KETJUNTAPPAJAT Osa 7

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Uuden palstan ketjuntappo, ties vaikka ois haasteellisempaa ku ennen :D

täähän on helppoa kuin heinänteko :D Sitten kun vielä tietäis heinänteosta jotain :ashamed: :D

Siit minä taas tiedän paljonkin, vaikka ketjuntappo on mulle vähän vieraampaa puuhaa. Oon viel 90 luvun puol välis ollut heinänteossa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Uuden palstan ketjuntappo, ties vaikka ois haasteellisempaa ku ennen :D

täähän on helppoa kuin heinänteko :D Sitten kun vielä tietäis heinänteosta jotain :ashamed: :D

Siit minä taas tiedän paljonkin, vaikka ketjuntappo on mulle vähän vieraampaa puuhaa. Oon viel 90 luvun puol välis ollut heinänteossa. :D

No hyvä että löytyy asiantuntija tähänkin ketjuun :laugh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Vai saunapyromaaneja sitä ollaan ;)

vakkiksella on varmaan hyvä kotivakuutus :D


:D :D :D :saint: :saint:

Ja sitten ne raavaat uroot palosotilaat saapuu kiiltävine punaisineen autoineen pelastamaan avutonta naisparkaa :saint:

 

Yhteistyössä