kermit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vko15
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi!

Ultra oli aamulla ysiltä ja kotia palattiin. Syke löytyi ja vastas rv 6+0, (menkoista 6+6) Viime viikolla toinen oli vaan niin pieni ettei sydän vielä sykkinyt. Nyt odotellaan seuraavaa ultraa joka kolmen viikon päästä. Ei tätä oikein todeksi tahdo uskoa.
Nyt pitää rientää!

Terkkuja kaikille!

Onnesta hyppivä Tl

HURRRRRRRJASTI onnea TL!! Nyt niitä tarrasukkia ja vauvaliimaa junavaunullinen!!!
baby00038.gif

TI:lle onnea todellisista plussatuulista.
kunpa ne puhaltaisivat tähänkin suuntaan... tulisi enemmän kuin tarpeeseen.
kotona kolmatta päivää, ottaa rankasti päähän, tekisi mieli jo ihmisten ilmoille, vaan kun tuo pienimies ei ota parantuakseen, lämpöä vielä, ruoka ei maita ja sellanen väsy koko poika.
toivottavasti ei sitten iske muihin seuraavaksi.
päivänjatkoja...

Hienoa Tl! Olipahan ihania uutisia. Lämpöistäkin lämpöisemmät rutistusonnittelut! Mitenkä teillä nyt tapahtuu jatko? Sullahan oli puhetta siitä jostain erityisjutusta, mitä pitää nyt tehdä ettei tuu taas km:a.

Sanna, mää oon kans kotona kolmatta päivää. Vaan meillä ei oo enää kuumetta, kahdella nuorimmaisella vaan ilkeän kuuloiset yskät. Mutta ehkäpä jo huomenna päästään päikkäriin.

OOOOONNNNEEEAAAAAAAA TI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ihana ultrakäynti sulla =))))
Tulipa hyvä mieli.

Ja Anulle myöhästyneet synttärionnittelut!

Sannan ja Safiirin pikkuisille pikaista paranemista!

kapris

Ti:lle hurjan paljon onnea :)

Oman mielen rauhan turvaamiseksi tein äsken testin ja se oli selkeä nega. Eli kai nämä ovat niukkaakin niukemmat menkat.

Nyt lähden kurssia taas pitämään. Saihan tässä kotona välillä käväistä kääntymässä...

safiiri... mä olen kotiäitinä ylipäätään, mutta yleensä ollaan ihmisten ilmoilla vähintään tytön eskarin ajan, 9-13, nyt menee kokopäivät himassa... jaa, jospa lähtis viikkaan kaappeihin puhdasta vaatetta... iltaa odotellessa että ukkokulta tulee ja pääsen sauvalenkille...

Ihanaa Tl <3 Siinä kävi siis just niinku pitikin. Onnea mahdottomasti!
Harmittaa vaan vieläkin sun puolesta se pessimistinen lääkäri. MUR! Turhaan jouduit viettämään piinaavia päiviä.

Kaikille terkkuja kovasti

Tehis rv 15 (iiks, näin ne viikot vierähtää ja liikkeitäkin on jo viikon verran tuntunut)

Huomenta

Taas kerran täällä päivittelen tilannettani :)

Nyt sitten ilmeisesti vuoto kiihtyy. Mitenköhän tässäkään seuraavaa ovista yrittää paikantaa, kun sunnuntaista lähtien ollut vähäistä vuotoa ja nyt sitten runsaampaa. Ota näistäkin selvää.

Mukavaa torstaita kaikille

Katzu... eikös sanota että eka kunnon vuotopäivä on kp1?? (paraskin puhuja kun itse hämmästelee samaa) Oletkos kokeillu tikuttaa ovista?? (juu ja tässäkin paras neuvoja, kun en itse saanut ovistikkuihin kuin kontrolliviivat)...

Onko Sannalla isokin vaatekaappi kun menet sinne viikkaamaan vaatteita?? :)

Kiva kun Tehiskin käy tälläkin puolella. MOI *vilkuttaa* Sullehan on kivasti kertyny noita viikkoja... ;)

Onnea TI!!!!!!
täällä menee jotain kp 20/27 ja edelleen vahvat tuntemukset on mahassa.
vääntää kyljissä ja nipistelee ja vihloo...vielä viikko ja sitten pääsee testaamaan, jee! alkaa itelläkin olemaan taas toiveikas olo, kun nuo olot on aika vahvat...
Jännä juttu, että esikon jälkeen nää ovikset ym raskausoireet on ollu tosi vahvat. Tosin ennen esikkoo söin pillereitä viisi vuotta, joten eipä siinä paljon oviksia ollut kaiketi. Mutta en kyllä muista sitä enenkään, että olisin näin selkeesti tuntenut mitä kropassa tapahtuu.
Takatalvee ovat ennustaneet viikonlopuksi, tylsää..

