Kylläpä sai taas hyvät naurut kipujen ja huonon olon keskelle

Ekaksiki ihanaa kun Orvokilla kaikki ultrassa hyvin!!!!!!!! Siinä ei paljo sureta vaikka jää jouluseksit saamatta
Melluliinin tuskailut kuulostaa niin tutulta! Kuten olen useampaan otteeseen manannut, että alkaa kyllästyttää kavereilta saamani vaatteet (arvostan niitä todella, mutta kun olotila on mursu, niin kaikki tähän liittyvä saa tympääntyyn), joita aina vähän soveltaa joka tilanteeseen ja mikään ei oikein kunnolla sovi jne. Mieheni sanoja lainatakseni kukaan ei odota minun ulkonäöltä mitään

Sanoo aina mun olevan nätti, mutta siis että sama mitä vaatteita päälle tungen.
Vivecan maha ois oikeasti aika siisti nähä! Mun mahasta otettu vain muutama kuva; en oo uskaltanu. Ehkä pitäs jotain ottaa enempi että joskus sais vauvalle näyttää sun tuolla olleen..
Hansulle ja perheelle oikein hyvää matkaa ja rentoa raskautta jakaikkea hyvää! me täällä odotetaan kuulumisia aina välillä
Ja ON: Kolme yötä oon ollu kipeä. Onneksi mielessä on Strumppiksen "helppo" loppuraskaus, joka ei meinannu päättyä millään, joten en edes kuvittele synnytyksen olevan lähellä.. Selkä on kipeä, niin etten saa nukutuksi ja yöllä vetelen panadolia. Mulla ei ikinä oo näin huono olo, että jäisin aamulla makaamaan syömisen ja hampaiden pesun yms jälkeen, vaan yleensä aina meen ulos. Nyt mä vain makaan. Ja ikkunan pitää olla auki ku pää meinaa räjähtää. Ällöttää kaikki hajut ja tekee mieli kunnon sokerista coca colaa. Yöllä syön suklaata samalla ku käyn nappaamassa lisää lääkkeitä (soitin neuvolaan ja saa syödä). Maha on nyt ihan alhaalla, tuntuu jopa pienemmältä, mikä lohdutttaa synnytystä silmällä pitäen

Ihan ku vauva ois kutistunu. Tissien alapuolella ISO kolo. Vauva liikkuu edelleen, välillä tosin vain uinuu, mutta kauheat vipellykset jatkuvalla syötöllä ja aina ei niin mahtavalta tunnu tuo mun alapäässä pään pyörittäminen..

Koko raskauden ajan olen jotenki varonut lantion ja mahan venyttelyä, nyt kauhea himo saada lantio auki ja eilen illalla varsinaisia temppuja sängyssä keksin saadakseni lonkankoukistajat ja muut systeemit venymään. Mihinkään en jaksa lähteä; ihan kuin vaiston varassa oisin viime viikolla hoitanu KAIKKI hommat pois alta

Tokihan pitää siivota vielä jouluks (ts mä vain imuroin ja aina jynssään vessaa), mutta kaikki ostokset mä oon tehny. Vauvan istuin pitäs kiinnittää autoon ja hakea jotain jouluruokia, mutta muuten mulla on loma

Pöytäliinat ollu tuossa silittämättä kauan. OLihan mulla kaikkia ihania äitiysvaatteita, jotka ois ollu kivoja jos oisin joskus jaksanu silittää. Mutten oo jaksanu, joten siellä ne on kaikki hienot vaatteet kaapissa..
Minusta aikas jännä ku ei tiietä Orvokin vauvan sukupuolta

On salaperäinen tyyppi
Ja mielessä pyörii ne ballongit jne

Strumppis: kiitti kun jaksat kannustaa synnytykseen ja sanot itsekin kestäväsi kaiken uudelleen jos tarvis ja luoja suo, vaikka tuon jälkeen ite oisin aika rikki..
Hei te synnyttäneet: Tuntuuko kipu siltä, että tähän niinku vois kuolla? Kun mä joskus mietin, että voiko itse kivun tunteeseen seota tms?
Sain mun ystävältä ihanan lahjan: oli maalannut isoon tulitikkuaskiin tosi hienon ja kauniin vauvanvaunu-kuvan, ja tekstinä oli "Nukkuukohan se? Jouluiloa!" Meinas itku päästä <3 Miten kukaan on voinu keksiä noin pienen, mutta osuvan ja hlökohtaisen lahjan
Tekee mieli sitä mantelilikööriä (?) amarettoa vai mitä se nyt on. Ja tuntuu, että kaikki alkoholit tänne ja heti

Joo en oo mitenkään viinaan menevä ei tarvi säikähtää, mutta mä oon jo pari kuukautta kaivannu niitä makuja!
Kaikille naisille ja läheisilleen kaikkea hyvää <3 Mutta kai me nyt vielä täällä ollaan ennen joulua?