Kevään 2008 yrittäjät 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Todellakin peukut pystyyn kaikille jännäilijöille - se on koko tää viikko ja ens viikko toivoa täynnä. Ja manataan se täti huitsin kuuseen, eiks jeh?

On jotenkin hassua olla lomalla - soittelen paraikaa asunnonvälittäjille ja yritän järkätä meille esittelyjä. Miehen kanssa nyt päätettiin, että aletaan etsiä sitä yhteistä kotia. Tosin täähän tarkoittaa sitä, että joudun myymään oman asuntoni ja se pikkasen harmittaa; on niiiiiin kovin sievä ja kiva ja kompakti...Lisäks oon sitä mieltä, että oma "turvasatama" olis suotavaa jokaiselle naiselle, jos se mies alkaa ottaa päähän liiaksi. Pääsis siten omaan rauhaan lukemaan naistenlehtiä ja juoruileman puhelimessa ja syömään jädeä ja kuuntelemaan täysiä omaa lempimusiikkia...hehehhehe.
Noh, ehkä se yhteinen koti on paras koti kuitenkin...

Ens viikosta mennään sitten mökille - järjestin sen näin, koska silloin pitäis olla otollinen aika peuhailla. Ajattelin, et uus ympäristö vois tuoda kivaa vaihteluu...hehehe, oon mä kyllä ovela!

Palataan.

T: Sars, joka etsii innostuneesti asuntoja ja kauhistelee hintoja.

Noh, mähän fixaan :-)
Ja päivitin oman koopeen.

elmeri kp 20/ ?? (jännäyspvä joskus 18.7. kieppeillä)
peppiina kp 24/27-28
enskertalainen kp 19/28 (jännäyspvä 14.7)
gerritsen84 kp 22/28-29
päivi-76 kp 2/? (jännäystä elokuun toisella viikolla, ehkä)
Sesami kp 4/?
kevätkukkanen kp 23/? (jännäyspäivä 9.7 varmaankin ehkä)
Moon Fairy kp 2/?
Jenska kp 21/34-37(?)
Sars76 kp 5/29-30 (jännäyspäivä 2.8.)
Tuiskuli kp 22/???
Pampulei 17/28 (jännäyspäivä 15.7.)

Mojjj!

Päiville osanotot tädin saapumisesta. Uuteen yritykseen vaan sitten entistä isommalla tsempillä!

Sarsille: kyselit siitä päivien laskeminen - vähemmän stressiä - menetelmästä. Meillä mentiin pari ekaa kuukautta ihan sillain, ettei laskettu yhtään ja pupuiltiin ihan kun vaan siltä tuntu. Sitten kun se ei kantanut hedelmää, nyt olen sitten koittanut niitä päiviä laskea ja saada ajotusta toimimaan. Katon nyt tän kierron vielä loppuun, jos ei sekään auta, niin sitten oon päättänyt siirtyä tikkuihin. Varmasti on stressittömämpää, kun ei laske, mutta toisaalta, ajotus on tässä hommassa niin tärkeetä, että en vaan halua enää "missata" yhtään kiertoa.

Tikuista sellanen kysymys, että minkälaisia niitä kandee tilata? Katoin nettikaupasta, että on liuskoja ja puikkoja etc. Kertokaahaan kokemuksia, niin pistän tilauksen sitten teidän suositusten pohjalta =) Kiitos!

