Prune, ihana kun sä tiedät niin paljon! Pitäs melkein jättää kaikki neuvolaan soittelut ja kysyä vaan sulta täältä

Annoin kyllä tulikivenkatkuista palautetta neuvolaan ja nyt vähän nolottaa mennä sinne seuraavalla kerralla... :/ Mutta ihan aiheesta sanoin, joten mitäpä tuosta.
Mulla on kuvotus ja väsymys loppunu, mutta oksennan silti, etenkin hajut saa mut voimaan pahoin. Mutta siedettävyyden rajoissa tää onneksi on. Toivottavasti sullakin alka oireet helpottaa! Mehän mennään melkein täsmälleen samoilla viikoilla, eikö?
Juissis, onnittelut ihanista ultrakuulumisista! <3 <3 Helpotti varmasti kun sai kuulla että kaikki on ok. Luulisin, että töissäkin ihan hyvin suhtautuvat raskauteen...? Tai no, tietty riippuu paikasta, mut omat kokemukset on tosi hyvät, tuntuu että pomo on enemmän innoissaan ku minä ite!
Hansu: Kiitos tsempeistä!

Ihana kyllä se sun mies kun kehuu sinua, sillä on varmasti suuri merkitys kun oma keho alkaa muuttua erilaiseksi.
Sini: Mun tosiaan piti ite soittaa neuvolaan ja kysyä tulokset ja ottaa ne sitten mukaan ultraan. Ja heti alkaa kellot kilkattaan, ku aina sitä pahinta odottaa kaikesta. Mut onneksi se nyt olikin turha huoli
Saapi tulla: Kirjoittele se synnytyskertomus tänne, kunhan ehdit. Vauva vie varmasti kaiken ajan ja tietty muutakin tekemistä on kuin tänne kirjoitella

) Mutta mielenkiinnolla kyllä sitä odotan!
Orvokki: Ihanaa, siis alkaako sulla jo äitiysloma? Mieletöntä vauhtia mennyt aika kyllä, huh. Mukavia viimeisiä päiviä töissä!!
Melluliinikin on jo noin pitkällä, mahtavaa! <3
ON: Mulla oli eilen se nt-ultra. Kaikki oli kunnossa! Että helpotti. Turvotusta oli 1,8 eli normaali, ja down-riski oli 1:2600 jotain, en muista tarkkaan. Mut siis ihan sama. Ainoa oli, että kamalan pimeenä näky mun kohtu nyt, eikä kätilö meinannu saada kunnon näkyvyyttä! Se joutukin paineleen mua mahasta tosi lujaa, jotta sai kohtua käännettyä vähän. Mikähän siinäkin oli, en tajunnu kysyä. No mutta, siellä se vekara kääntyili, ja ihan hullua että varpaat ja kaikki näkyi, vaikka kaveri on vasta 5,5cm!! Ei tätä vaan voi tajuta
Kirpaisi vähän, kun muilla naisilla oli miehet mukana, ja minä oli yksin

Se herkisti ihan tosissaan siinä odotushuoneessa, enkä tuntenut olevani niinkuin muut. Mutta se tunne onneksi meni sitten ohi, kun sain hyvät uutiset. Meillä taitaa töissä tietää jo kaikki, annoin pomolle luvan sanoa asiasta koska ultrassa oli kaikki ok. Meillä tää mun raskaus vaikuttaa vähän muidenkin työjärjestelyihin, joten on ihan ok että saavat tietää asioille oikean syyn, eikä tartte mitään keksiä.
Mies on tulossa tänään käymään täällä kotona. Sehän on viettänyt nyt aikaa sen uuden akkansa luona. Laitoin sille viestin alkuviikosta, että hakee omat ja poikansa kamat täältä torstaihin mennessä. No, eihän se tullut vaan ilmoitti tulevansa lauantaina. Saapa nähä ilmestyykö. Sillä ei taida olla paikkaa minne mennä, mutta ei ole minun ongelma. Se nainen asuu 400km päässä. Mut muuttakoon sitte vaikka sinne, ihan sama! Mua ärsyttää, että musta on tullut todella katkera ja kostonhimoinen, mutta onko tuo ihme, kuinka paskan tempun se mies on tehnyt!! Mutta aatelkaapa naiset... Jos mies olis kertonut mulle heti alkuun toisesta naisesta (silloin marraskuun lopulla), niin minä en olisi raskaana!! En todellakaan olisi harrastanut miehen kanssa enää seksiä.
Mies kirjoitti mulle viikolla viestin, jossa tilitti, ettei voi jäädä, koska ei rakasta. Kirjoitti myös, ettei pysty eikä halua kantaa vastuuta lapsesta, jota hän ei halunnut!!!!! Siis se jätkä yritti mun kanssa vauvaa 3v aivan yhtä innoissaan ku minäkin. Mutta eihän se tietenkään sitä lasta enää mun kans halua, kun on uusi nainen kiikarissa.
Luoja kiitos mulla on ihania ystäviä, joille saan purkaa tätä paskatilannetta. Olisin muuten varmaan jo seonnut.
Ihania keväisiä odotuspäiviä meille kaikille!! <3
Beata 12+0