Kertokaas ny naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies_ihmettelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis tää tyyppi ei oo mikään "raksamies", siis ns. sivistyny kyllä. Pystyy puhuu mistä vaan vakavissan tai tsoukilla, yleensä sekottaa ne. Siis ei se tyhmiin naisiin oikeen vetookkaan, mut ei se niitä yritäkkään. Semmoset pinnalliset tosi kauniit naiset ei siit kiinnostu vaan just semmoset vakavasti otettavat kauniit... Ja sekös "vituttaa" :(

Ei saa hauskoilla jutuilla naista, ei ainakaan sänkyyn saakka. Oon just semmonen hauska tyyppi, joka kumminkin on ilmeisesti väärällä tavalla hauska. Semmonen jonka kanssa nainen viittii nauraa koko illan, mut sit ei halua lähtee matkaan mukaan kun baari menee kiinni. Mistäs tää johtuu.

Hauskuus tarvitsee vastapainokseen ainakin ripauksen vakavuutta. Jos oot aina vaan hauska niin ei sua oteta tosissaan. Vakavoita juttuja/suhtautumistas loppua kohti niin ehkä onnistaa. Mä tunsin erään tyypin joka oli aina se porukan hauskuttaja. Ei sillä paljoa naisia ollu, koska sen oli tosi vaikee näyttää vakavaa puoltaan.

Ehkä etsit naista itsellesi vääristä paikoista. Ihmiset nyt yleensä hakeutuvat omantasoiseensa/-laiseensa seuraan, duunarit duunareiden ja akateemiset akateemisten - näin kärjistetysti.

[QUOTE="ap";23734908]Siis tää tyyppi ei oo mikään "raksamies", siis ns. sivistyny kyllä. Pystyy puhuu mistä vaan vakavissan tai tsoukilla, yleensä sekottaa ne. Siis ei se tyhmiin naisiin oikeen vetookkaan, mut ei se niitä yritäkkään. Semmoset pinnalliset tosi kauniit naiset ei siit kiinnostu vaan just semmoset vakavasti otettavat kauniit... Ja sekös "vituttaa" :([/QUOTE]

No varmaan mieskin on vakavastiotettava. ja voihan olla, että se näyttää naisille kahdenkesken sellaisia puolia itsestään joita sä et nää.
Kyllä säkin vielä jonkun löydät.

Naisella tärkeintä on ulkonäkö. Miehelle äly. Jos on ruma ja älykäs nainen, sillä ei tee mitään. Kun taas ruma ja älykäs mies on kuumaa kamaa kummiskin. Tyhmä ja kaunis nainen on loistava yhdistelmä kun taas tyhmä ja komee mies... no sitä ei huoli kuin tyhmä ja ruma. Tyhmä ja kauniskin nainen haluu ees hiukan fiksun miehen.

että naista pitää osata käsitellä. Vaikea tarkemmin määritellä, mutta miehen on oltava Mies ja naisen on voitava tuntea olevansa kukka miehen kämmenellä. Kun naisella on semmoinen kuningatarolo miehen kanssa, niin silläkin pärjää jo pitkälle. Ei tarvita paksua lompakkoa tai mieletöntä materiaa, mutta kun mies puheillaan antaa naisen ymmärtää, että tämä on hänen kuningattarensa, niin mies on naisen sankari ja tie naisen sydämeen on avattu :)

[QUOTE="ap";23734908]Siis tää tyyppi ei oo mikään "raksamies", siis ns. sivistyny kyllä. Pystyy puhuu mistä vaan vakavissan tai tsoukilla, yleensä sekottaa ne. Siis ei se tyhmiin naisiin oikeen vetookkaan, mut ei se niitä yritäkkään. Semmoset pinnalliset tosi kauniit naiset ei siit kiinnostu vaan just semmoset vakavasti otettavat kauniit... Ja sekös "vituttaa" :([/QUOTE]

Sun ei kannattaisi jäädä märehtimään sitä, miksi kaverisi saa naisia ja on semmoinen jä tämmöinen. Keskity ennemmin siihen, mitä voisit kenties itsessäsi kehittää tai mitä voisit itse asialle tehdä, jotta saisit niitä mieleisiä naisia sitten. Ei se kaverin kadehtiminen auta siihen yhtään. :)

Se on kyllä hassua miten jotkut miehet vetää naisia kuin mangeetti vaikka ulospäin ei sinänsä ole mitään järkevää selitystä ko. asialle. Tiedän pari sellaista miestä.

Toinen korviaan myöten veloissa oleva juoppo joka lähes 30v käyttäytyy kuin teini-ikäinen. Toinen yliopisto-opiskelija ja muka-viisas vähän sellanen outolintu. Kummallakin vientiä riittänyt.