Jos tässä vielä virittelis jotain gallupin tynkää, niin mitäs mieltä olette raskaustoiveesta ja kateudesta? Tarkoitan siis, että kun itse toivoo kovasti vauvaa ja ympärillä ystävät raskautuu, niin pystyttekö olemaan vilpittömän onnellisia heidän puolestaan? Omalla kohdalla olen aidosti ollut todella onnellinen ystävieni puolesta, joista melkein kaikki ovat tulleet raskaaksi melkein ekasta kierrosta. Ainoan poikkeuksen tekee yksi ystäväni, jonka onnesta en meinaa pystyä aidosti iloitsemaan. Se on minua häirinnyt kamalasti ja olen ollut siitä itselleni hurjan vihainen. Mieheni kanssa olen asiaa analysoinut ja tullut siihen tulokseen, että syy miksi en pysty hänen onnestaan iloistemaan aina kunnolla on se, että tämä kyseinen henkilö on ns.hyvin hehkuttavaa tyyppiä. Hänen elämänsä on aina täydellistä ja onnellista ja hän hehkuttaa kaikkea aivan tosi paljon. Tokihan heitä on onni kohdannut käsittämättömällä tavalla monessakin suhteessa, mutta ehkä minun olisi helpompi olla onnellinen hänen puolestaan, jos hän jättäisi minulle vähän "tilaa" olla onnellinen hänen puolestaan. Tätä on vaikea selittää, mutta siis sellaisen ihmisen puolesta on helpompi olla onnellinen, joka ei suolla tuutin täydeltä sitä omaa onneaan kuulijan niskaan, vaan antaa kuulijalle tilaa iloita. En ollenkaan tarkoita, etteikö onnestaan saisi iloita ja puhua, mutta... tätä onkin vaikea selittää. Tämä ystäväni on nyt jo aika pitkällä raskaana ja joka kerta kun näen häntä pakotan itseni olemaan onnellinen hänen puolestaan. Se vaan ei tunnu kivalta, kun joutuu pakottamaan. Toivon kuitenkin että ajan myötä se muuttuu ihan aidoksi, kunhan nyt kamppailen itseni kanssa vielä vähän =)

En tiedä ymmärsittekö tuosta pitkästä ja monimutkaisesta selityksestä mitään =) Mutta laittakaahan kokemuksianne ja kommenttejanne tähän asiaan. Eli pystyttekö iloitsemaan muiden raskautumisista vilpittömästä vai väijyykö kateuden peikko puskissa?

Näihin syvällisiin mietteisiin päätän tällä erää ja toivottelen kaikille tosi kivaa päivää =)
Pampulei

peppiina kp 24/27-28
gerritsen84 kp 22/28-29
Sesami kp 4/?
Moon Fairy kp 2/?
Jenska kp 21/34-37(?)
Tuiskuli kp 22/??? (jännityspäivä ehkä 11.7.)

Moikka kaikille!
Ihanan viikonlopun vietin kummitytön kanssa helsingissä. Ei kyllä taaskaan vähentänyt halua saada omia lapsia, on ne vaan niin ihania!Sukulaiset sanoo, etttä olen niin ihana kun teen kaikenlaisia reissuja lasten kanssa, mutta omasta mielestäni olen vain itsekäs koska saan siitä niin paljon kun touhuan lasten kanssa.

Pampulei, mulla on aivan sama tilanne kun sulla! Monet kaverit on raskautunut tosi nopeasti ja olen aidosti onnellinen heidän puolestaan. Yksi kaveri on sellainen että tunnen kateutta/katkeruutta tai jotain hänen raskautensa takia. Ehkä johtuu juuri siitä, että tämä ihminen hehkuttaa omaa raskauttaan eikä ymmärrä että minuun sattuu se. Minulla on aivan samanlainen olo, että ystävääni nähdessäni pakotan itseni onnelliseksi, sillä haluaisin oikeasti olla onnellinen mutta en vaan pysty. Toivon tosiaan, että vielä joku päivä(toivottavasti ennen kuin lapsi syntyy) pystyn olemaan oikeasti onnellinen hänen onnestaan.

Plussausonnea kaikille! :)
-Tuiskuli-

tuiskuli ja Pampulei, täällä on myös yksi, joka katkeran kateellisena vilkuilee yhden ystävän suuntaan. Ja tästähän jo mainitsin tossa aikaisemmin...Puhisin, etten kestä, jos tämä pari tulee raskaaksi nyt ensimmäisestä yrityskierrosta.
Hieman ivallisesti myhäillen ajattelen kuitenkin, että noh, missäs vaiheessa meinasitte pupuilla, kun molemmat elätte aika itsenäisiä elämiä kuitenkin...Tosin juuri näinhän se menee: ne tyypit, ketkä on täysin varmoja tärpeistä ja onnestaan ja tuuristaan, tulevat heti raskaiksi. Ja mä stressi-pirkko vaan kitisen, kun täti joka kuukausi tulee. Ja viime kiertohan mulla meni ihan päin persettä: olin niiiiiiiin varma kaikista oireistani ja tuntemuksistani. Mutta ei. Tosin se sanottakoon vielä, etten edelleenkään pysty juomaan kahvia - tulee oksennusolo. Mutta ehkä hyvä näin; liian monta kahvikuppia päivässä pitää lapsen loitolla. Eikös ne niin toitota?

