikille

)
Ai Antzilla ja Katzulla niskat vihoittelee. Se voi olla kovin kurjaa, mitä olen sivusta seurannut =/
Hyvä kun Antzin mies varasi sen hierojan, niin et tosiaan sairaalaan asti joudu - huh!
Mutta tosiaan taitaapi tarvita aika monta kertaa käydä siellä, että saa täysin jumissa olevat niskat "auki". mutta tosta yhdestä kerrasta on hyvä lähteä.
Ja peukutukset enkunkokeen läpimenoon bdbdb ja muuhunkin
Onkos se hannastiina Anun kaveri ja sitä kautta olet plussasta kuullut, vai olenko tosiaan missannut yhden plussan ihan totaalisesti?!?!
onnea joka tapauksessa sylintäydeltä
Mites Safiiri on viihtynyt uudessa työssä ja kotipaikkakunnalla?!
On tainnut pitää aika kiirettä, kun olen bongaillut sinua täällä harvemmin kuin ennen... olen siis suorittanut vakoiluja vähän useampiin ketjuihin

)
oletteko muuten huomannut, että on jotenkin hiljentynyt tämä palsta?!
Tai ainakin silloin joskus kesällä kun oikein jumiuduin tänne niin oli paljon enemmän aktiivisia ketjuja.
Hyvä Tiuhti, kun saitte asiat rullaamaan väestöliiton kautta!!
Nyt vaan peukut tanassa jotta tulis kovin +++++ rikas kevät bdbd
mulla kaveripariskunta meni väestöliiton "puheille" 3v yrityksen jälkeen ja ekasta inssistä pamahti kaksoset

))) jotta kyllä siellä asiat osataan...
Tatille toivon todella, että saisit kroppasi taas kuntoon ja pääset lopullisesti eroon noista ihme tulehduksista... ei kivoja yhtään =/
Mulla meni vähän ohi se katzun juttu, mut testasit siis negan *pahoittelut*
miten kauan aiot odotella tätiä / plussaa ennen kuin menet lekuriin, vai oliko sulla vielä joku kontrolli ensi viikolla...?? oisin muistavinani niin.
Mites Niksu voi ?
Ei ole enää montaa viikkoa huhtikuulle ja teidän yritys voi alkaa

)))) ihanaa!!
Ompulla oli tänään se vt. Tulehan kertomaan miten se meni.
Taitaa se Tuuli olla jollain kaupunkilomalla, kun ei niitä bikiineitä pakannut, tai sit on tosiaan laittanut uimapuvun kassiin
Nyt taidan mennä takapihalle hetkeks lukemaan jotain ei-järkevää ja nauttimaan kevätpäivästä. Vaikka tota leppää on jo ilmassa ja meikäläinen aivastelee minkä ehtii... varsinkin koivun aikaan olen aivan dead!! *niisk*
nyt en kuulkaas muista mitä muuta mun piti kirjotella, mut haleja lähetän kaikille aivan hirmuisesti ja ihanaa viikonloppua!!!
Kapris