Iltoja vaan taas kaikille! Hitsi kun on tullut niin paljon viestejä taas, että vaikka luin kaikki läpi niin oon jo ehtiny unohtaa puolien sisällön siihen mennessä kun luen ketjun viimestä viestiä!

No mut huippua et viestejä on tullut! Gerrillä on jännä tilanne, mut uskon että kunnon pussaks se vielä muuttuu! Pahoittelut kaikille tädin kylään saaneille...
Täällä oli ollut keskustelua lempielokuvista. Mä en osaa äkkiseltään nimetä varmaan yhtään, vaikka paljon elokuvia tuleekin katsottua. No ainakin tuo Pan's Labyrinth on hyvä. Mitäs muita...? Mullekin tulee mieleen vaan kaikkea mitä oon kattonu viime aikoina. Juno oli myös ihan hyvä(ja siinä oli söpö vauvamassu mitä ihastella

).
Ja mitä tulee tuohon raskaana olevien kadehtimiseen... Mulla ei lähipiirissä ole vielä yhtään hyvää ystävää (no, johtunee siitä että mulla on ehkä viisi hyvää ystävää) jolla olisi lapsia. Kaikki ystävät yhtä yhtä lukuun ottamatta opiskelee yliopistossa, joten monellakaan ei ole suunnitelmissa hankkia lapsia vielä lähivuosina. Sitä oonkin tässä miettinyt, et miten pärjäisin vauvan kanssa, kun yhdelläkään ystävällä ei ole lapsia. Vertaistuki puuttuisi kokonaan, ellen sitten nyt tietoisesti ala hakeutua raskaana olevien naisten seuraan...

Vauvauutisia on sitten kuulunut sitäkin useammin ei-niin-läheisten kavereiden ja tuttujen keskuudessa. Kyllä aina silloin tällöin tunnen kateutta, pakko myöntää... Erityisesti jos kyseessä on pariskunta, joka on seurustellut vasta tosi vähän aikaa tai joilla on muuten ollut myrskyisä suhde, aina pitää uutisia kuullessaan vähän tuhahdella... Kateutta vaan, hirveetä myöntää, mut jotenkin tuntuu et ansaitseeko ne nyt vielä tuota... Hyi, oonpas kamala, tuli ihan paha mieli!

Sitten sellaisten tuttujen kohdalla, joista ei muutenkaan voi ajatella pahaa osaan kyllä olla ihan aidosti onnellinen.
Loppuun vielä vähän omaa napaa... Hmm, tai oikeastaan ei mulla kyllä oo mitään raportoitavaa.

Ovis oli selkeästi viime viikolla ke tai to, tissit taas kipeyty viikonloppuna. Nyt kipu on jo laantumaan päin, joten kaikki menee ihan niin kuin kahdessa edellisessäkin kierrossa. Tätiä odotellaan kylään 17.-19. pvä. Hankin jo kuukupin valmiiksi sitä vartomaan!

Tosin tällä kertaa mulla on ekan kerran semmonen olo että jotain ois voinu edes teoriassa tapahtua... Toivotaan parasta!
-Jenska kp 25