Mutta nyt en papata, koska pitää alkaa valmistautua päivän ensimmäisen asunnon näyttöön. Mies halus varta vasten tsekkaa tätä kohdetta, mut mä en ihan niin lämmennyt. Musta tää on ihan liian kallis meille. Ja aika perse paikalla myös. Heh.

Plussaonnea kaikille. Ja tän porukan poppoosta voin sanoa, että kuka tahansa milloin tahansa saa sen plussan, oon hirmu iloinen, aidosti ja todella mega super hyper tyytyväinen. Eli ei sit salaisuuksia, kun ne plussat pamahtaa :-)

T: Sars, jonka pitää nyt kiirustaa suihkuun tän koneen äärestä. Palataan myöhemmin.

Heikun keikun,

Täydennänpä minäkin tuota listaa. Kp 5 nyt siis menossa ja menkat jo aika lailla loppuneet. En tiiä miksi, mutta olen jo aika stressaantunut kun en ala raskautua. Vasta 2 yrityskiertoa kuitenkin takana. :D Hölmöä, mutta sitä miettii jo tässä vaiheessa jos itsessä tai miehessä onkin jotain vikaa... Pitäneis alkaa tikuttamaan, kun en mä omaa ovistani muuten tunnista.

peppiina kp 24/27-28
gerritsen84 kp 22/28-29
Sesami kp 4/?
Moon Fairy kp 5/27-30 (jännäyspäivät heinäkuun lopussa/elokuun alussa)
Jenska kp 21/34-37(?)
Tuiskuli kp 22/???

Mulla itselläni on pari tuttua/puolikaveria raskaana ja olenhan mä niille kateellinen... Kun ei mitään suunniteltuja raskauksia kuitenkaan olleet. En mä sit tiedä miten reagoisin jos joku hyvä kaveri sais vauvan. Luultavammin olisin jonkin verran katkera, kun miettii tätä mun luonnetta ylipäätänsäkin... :D

Onko kukaan muuten "hurahtanut" niihin Madam Mamman ja Ennustaja-Ellin vauvaennustuksiin? Mä kokeilin ihan huvikseni ja sain molemmilta vastaukset. :D
Madam Mamman mukaan saamme 4 lasta: tytön syyskuussa v. 2009, tytön tammikuussa v. 2013, tytön kesäkuussa v. 2014 ja pojan maaliskuussa v. 2018. Ennustaja-Elli taasen väitti näin: saatte 3 lasta, poika 8.8.2009, poika 8.1.2012 ja tyttö 13.6.2017. Eli vasta 13-14 kuukauden päästä näiden ennustajien mukaan eka vauveli tupsahtais maailmaan! :D

Moon Fairy, enpä ollut edes tiennyt Madam Mamman tahi Ennustaja-Ellin olemassaolosta. Ja hehee, ehkä ihan hyvä niin - vaatisin ennustuksia enemmän kuin laki sallii. Ja tietty ottais päähän, et jos ne "tulokset" ei olis mieleen eli tyyliin: hei, älä unta nää. Et tuu raskaaksi ikinä. Oot jo liian vanha. Tai jotain muuta yhtä kivaa. Hehheheh.

Ja lupaan, et oon googlaamatta, et miten toi homma toimii...
:-)

Tästä kateuspuheesta, mikä on vellonut tänään. Mainitsin siis aikaisemmin, että tää yks ystäväni on ajanut mut jotenkin kateuden syöveriin ja juuri nyt viimeksi: taas tuli puhe siitä, et hän on ihan ihan varmasti raskaana, koska mahassa tuntuu oudolta...Menkat pitäisi alkaa tällä viikolla. Ehkä.
Eipä siinä mitään - ihanaa, jos ihmiset ja ystävät tulevat raskaaksi, mutta tälle pariskunnalle en jostain syystä soisi sitä iloa ennen meitä...
Mutta en manaa, koska jos oikein hartaasti toivon, ettei ne vielä saa lasta, saavat kumminkin. Eli oon hiljaa...Heh.