Se on sitten toinen asia, että onnistuuko monetkaan noista saamaan sitä pidempää suhdetta. Esim edm. esimerkeistä jälkimmäisestä voisin kuvitellakin, ensimmäisellä on vielä paljon työtä siinä, että kukaan jaksaisi muutamaa kk pidempää katsoa. Naiset hakee seikkailuja, mutta loppujen lopuksi sitä tulee etsittyä sellainen jonka kanssa on hyvä olla ja asettua.

En tosin ole mikään asiantuntija.

Alkuperäinen kirjoittaja Ja vielä semmoinen;23734964:
että naista pitää osata käsitellä. Vaikea tarkemmin määritellä, mutta miehen on oltava Mies ja naisen on voitava tuntea olevansa kukka miehen kämmenellä. Kun naisella on semmoinen kuningatarolo miehen kanssa, niin silläkin pärjää jo pitkälle. Ei tarvita paksua lompakkoa tai mieletöntä materiaa, mutta kun mies puheillaan antaa naisen ymmärtää, että tämä on hänen kuningattarensa, niin mies on naisen sankari ja tie naisen sydämeen on avattu :)

No ei tuo semmonen oo. Aina haastaa melkein riitaa jostain aiheesta, tuntus ainakin. Politiikasta, koulutuksesta you-name-it. Yhdellekin naiselle sano, että "iskisin sut, jos et olis varattu". No iski silti...

Vaikee no selittää tätä tyyppiä ja valokuvaakaan ei oikein voi laittaa kai ja facebookissa ei ees ole aktiivinen, kuvaa ei ole. Nykyään siis ei enää iske naisia, koska on unelmanaisen kanssa ja tehny lapsia: nainen on ihanan kaunis ja tosi fiksu ja luonteeltaan aivan mahtava. Suoraan sanoen ottaa päähän, että just toi tyyppi sen sai. Ja useen näkee sen happamalla naamalla vaikka toi nainen ansaitsis vaan parasta.

Osaatko ap kuunnella mitä naisella on sanottavaa ja näyttää aidosti kiinnostuneelta sekä olla siinä mielessä sopivan lutunen, että sua voi lähestyä varauksetta? Lisäksi sekä kuunteleminen että lutuisuus on asenne eli tiukasti skarppaamalla hetkeksi päälle saatu pakkopullakuuntelu tai ylimmän napin avaaminen viimeisen päälle kovaksi tärkätystä paidasta ei riitä.

[QUOTE="Ap";23735009]No ei tuo semmonen oo. Aina haastaa melkein riitaa jostain aiheesta, tuntus ainakin. Politiikasta, koulutuksesta you-name-it. Yhdellekin naiselle sano, että "iskisin sut, jos et olis varattu". No iski silti...Vaikee no selittää tätä tyyppiä ja valokuvaakaan ei oikein voi laittaa kai ja facebookissa ei ees ole aktiivinen, kuvaa ei ole. Nykyään siis ei enää iske naisia, koska on unelmanaisen kanssa ja tehny lapsia: nainen on ihanan kaunis ja tosi fiksu ja luonteeltaan aivan mahtava. Suoraan sanoen ottaa päähän, että just toi tyyppi sen sai. Ja useen näkee sen happamalla naamalla vaikka toi nainen ansaitsis vaan parasta.[/QUOTE]

No tuohan sitä vetoavaa puhetta juuri onkin. Jos tuo on sinusta riidan haastamista, niin en enää ihmettele tätä ihmettelyäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;23735027:
No tuohan sitä vetoavaa puhetta juuri onkin. Jos tuo on sinusta riidan haastamista, niin en enää ihmettele tätä ihmettelyäsi.

Eikun riidanhaasto on sitä kun esim. jos joku sanoo olevansa vihree ni alkaa haukkumaan niitä tai sitten jos joku sanoo olevansa kokkari niin haukkuu niitä. Noin yksinkertaistettuna.

Ite yritän kuunnella ja olla kohtelias ja sitten jos oon vaikka jostain eri mieltä, niin vaihtaa aihetta yms. Ite oon kokoomuslainen, mutta kyl mä esim. vihreiden naisten kanssa löydän jutusteltavaa (silloin ei kannata kokoomuslaisuutta korostaa, heh).

No tää politiikka on vaan yksi juttu. Useemmin aiheet liikkuu jossain muussa. Ja mistä tiedän ? No oon ollut ton kaverin mukana. Se on kyl sanottava, että sana sillä on hallussa ja se aina "varastaa" puheroolin. Joskus se tosin sano mulle, että se yrittää olla nii sivussa kun voi, mutta niin vaan aina käy...

Okei sekavaa sekavaa

[QUOTE="Ap";23735009]No ei tuo semmonen oo. Aina haastaa melkein riitaa jostain aiheesta, tuntus ainakin. Politiikasta, koulutuksesta you-name-it. Yhdellekin naiselle sano, että "iskisin sut, jos et olis varattu". No iski silti...

