Moikka kaikille,
täällähän oli jo uusi ketjukin pysytyssä, ja lisää kesäyrittäjiä ilmoittautunut mukaan! Tervetuloa heille mukaan keskusteluun! Viikonloppu mennä hujahti ohi; mökillä oltiin yksi yö ja lauantai-iltana taas kestittiin vieraita kotosalla.
Tinnu, mikäs siellä on tilanne? Oletko vielä testannut - mahdollisesti plussanutkin - vai siirtyikö jännäys seuraavaan kiertoon? Mielenkiinnolla odottelen kuulumisiasi...
Ava, minulla oli välillä suorastaan hillitön vauvakuume. Taisi olla tuossa noin pari kuukautta sitten pahimmillaan. Miehen kanssa jo talvella päätettiin, että kun pillerit loppuu huhtikuussa, en enää uusi reseptiä ja kesällä käydään sitten yritykseen. Viimeisen pilleriliuskan syöminen oli suorastaan tuskaa, ja mietin, että nakkaisikohan ne kesken kaiken mäkeen

Tuntui, että silloin ei päähän mahtunut mitään muita ajatuksia, kuin vauva.
No, kummasti vaan minun mieli siitä rauhoittui, ja alkuperäisen suunnitelman mukaisesti yritys aloitetaan tosiaan vasta ensi kuussa. Nyt tunnun siis olevan ihmeen tyyni tuon vauvahaaveen suhteen (kauankohan!)... mut että kyllä se vauvakuume näköjään mulla ainakin on niin vaihtelevaa. Välillä tosiaan tuntuu, kuin se olisi kuume, joka jatkuvasti piinaa ja välillä taas ""vain"" tulevaisuuden haave, jota malttaa hyvinkin odottaa, ja jota välillä vähän epäröikin (tosin enää aika harvoin).
Jaahas, pitää kai sitä lähteä jotain kotihommia puuhastelemaan. Koneen jätän tietysti auki, että saa vielä myöhemmin vilkaista, onko täällä ollut muita liikkeellä