Ja suunnattomasti inhoan itessäni tätä piirrettä - ottaisi vaan niin pattiin, että melkein vuoden yrityksellä ei saa mitään aikaiseksi ja sitten tyypit, jotka menevät nyt vasta ekaa yrityskiertoa onnistuu...
Mut joo.

Mä ehkä nyt vaan keskityn asunnon tsekkailuihin ja annan keholleni aikaa. Ja ens viikolla pupuillaan miehen kanssa urakalla :-)

T: Sars, joka syö mansikoita. nam.

Onpa hauska huomata, että täällä on muitakin yhtä "alhaisia" ihmisiä kuin minäkin. Mulla paras kaveri sai maaliskuussa vauvan ja hänen raskaudestaan olin oikeasti tosi iloinen, sillä yritystä oli kaksi vuotta ja yksi km välissä. Mutta nyt on pari puolituttua raskaana ihan vaan ekasta yrityksestä ja jotenkin ottaa niiiiiin rankasti päähän, että ihan itseäni hävettää...

Ehkäpä aloitan jonkun itämaisen harrastuksen ja henkistyn ja muutun paremmaksi ihmiseksi.

Onpa hauska huomata, että täällä on muitakin yhtä "alhaisia" ihmisiä kuin minäkin. Mulla paras kaveri sai maaliskuussa vauvan ja hänen raskaudestaan olin oikeasti tosi iloinen, sillä yritystä oli kaksi vuotta ja yksi km välissä. Mutta nyt on pari puolituttua raskaana ihan vaan ekasta yrityksestä ja jotenkin ottaa niiiiiin rankasti päähän, että ihan itseäni hävettää...

Ehkäpä aloitan jonkun itämaisen harrastuksen ja henkistyn ja muutun paremmaksi ihmiseksi.

Heh päivi =D mehän saadaan nopeesti taas kymppi täyteen tätä menoa;) Täällä samanmoinen nakuttaja joka aina onnistuu saamaan ohjelmat juntturaan kun painelen liian hätäsesti kaikki nappulat pohjaan ;)

Eiköhän henkistytä kaikki "alhaiset" ja koiteta muistaa ettei se toisen onni ole itseltä pois =) Vaikka kai ne aika inhimillisiä tunteita on ja aina siihen asti on homma hanskassa kun ne itse tunnistaa ja koittaa asialle tehdä jotain. Luulisin =)

Onkos kellään pian jännäävällä mitään oireita, joita voitas arvuutella?! Huhuu?

Heheheh Päivi, selkeesti toi enter-käsi on aika hätänen...
Kauankos te ootte yrittäny?
Ja eikös ookki ihan syvältä ne puolituttujen/ ystävien nopeat raskautumiset?
Heheh, en mä mitenkään oo katkera...

Mä päätin, et täs kierrossa mä laitan joka ikisen peuhukerran jälkeen sata tyynyä persauksen alle, et varmasti uintireissut saa hyvät puitteet. Hheh, tää on vakaa aikomus.

Tylsää tää himassa yksinoleminen - mies on pelaamassa golfia (älkää kysykö miks, koska en itekää voi ymmärtää koko lajia) ja tulee vast myöhään himaan. Joten koittakaa kestää näitä mun höpinöitä.

T: Sars, joka sivusilmäilee Housea.

Joku kyseli aikaisemmalla sivulla onko kellään häitä tulossa... Minulla siis on, nyt lauantaina!!!! Siksipä niin jännitänkin, että näinköhän saadaan ylimääräinen täti kuokkimaan vai onko uusi perheenjäsen masussa.