Vaikee no selittää tätä tyyppiä ja valokuvaakaan ei oikein voi laittaa kai ja facebookissa ei ees ole aktiivinen, kuvaa ei ole. Nykyään siis ei enää iske naisia, koska on unelmanaisen kanssa ja tehny lapsia: nainen on ihanan kaunis ja tosi fiksu ja luonteeltaan aivan mahtava. Suoraan sanoen ottaa päähän, että just toi tyyppi sen sai. Ja useen näkee sen happamalla naamalla vaikka toi nainen ansaitsis vaan parasta.[/QUOTE]

Nyt lopetat ton itsesäälin! Ei ihme ettet ole ketään löytänyt! Itsevarmuus (vaikka tyyppi muka haukkuu itseään hän selvästi on itsevarma) ja pieni renttumaisuus (kohtelee naista hieman ylimielisesti, mutta samaan aikaan kuin kukkaa kämmenellä) puree mnneen naiseen. Tyyppi viehättää mua jo pelkkien sun kertomusten peruustella. Sinä taas et viehätä. Vaikutat ruikuttajalta. Mutta kun keskityt hetkes muuhunkin kuin kaveris naiseen niin saatat kohdata jokun joka sulle sopii.

[QUOTE="ap";23735064]Eikun riidanhaasto on sitä kun esim. jos joku sanoo olevansa vihree ni alkaa haukkumaan niitä tai sitten jos joku sanoo olevansa kokkari niin haukkuu niitä. Noin yksinkertaistettuna.

Ite yritän kuunnella ja olla kohtelias ja sitten jos oon vaikka jostain eri mieltä, niin vaihtaa aihetta yms. Ite oon kokoomuslainen, mutta kyl mä esim. vihreiden naisten kanssa löydän jutusteltavaa (silloin ei kannata kokoomuslaisuutta korostaa, heh).

No tää politiikka on vaan yksi juttu. Useemmin aiheet liikkuu jossain muussa. Ja mistä tiedän ? No oon ollut ton kaverin mukana. Se on kyl sanottava, että sana sillä on hallussa ja se aina "varastaa" puheroolin. Joskus se tosin sano mulle, että se yrittää olla nii sivussa kun voi, mutta niin vaan aina käy...

Okei sekavaa sekavaa[/QUOTE]

No olisko sitten tuo rehellisyys ja suorapuheisuus se juttu? Minua ainakin ärsyttää ihmiset (miehet), jotka yrittävät olla mielin kielin, kun tulee ilmi, että ollaan jostain asiasta eri mieltä.

[QUOTE="ap";23735064]Eikun riidanhaasto on sitä kun esim. jos joku sanoo olevansa vihree ni alkaa haukkumaan niitä tai sitten jos joku sanoo olevansa kokkari niin haukkuu niitä. Noin yksinkertaistettuna.

Okei sekavaa sekavaa[/QUOTE]

Hänen riidanhaastaminen vaikuttaa itsevarmuudelta. Hän puolustaa mielipiteitään (ehkä ärsyttävästikin, mutta rohkeus vetoaa) . Sinä vaikutat aralta ja tylsältä.

Nyt lopetat ton itsesäälin! Ei ihme ettet ole ketään löytänyt! Itsevarmuus (vaikka tyyppi muka haukkuu itseään hän selvästi on itsevarma) ja pieni renttumaisuus (kohtelee naista hieman ylimielisesti, mutta samaan aikaan kuin kukkaa kämmenellä) puree mnneen naiseen. Tyyppi viehättää mua jo pelkkien sun kertomusten peruustella. Sinä taas et viehätä. Vaikutat ruikuttajalta. Mutta kun keskityt hetkes muuhunkin kuin kaveris naiseen niin saatat kohdata jokun joka sulle sopii.

Hyvin sanottu!

[QUOTE="ap";23735064]
[/QUOTE]

Sä oot sitten vähän liiankin täydellinen poliitikko, jos kerran aihetta vaihdat! :whistle:

Tuosta voisi helposti tulla vaikutelma, että hankalat asiat maton alle, ettei p*llunsaanti vaarannu. Annat kenties itsestäsi jonkin verran selkärangattoman vaikutelman. Jos olisit avoimesti eri mieltä ja perustelisit kantasi, sinut voisi ottaa enemmän tosissaan, koska et näyttäisi siltä, että miellytät miellyttämästä päästyäsikin p*llunkuvat silmissä kiiluen..

Jos mies haluaa pillua, niin kannattaa unohtaa se pillu. Helpommin sanottu kuin tehty, jos on tuollainen tapaus kuin tämä ap. Ongelmanratkaisukeskeinen kaveri, jolla baari-illan ongelma on pillunsaanti.

