Vai ketjun ylläpitäjä, niinpä taidan olla..
Meillä tosi paha kränäilypäivä tänään, tyttö on joko tulossa kipeeksi tai saamassa niitä hampaita tai molempia. Kumpikin ihan yhtä paha, koska kummityttöni tulee viikonlopuksi kylään (mun pitäisi auttaa sitä vanhojen tanssipuvun teossa, ei onneksi ole yhtään viime tingassa) ja sunnuntaina pitäisi sitten eksän kans aloittaa vihdoin se unikoulu..
Unet on ollut viime öinä ihan mitä sattuu, heräilee pieni tosi usein. Päikkäreitäkin jouduttiin ottaan tänään kolmet, kun kakkoset jäi niin lyhyeksi. No käytiin samalla vähän ostoksilla, niin hoitui siinä. En ole ollut koskaan mikään pipoihminen, mutta nyt oli ihan pakko käydä ostaan oikein korvaläpällinen myssy, kun lenkkien jälkeen alkoi tuntuun että korvat putoo päästä. Nyt ne on sitten luvanneet plussaa, kun mulla on uus myssy
Ei tuu nyt mitään mieleen, kunhan yritän selvitä päivästä toiseen..
Ai niin, meille tosiaan tulee puolivuotisneuvola vasta päälle 7-kuisena, kun sain ajan vasta 19. pvä. Kiinnostaisi mitat, kun tuo tyttö on niin kovin siron oloinen, kasvaa kyllä vaatteista päätellen, mutta että mennäänkö vielä nollakäyrällä vai miinuksella. On niin mahdoton liikkuja ja syönnitkin on olleet mitä sattuu viimeisen viikon aikana, puurot uppoo, mut lihasoseita ei tahtoisi syödä taas millään.
Kokeneimmilta mammoilta pitääkin nyt kysyä neuvoa potan ostoon (no siis parin kuukauden sisällä olisi tarkoitus viimeistään hankkia) eli millainen on hyvä ensi potta? Ja mielellään sellainen mitä ei saisi joka hetki joko kumoon tai heiteltyä jonnekin..
Tää meidän likka söi tänään iltapuuron syöttötuolissa (ei tullu sitterissä mitään) ja sai mun jaloista potkaistua niin paljon vauhtia, että meinasi koko tuoli kaatua ja kaikki tavarat hän heittelee minne sattuu.. Eilen kaupoilla avasi toisen lukon rattaiden turvavöistä (juu tarkistin kahteen kertaan, että ne on varmasti kiinni). Pari kertaa on onnistunut avaamaan myös sitterin turvavyön lukon, joten hänestä tulee varmasti isona itse houdin

Ihan mahdottoman utelias ja eläväinen, siksi oonkin välillä niin väsynyt.
Yrittäkähän muutkin kirjoitella jotain, ettei mene ihan mun yksinpuheluksi