Tänään tein taas juuri niiden häiden takia (viinanjuonti) uuden testin, joka näytti haamun noin 45 min testauksen jälkeen. Ohjeissa sanottiin ettei 30 min jölkeen saa enään "lukea" testiä. Luin siis silti, ja edelleenkään en tiedä mitä ajatella. Alamaha on niin kamalan kipeä ja ellottaa hirviästi. Olen mä kyllä aika onnellinen jos ekasta yk:sta nappas, vaikka on munasarjoja hyvin vähän jäljellä ja uusi kysta kasvamassa. Huhhuh.

gerri kp 25/28-29

Gerri, yritän valaa uskoa suhun: haamu on haamu ja tee testi vielä parin päivän kuluttua uudestaan. Sithän sul olis se 28pvää täynnä...
Kaiken lisäks mä kun tein tossa viime kierrossa testit kun täti oli 4pvää myöhässä ja mulla se oli kyllä selkeääkin selvempi nega...
Eli uskotaan vielä siihen plussaukseen :-)

Mä kyselin tossa aikaisemmin häistä ja lähinnä hääohjelmasta. Pitäis nimittäin alkaa suunnitella kaverin häitä (pitävät ne uutena vuotena) enkä yhtään tiedä, että mitä mun kaasona pitäis tehdä. Heh.

Sars kp (ehkä)5 tai 6/29/30

Iltaa! Kermaperunat uunissa ja kestavat niiiin kauan, etta hermo menee. Taitaapi olla vika tuossa sodanaikaisessa kaasu-uunissa. Nettiin sitten piti tulla kuluttamaan aikaa... Nalka!

Ma en nyt tuohon kateusasiaan oikein voi sanoa mitaan, kun meillahan tarppasi ekasta kierrosta. Mutta olen ihan varma, etta jos yritysta olisi kauemmin takana ja saisi kuulla kavereilta vauvauutisia, niin kylla se kaihertaisi. Oikeastaan jo silloin, kun soin pillereita mutta olin jo ehtinyt alkaa lapsesta haaveilemaan, parin tutun raskautuminen sai aikaan hassun tunteen. Vaikka olin iloinen, samalla myos ajattelin, etta kaykohan mulle noin koskaan... No kavihan se ja niin kay myos teille kaikille muille, olen siita ihan varma!

Jos taaltakin suunnalta heittaisi galluppia kehiin... Eli tykkaatteko te matkustella? Mika on ollut sellainen lempikohde, kotimaassa tai ulkomailla? Jos saisi vaikka jotain uusia vinkkeja!

Missas on muuten Jolly? Haloo??!! Vai olenko vaan missannut sun tekstisi, niinkin saattaa meinaa kayda...

Iltoja vaan taas kaikille! Hitsi kun on tullut niin paljon viestejä taas, että vaikka luin kaikki läpi niin oon jo ehtiny unohtaa puolien sisällön siihen mennessä kun luen ketjun viimestä viestiä! ;) No mut huippua et viestejä on tullut! Gerrillä on jännä tilanne, mut uskon että kunnon pussaks se vielä muuttuu! Pahoittelut kaikille tädin kylään saaneille...

Täällä oli ollut keskustelua lempielokuvista. Mä en osaa äkkiseltään nimetä varmaan yhtään, vaikka paljon elokuvia tuleekin katsottua. No ainakin tuo Pan's Labyrinth on hyvä. Mitäs muita...? Mullekin tulee mieleen vaan kaikkea mitä oon kattonu viime aikoina. Juno oli myös ihan hyvä(ja siinä oli söpö vauvamassu mitä ihastella :)).