En ny haluis kehuskella, mutta tuo tyyppi vaikuttaa todella paljon minulta ja itselläni on jonkun verran tuota menestystä noissa iskupuuhissa ollut. En ole miettinyt mitään sääntöä itselleni, en katso peiliin ja puhu itselleni": Vien tuon naisen sänkyyn tänään..." Vaan tosiaan juttelen naisen kanssa kuin ihmisen kanssa. Mieluiten mahdollisimman lennokkaasti ja haastaenkin. Tietty toista pitää huomioida, mutta ei liiaksi oman olemuksen ja ajatusten kustannuksella.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23735102:
Sä oot sitten vähän liiankin täydellinen poliitikko, jos kerran aihetta vaihdat! :whistle:

Tuosta voisi helposti tulla vaikutelma, että hankalat asiat maton alle, ettei p*llunsaanti vaarannu. Annat kenties itsestäsi jonkin verran selkärangattoman vaikutelman. Jos olisit avoimesti eri mieltä ja perustelisit kantasi, sinut voisi ottaa enemmän tosissaan, koska et näyttäisi siltä, että miellytät miellyttämästä päästyäsikin p*llunkuvat silmissä kiiluen..

Samaa mieltä. Kun yrität liian kovasti tulla toimeen kaikkien (tai tiettyjen) kanssa vaikutat siltä, että jos sulla olis kengässä reikä niin valuisit siitä ulos. Vaikutat helposti epätoivoiselta. Kyllä sen aistii. Koetapa joskus olla naisen kaa niinkuin sulle olis ihan sama lähteekö se mukaan/kiinnostuuko se susta.
Osunko oikeaan jos arvelen, että sä oot naisen kaa keskustellessa sellainen, että kyselet naiselta paljon ja olet toooosi kiinnostunut hänen mielipiteistään?

No kai mä sit yritän ottaa tosta mallia. Harmi vaan kun sitä ei saa enää messiin kovin usein kun se on kotona vaimonsa ja lastensa kanssa. No niin olisin kyllä mäkin jos se nainen olis...

Ja ehkä mä nyt vähän ruikutankin, mut parempi palstalla nimettömänä kuin "oikeesti". Emmä livenä oo ruikuttajatyyppi yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Määtierän;23734936:
Naisella tärkeintä on ulkonäkö. Miehelle äly. Jos on ruma ja älykäs nainen, sillä ei tee mitään. Kun taas ruma ja älykäs mies on kuumaa kamaa kummiskin. Tyhmä ja kaunis nainen on loistava yhdistelmä kun taas tyhmä ja komee mies... no sitä ei huoli kuin tyhmä ja ruma. Tyhmä ja kauniskin nainen haluu ees hiukan fiksun miehen.

Tutkimusten mukaan miehet etsii kauniita naisia, naiset menestyneitä ja rikkaita miehiä.

Osunko oikeaan jos arvelen, että sä oot naisen kaa keskustellessa sellainen, että kyselet naiselta paljon ja olet toooosi kiinnostunut hänen mielipiteistään?

Nii kyllähän ne ajatukset usein pyöris jo sänkykammarin puolella :) Ja sitten on vähän vaikee keskustella fiksusti. Tässä mun kaverissa on se hyvä puoli, että kaveriporukassa se usein järjestää meidät semmoseen tilanteeseen että on naisia pöydässä. Huono puoli on se, että ne naiset on kiinnostuneita lähinnä siitä.

Kerran se "hommas" mein pöytään kolme naista. Meitä miehiä oli yhteensä neljä (tää tyyppi ml.). No sit se ite liukeni veke (tarkoituksella koska naimisis, tekee nykyään usein näin.) No kaikki meistä päätyi sitten sänkyyn (jopa minä siis) ja yksi jopa seukkaa nytten yhden naisen kanssa... Eli tällä tyypillä on varaa tehä tommosta...

[QUOTE="ap";23735131]No kai mä sit yritän ottaa tosta mallia. Harmi vaan kun sitä ei saa enää messiin kovin usein kun se on kotona vaimonsa ja lastensa kanssa. No niin olisin kyllä mäkin jos se nainen olis...

Ja ehkä mä nyt vähän ruikutankin, mut parempi palstalla nimettömänä kuin "oikeesti". Emmä livenä oo ruikuttajatyyppi yhtään.[/QUOTE]

Älä missän nimessä ala ketään matkimaan. Jollet osaa aidosti omaksua vähän rohkempaa roolia niin anna olla, epäaitous paistaa läpi! Ole vaan oma itses ilman epätoivoa ja mielistelyä, kyllä sulle joku on täällä. Ja ekana: unohda se nainen!!!!

Yhteistyössä