Kertokaa minulle olenko jotenkin hullu, niin kuin mieheni väittää? Haluaisin nyt mahdollisimman paljon mielipiteitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tilanne on tämä: avioliitossa on ollut paljon ongelmia, jouduin jopa muuttamaan pois joksikin aikaa miehen uhkailujen ja pelottavan käytöksen takia. Lapsikin on. Nyt sitten olemme tulleet takaisin, yhteisestä päätöksestä, mies lupasi yrittää, ja sovimme, että haemme terapiaan pikimiten.

No, nyt mies on kotona kuin piru itse, haukkuu minut maanrakoon. Talon pitää olla siisti aina, ei yhtäkään likaista astiaa lavuaarissa, ei pesemättömiä pyykkejä korissa, vessan hanojen pitää kiiltää. Minulle ei suostu puhumaan, hän on kuulema niin vihainen kun vein häneltä lapsen tuoksi ajaksi.

Ja onhan mies löytänyt lohduttajan, naapurissa asuu 20-vuotias tyttö, joka on nyt miehen mukaan tärkeä ystävä. Hänen luonaan käy kun poikakaverinsa on poissa, ja parvekkeella juttelee niin hurmaavasti (mies juttelee, ja tyttö kikattelee koko ajan). Ja sitten sisälle tulee mulle vittuilemaan, tai tuijottamaan tyhjyyteen, tai makaamaan sängyllä tuijottaen kattoon. Yhtenä päivänä tyttö oli työssä ollessani käynyt täällä tutustumassa lapseemme, oli ollut leluista kovin kiinnostunut, lapsi sanoi. Iltaisin tekstaavat toisilleen hyvää yötä, ja parvekkeelle taas jutustelemaan ennen nukkumaan menoa. Tekstarit piipittää koko ajan, ja sitten mies syöksyy parvekkeelle. Tuntuu asuvan siellä naapurissa nyt enemmän kuin täällä. Minuun nämä naapurit eivät halua tutustua, miehen mielestä, koska minä en ole tarpeeksi järjissäni tapaamaan uusia ihmisiä. Olen mielenvikainen hullu, kun kyselin tästä "kehkeytyvästä suhteesta". Ihmettelin vain miksei mies voisi puhua minulle ja selvittää asioita, jotka todellakin täytyy selvitellä puhumalla. Mutta ei, hän haukkui minut tarrautuvaksi kusipääksi ja läksi, ylläri pylläri, naapuriin. Poikaystävän auto ei ole pihalla, lieneekö sitten kotona. Hän sanoo, että meidän ongelmat johtuu minun mustasukkaisuudesta, ja minä taas hänelle, että se johtuu siitä, ettei hän halua puhua minulle kuin puolison pitäisi, kuitenkin osaa olla miellyttävä tälle tytölle.

Joten kertokaa hyvät ihmiset, olenko minä todellakin hullu, kun edes kyselen tuollaisesta kaveruudesta? Vai pitäisikö pitää turpani kiinni, ja antaa miehen leperrellä parvekkeella rauhassa?

Minä en tuollaista menoa katselisi enkä kestäisi tuollaista ukkoa päivääkään ! Hän ei ole ihan järjissään itse, koska vaatii sinulta niin "täydellistä kodinhoitoa" ja itse käyttäytyy niin lapsellisesti, kuin perheetön mies. Sinä varmaan teet hänelle ruuat, peset pyykit ja siivoat yhteisen kotinne ? Miksi ? Saatko siitä hommasta palkkaa ? Mitäs kotitöitä hän tekee ? Suosittelen pariterapiaa tai avioeroa, sinä ansaitset parempaa kohtelua ja paremman miehen. Enpä usko, että hänen luonteensa muuttuu terapian avullakaan.

Siis hulluksi tulet, jos tuollaisen ihmisen kanssa jatkat elämääsi! Miehesi käyttää sinua hyväkseen, alistaa sinua ja ainakin yrittää pettää. Jätä se. Maailmassa on onneksi niitä ihania ja fiksujakin miehiä, ei tuollaisiin kannata tuhlata aikaa!