Ja mitä tulee tuohon raskaana olevien kadehtimiseen... Mulla ei lähipiirissä ole vielä yhtään hyvää ystävää (no, johtunee siitä että mulla on ehkä viisi hyvää ystävää) jolla olisi lapsia. Kaikki ystävät yhtä yhtä lukuun ottamatta opiskelee yliopistossa, joten monellakaan ei ole suunnitelmissa hankkia lapsia vielä lähivuosina. Sitä oonkin tässä miettinyt, et miten pärjäisin vauvan kanssa, kun yhdelläkään ystävällä ei ole lapsia. Vertaistuki puuttuisi kokonaan, ellen sitten nyt tietoisesti ala hakeutua raskaana olevien naisten seuraan... ;) Vauvauutisia on sitten kuulunut sitäkin useammin ei-niin-läheisten kavereiden ja tuttujen keskuudessa. Kyllä aina silloin tällöin tunnen kateutta, pakko myöntää... Erityisesti jos kyseessä on pariskunta, joka on seurustellut vasta tosi vähän aikaa tai joilla on muuten ollut myrskyisä suhde, aina pitää uutisia kuullessaan vähän tuhahdella... Kateutta vaan, hirveetä myöntää, mut jotenkin tuntuu et ansaitseeko ne nyt vielä tuota... Hyi, oonpas kamala, tuli ihan paha mieli! :( Sitten sellaisten tuttujen kohdalla, joista ei muutenkaan voi ajatella pahaa osaan kyllä olla ihan aidosti onnellinen.

Loppuun vielä vähän omaa napaa... Hmm, tai oikeastaan ei mulla kyllä oo mitään raportoitavaa. :D Ovis oli selkeästi viime viikolla ke tai to, tissit taas kipeyty viikonloppuna. Nyt kipu on jo laantumaan päin, joten kaikki menee ihan niin kuin kahdessa edellisessäkin kierrossa. Tätiä odotellaan kylään 17.-19. pvä. Hankin jo kuukupin valmiiksi sitä vartomaan! :D Tosin tällä kertaa mulla on ekan kerran semmonen olo että jotain ois voinu edes teoriassa tapahtua... Toivotaan parasta!

-Jenska kp 25

peppiina kp 24/27-28
gerritsen84 kp 22/28-29
Sesami kp 4/?
Jenska jännäyspäivä 19.7
Tuiskuli kp 22/???
Pampulei 17/28 (jännäyspäivä 15.7)

Päivittelin samalla listaa omalta kohdalta. Jätin kp:n kokonaan pois, koska en varmaan ehdi kuitenkaan sitä riittävän usein päivittämään. Tuo 19. pvä on se viimenen mahdollinen päivä, oon kyllä oikeesti sillon jo aika varma raskaudesta jos menkkoja ei tuohon mennessä näy... :)

peppiina kp 24/27-28
gerritsen84 kp 22/28-29
Sesami kp 4/?
Jenska jännäyspäivä 19.7
Tuiskuli kp 22/???
elsis kp 12/28 (jännäyspäivä 23.7)

mua ärsyttää taas ku mielilat on taas laskussa... ei yhtään huvittais mennä töihin! ja siellä ollessaki vaan kudon tai teen ristikoita, paitsi tietty jos on asiakkaita. samaa fiilistä oli jo ennen lomaa. mut oli kyl kiva kuulla=lukea et tääl on muitaki, jotka on sairastanu masennusta. kanssaihmisiä siis.

mä käytän oviksen tikutteluun liuskoja, ne oli paljon halvempia, tilasin niitä halpatesti.fi sivuilta. 28kpl oli kait alle 20e. lisäks kaapissa on pari clearblueta venaamassa, ne on ihan apteekista ostettuja.

mä oon varmasti porukan alhasin tyyppi kateellisuudessa. en tiiä johtuuko keskenmenosta vai kilpailuvietistä tai muuten vaan paskasta luonteesta, mut mun on alkuun ainaki hirveen vaikeeta iloita juur kenenkään raskaudesta. tuntemattomat ei haittaa ja se tarkottaa valitettavasti myös teitä, sorry!!!!! mut ystävät ja tutut, niitten kohdalla tarviin paljon aikaa asian sulatteluun, vaikka en ookkaan ollu itte tekemässä lasta siihen aikaan. lähinnä mua kateuttaa se et muilla tuntuvat raskaudet onnistuvan ja mulla ei. ei ees tämä raskautuminen nyt (nojoo, yks kunnollinen yritys takana vasta...). et sellasta valitusta tällä kertaa. peace!

peppiina kp 24/27-28
gerritsen84 kp 22/28-29
Sesami kp 4/?
Jenska jännäyspäivä 19.7
Tuiskuli kp 26/??? (jännäyspäivä 11.7)

Päivitin ton listan mun osalta. Hyvä kuulla, että muillakin on noita kateuden tunteita. Musta tuntuu, että puran oman "epäonnistumiseni" tähän yhteen kaveriin. Tosin niin kuin jo sanoin, hän hehkuttaa raskauttaan aivan liikaa ja olettaa että minun pitäisi tehdä samoin.