Onnea Tl! Ja nyrkin heristys sille lääkärille, joka oli niiiiin pessimisti. Eipä tainut olla ihmisläheinen lekuri. Mutta onneksi kuitenkin siis kaikki hyvin.

Pikavilkutukset muillekin Kermiteille
lähettää siis Kirppu rv 14+1

senora... juu, on meillä isot vaatekaapit... hyvin mahtuu sinne viikkaamaan vaatetta... ;)))!
tänään olin liikekannalla jo pojan kanssa, olipa ihana päästä ihmistenilmoille! mä kun en ole täällä pirtissä viihtyvää sorttia.
kp 18/ jotain 30-38 (mennyt vähän pitkäksi), oilikaan ei ole ollut käymässä, ainakaan sellaista oloa ei ole ollut.. mietin vaan että missäköhän tässä mennään... todennäköisesti ei missään.
päivänjatkot, sanna

Näetkös Senora, kun mä täällä huiskutan kauheeta kyytiä takasin? :-D

Katzu, niin se menee, että se kunnon eka vuotopäivä on vasta se kp 1.
Mutta oviksen bongaukseen suosittelen kyllä lima-analyysiä :-)

Hei, ajattelin Kermittäret nyt sellasta, että seuraavaksi olis vuorossa joukkoryntäys Tammikuun plussajunaan. Samanlainen kuin oli tuohon lokakuuhun. Eiks juu???
Vai vieläkös se Senora kerkiää joulukuun junaan??? En nyt ole ihan laskureista täysin perillä.

Vitsi, että nää päivät ja viikot vierähtää nopsasti. Töissä on sellasta rumbaa ja sambaa, ettei kerkiä kelloa kattoa. Ja sitten sama peli jatkuu täällä kotona. Tämänkin viikon olen ollut yksin muksujen kanssa. Ensi yönä pitäisi isännän palata työmatkalta.
Humps vaan ja ollaan kesälomalla. Tai siis kesäkeskeytyksellä :-) Ja siitä sitten suoraan äippälomalle.

Nyt pitää mennä laittamaan sapuskaa lapsille, joka tällä kertaa on kaupan pizzaa valmiina. *hyi hyi, laiska äiti* Mulla aina vähän laiskottelupäiviä, jos pidän torppaa pystyssä monta päivää yksin.

Nyt nenät kohti seuraavaa asemalle pysähtyvää junaa siis rakkaat Kermittäret :-)

Tehis

Silloin kun viime vuonna tulin raskaaksi, niin silloin tein ovistestit juuri siinä kuussa hedelmöittyminen tapahtui ja sain viivat. Koin kuitenkin tikuttelen aika raskaaksi. Sen jälkeen en ole tehnyt. Viime kierrosta en oikeastaan havainnut ihmeempiä limoja missään vaiheessa. Täytyy vaan kellistellä miestä tasaiseen tahtiin :)

Höh, Katzullako runsastu vuoto. Eli vissiin se himpskatin täti sitte tuli.

Täällä ei sen kummempaa. Ei oo tuhruillu!

Nyt ei kerkeä muuta, operaatio lapset nukkumaan parhaillaan menossa (joo ja mää kipaisin laskujen maksun jälkeen tänne... mentävä on)

Ma ois tätin pitäny kurvata paikalle, mut lienee ajanu ferrarinsa ojaan... ainakaa vielä ei oo tullu paikalle... valkkaria ja tuhrua on kylllä. Kerkesin jo testatakin ja vain kontrolliviiva... Mut ens viikkoon odottelen ja sit uudelleen, jos ei mitään muuta tapahdu. Joulukuisiin ois vielä mahikset (laskurin mukaan kerkiäis olla omat synttärit ja seuraavalla viikolla ois la). Oloja ei ole mihinkään suuntaan. Viikonlopun aikana oli jotain vihlontoja, mutta ei niistä tiijä mitä olivat...

hihhii senora! meillä on ens viikolla sitten jännät paikat :)
taas yöllä, kun käänsi itteensä niin armottomia juilimisia kummallakin puolella..
Eskikoinen on räkätaudissa ollut ke asti ja jälleen yksi tyyyylsä päivä sisällä. Seinät kaatuu niskaan. Toivottavasti ei kuume nousisi niin olis toivoo, et alkais olla tauti taas selätetty. nyt se syö tuolla paperia pitää mennä!