kermit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vko15
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niin, tämä rouva palaa haaveiluruotuun. Pillerit lensi romukoppaan viikonloppuna...
En vaan taida ainakaan alkumetreillä ehtiä kovinkaan ahkerasti kirjoittelemaan. Löysin nimittäin sunnuntaina isäni kuolleena kotoaan (äitihän menehtyi 4kk sitten) ja nyt menee kaikki aika järjestelyjen kanssa. Vauvahaaveet aktivoitiin juuri ennen tätä ikävää tapahtumaa ja nyt ne ovat entistä vahvempia. Se on se elämän jatkumo tällaista, ikävä kyllä.

Kaikesta huolimatta hyvää toukokuuta kaikille uusille ja vanhoille kermeille sekä ex-sellaisille. Toivottavasti me kaikki hengaillaan kohta iloisien kuulumisten kera tuolla odotus-puolella...

Niksulle osanottoni. Teillä on kyllä ollut melkoisen rankkaa. Toivotaan, että teille tulee myös iloisia uutisia. Sitä toki toivon kaikille muillekin.

Mukavaa vapun jatkoa

Huomenet Kermiteille!

Niksulle osanotot minultakin! Todella ikäviä uutisia. Kyllä teitä on nyt lyhyen ajan sisällä koeteltu aivan liikaa. Toivon sydämestäni että saisitte pian iloisia plussauutisia. Halauksia kovasti!

Kaksi uuttakin oli joukkoon liittynyt. Tervetuloa ja pahoittelut kokemistanne keskenmenoista!
Minä sain täältä näiltä ihanilta ihmisiltä korvaamatonta tukea, toivottavasti tekin löydätte vertaistukea täältä. Näiden naisten avulla uskalsin lähteä uuteen yritykseen useamman keskenmenon jälkeen. Nyt vaikutan tuolla exien puolella ja toivon kovasti että saisimme teistä kaikista Kermiteistä lisävahvistusta kun nuo ex-kermitin vanhimmasta päästä olevat jäsenet alkavat poksahtelemaan yksi toisensa jälkeen. =)

Tl:ää en ole vielä kerennyt onnittelemaan! Paljon onnea siis, ihanaa kun siellä olikin lääkärin pelotteluista huolimatta pikku papunen! Pidän kovasti peukkuja että pikkuinen pysyisi kyydissä. Halauksia!

Halaukset ja kovat plussapuhurit teille kaikille!

T. Jazz rv 17+2

Heippa

Taas vuodatan tätä omaa "oireiluani". Eli olen nyt seuraillut aamulla niitä lämpöjä ja ne seilaavat 35.8 ja 36.1 väliä. Eli melkein joka toinen päivä on 35.8 ja sit taas 36.1. Oviksen ajankohta on joko mennyt tai tulossa. Eli mitään sen kummempia limoja en ole taaskaan havainnut. Muutaman päivänä on nipsassut mahasta. Lämmön perusteella en ainakaan pysty veikkaamaan oviksen ajankohtaa. Ota tästäkin selvää.........

Viluukset niin vanhoille kuin uusillekkin !! o/

Niksulle haluan esittää osanottoni... toivon parempaa huomista sinulle ja perheellesi

ja onnittelut plussanneille! mua meinaa välillä vaivata toi raskausajan dementia, en muista ketä olen onnitellu ja ketä en...

sairaslomalainen olen tällä hetkellä, olin vapunpvän töissä ja selkä on ihan piipussa, ja vähän lonkkiinkin ottaa... rupee roppa väsyyn asfaltilla tallaamiseen... Muuten kaikki on ok.

Ihanaa kevättä ja plussaisia tuulen puhureita kaikille kermittärille!!!!!

Terkuin ÄssÄ (rv20)

Moi kaikille!

Palasin juuri sairaalasta. Kesken meni tämäkin! Vuoden sisällä olemme saaneet aikaiseksi neljä enkeliä. Liian paljon surua ja tuskaa. On aika keskittyä muihin asioihin ja jättää vauvahaaveet vähäksi aikaa.
Kiitoksia tuestanne ja kannustuksista! Toivon teille oikein paljon plussatuulia. Käyn välillä kurkkaan teidän kuulumisia ja ehkä palaan sitten joskus kun olemme valmiit yrittämään uudelleen.
Kaikkea hyvää teille ja kiitoksia vielä kerran!

Tl

Voiei täältäkin =((
En voi kuvitella tuskasi määrää TI ... todella liikaa on teitä koeteltu.
Voimia ja lisää voimia toivon sinulle ja miehellesi.

*halaa*

kapris :`( surumielin

Tl ja Niksu : halaus, rutistus ja voimien lähetys molemmille...

Hipsu taisi kysellä äippärahoista (niistähän minä olen ottanut tarkasti selvän). Eli jos olet hoitovapaalla silloin kun äitiyslomasi on määrä alkaa niin työnantajan ei tarvitse maksaa sinulle palkkaa niistä 72 pvältä. Tietysti voi maksaa (ja tiedän firmoja jotka maksavat) mutta esim. minun tapauksessani ei näin olisi ollut. Eli tämä ei ole kunta/kaupunki kohtainen vaan työnantajan päätettävissä. Tietysti kelasta saa sitten jotain äitiyspäivärahaa (olisiko se sama minkä saa sitten myöhemminkin...). Itse laskin hoitovapaan aika tarkaksi eli kun hoitovapaa loppuu niin 12 pvän päästä alkaa äitiysloma (hih, hih). Enkä aijo niiksi 12 päiväksi kyllä töihin mennä. Otan joko saikkua tai pidän vaikka palkatonta vapaata. Eipä siinä paljon enää jumppaa vedettäisikään. Ja vielä kun ei kahteen vuoteen ole juuri töitä tehnyt.

Mutta ei tässä muuta kun vilkutukset kaikille kermiteille ja viikonlopun odotusta...

Terkuin Kirppu
rv 17 (juuri alkanut, jihuu...)

Suuren suuret pahoittelut Tl. Todella epäreilua!
Onneksi meillä on täällä ainakin yksi hyvä esimerkki siitä, miten voi vielä todella useiden keskenmenojen jälkeenkin raskaus jatkua hienosti.
Kun teilläkin jonain päivänä taas koittaa uusi vauvahaaveiluaika, niin toivotaan sitä onnea teidänkin perheeseen <3
Voimia kovasti!

Voimia myös Niksulle suuren surun keskellä!

Tehis

Voi Tl.... Olin niin toiveikas, että nyt varmasti kohdallanne onnistuu, mutta ei sittenkään.Toivon paljon voimia ja jaksamista sinulle ja perheellesi.

Samoin Niksulle osanottoni isäsi poismenon johdosta. Kyllä nyt tuli roppakaupalla huonoja uutisia tähän ketjuun.

sämpy