Olin eilen aika rankassa jumpassa ja oli aivan tajuttoman paha olo, meinasin oikeasti oksentaa. Ehkä olen aivan tajuttoman huonossa kunnossa tai sit mahassa on elämää:) Tämä on nyt kuitenkin ensimmäinen kierto kun on pupuiltu todistettavasti oikeaan aikaan. Nyt pitäisi muutama päivä malttaa odottaa ennen testailua. En tiedä miten jaksan:)

Gerri: Sulla on kyllä ihmeellisiä tuloksia testeissä:) Olet tosin aikaisin liikenteessä, eli eiköhän asia lopullisesti selviä muutaman päivän kuluttua.

Tuota päivin henkistymistä voisi kokeilla, tekisi varmaan hyvää kun on välillä näin pikkumainen. :)

T: Tuiskuli,jonka pitäisi välillä yrittää tehdä töitäkin

Hei vaan

testasin aamulla herkällä negan mutta ei vielä stressiä (niin varmaan) kun vasta kp 27 ja esikoisestakin näkyi plussa vasta 4+4 (normaalilla ei herkällä). Mutta niin kauan kun ei näy punaista niin on toivoa :-) Jännitys tiivistyy. Töissä hiljaista mutta kaikennäköisiä rästihommia olis eikä huvita...

oireita ei nyt pariin päivään oo ihmeemmin ollu, jotain ihan pientä jomotusta selässä/mahassa. Tänään järkky väsy mutta johtuu vain siitä kun esikoinen valvotti yöllä (sillä oli kai jotain jälkistressiä kun eilen meni isompaan päiväkotiin kun oma on heinäkuussa jonkin aikaa kiinni)

peppiina kp 24/27-28
gerritsen84 kp 22/28-29
Sesami kp 4/?
kevätkukkanen kp 27/? (jännäyspäivä 9.7 varmaankin ehkä)
Jenska jännäyspäivä 19.7
Tuiskuli kp 22/???

näköjään kirjotettiin tuiskulin kans yhtäaikaa

peppiina kp 24/27-28
gerritsen84 kp 22/28-29
Sesami kp 4/?
kevätkukkanen kp 27/? (jännäyspäivä 9.7 varmaankin ehkä)
Jenska jännäyspäivä 19.7
Tuiskuli kp 26/??? (jännäyspäivä 11.7)

Morgen!

Toivotaan, että Kevätkukkasella vielä plussa sieltä hahmottuu! Ja muillakin tietty =D Jotenkin mä oon ihan tosi isolla hengellä mukana jännäämässä ketjulaisten puolesta. Aina kun tulee katsomaan onko viestejä, toivoo kovasti että pääsis lukemaan plussaviestejä =)

Nyt ei vaan omat fiilikset oo plussan puolella. Mulle iski nyt jotenkin ihan epätoivo =( Mulla oli muutaman päivän nännit tosi kipeet, mutta nyt se oire katos taivaan tuuliin. Alapäässäkin on kuivaa kun saharassa, joten ei sekään taaskaan luo uskoa siihen, että tärppi ois käyny. Yleensä kaikki on raportoinut valkovuodon määrän lisääntymisestä, jos on tärpännyt. Vielä tässä on nyt aikaa, nyt on kp 21, mutta kun tiedän, että olimme oikeaan aikaan liikenteessä, niin jo nyt on ***** jos ei tärppää?! Alan epäillä, että mulla on tuubit tukossa tai jotain. Pöh =(

Antenni tämä epätoivon säestämä aamunavaukseni. Käyn kokeilemassa jääkö tylsät fiilikset lenkkipolulle, niin kun ne onneks yleensä jää.

Parempia fiiliksiä muille!
möks-Pampu 21/28