Miehen mielestä hän ei tee mitään väärin, minä olen nalkuttaja. Se on nyt jumittunut tähän mustasukkaisuusteoriaan, ja minä yritin nytkin sanoa, että vaikka ei olis mitään naapuria tähän juttuun sekoittaa, niin miksi ei hän voi minulle puhua ystävällisesti. Ja poikaystävä tietää miehen mukaan tästä tytön ja miehen ystävyydestä, tyttö kun tietää niin paljon autoista, että osaa miestäni auttaa autonkorjauksesta... Elämän kevät. Avioeroa ei halua, ja jos minä haluan, niin mies on uhannut ottaa lapsen.

Jätä se sun miehesi, ei tuo ole rakkautta nähnytkään. Kohta olet jo niin aivopesty, että sulle on ihan ok että se tyttö on miehesi kanssa yötä teidän makkarissa ja sä yövyt olkkarin sohvalla.. Miehesi on hullu, et sinä. Lähde vielä kun voit.
Ja jätä ne miehesi uhkailut omaan arvoonsa, lyön vaikka vetoja että se ei lastanne ottaisi vaikka saisikin. Ei varmaan kykene edes pitämään kiinni sovituista tapaamisista, luistaa niistäkin. Nää on niin nähty.

No takaisin menin kun pelkään, että se vie lapsen multa. Ja tiedän, että se olisi erotessa niin vittumainen, että lähtisin tyhjän päälle, ilman mitään. Se voisi vaikka heittää mut pellolle, ja pitää lapsen. Tiedän, että olen hullu, siksi halusinkin järkevien ihmisten mielipiteitä selkeyttämään pääni...

[QUOTE="alkup.";22894984]Miehen mielestä hän ei tee mitään väärin, minä olen nalkuttaja. Se on nyt jumittunut tähän mustasukkaisuusteoriaan, ja minä yritin nytkin sanoa, että vaikka ei olis mitään naapuria tähän juttuun sekoittaa, niin miksi ei hän voi minulle puhua ystävällisesti. Ja poikaystävä tietää miehen mukaan tästä tytön ja miehen ystävyydestä, tyttö kun tietää niin paljon autoista, että osaa miestäni auttaa autonkorjauksesta... Elämän kevät. Avioeroa ei halua, ja jos minä haluan, niin mies on uhannut ottaa lapsen.[/QUOTE]

Eroa nyt hyvä ihminen. Tuskinpa mies lasta saa, kun on kerran uhkaillut sinua jne.

Googletappa narsistinen persoonallisuus. Veikkaisin, että löytyy aika paljon yhtäläisyyksiä. sellainen ihminen ei usko, että itsessä olisi jotain vikaa. Haluaa alistaa ja mitätöidä toista. Suosittelen hankkiutumaan eroon, ennen kuin olet aivan lytätty.

[QUOTE="vieras";22895021]Eroa nyt hyvä ihminen. Tuskinpa mies lasta saa, kun on kerran uhkaillut sinua jne.[/QUOTE]
Miehen mielestä hän voi uhkailla miten vain haluaa, koska todistajia ei ole. Ja "vittumainen käytös ei ole laissa kielletty". Ja hän sanoo myös, että Suomen laissa sanotaan, että jos hän ei ole lapselle uhaksi, niin hän voi saada huoltajuuden.

[QUOTE="alkup.";22895076]Miehen mielestä hän voi uhkailla miten vain haluaa, koska todistajia ei ole. Ja "vittumainen käytös ei ole laissa kielletty". Ja hän sanoo myös, että Suomen laissa sanotaan, että jos hän ei ole lapselle uhaksi, niin hän voi saada huoltajuuden.[/QUOTE]

Mitä väliä sillä on mitä se äijä sanoo? Se yrittää vaan aiheuttaa sulle mielipahaa ja alistaa. Heitä ukko pellolle!

Yhteistyössä