Haaveissa vauva, maaliskuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -2009-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta...se olis perjantai. Huh, huh...väsyttävä viikko alkaa olla takana..

Eilen saatiin riita aikaiseksi...mutta saatiin myös sovittua, mutta en saanut saunalenkkiä...:) Väsynyt pariskunta...

Mitäs muuten? Ollaanko me kaikki muuten nyt siinä vaiheessa, että kaikenmoiset jännäilylistat on turhia...:) Kaikennäköistä häikkää kierroissa... Saatasko me tänne joukkoon joku norrrmaali...:D ???? :)

Myy.

Ei jännäyslistat oo muru ikinä turhia, kaikki taidetaan vaan olla kierron sellaisissa vaiheissa ettei ihan just oo jännättävää...

Kaiken lisäksi meilläkin on ukko sauna- ja kaikkia muitakin lenkkejä pihtaillut, että ei kyllä tarvii jännäillä senkään takia. Nyt taitais olla kp 10 tjsp. Ja ei oo herunut. Tällainen ei sovi mulle, ei sit yhtään! Mut vikaa molemmissa. Ei oo ollut mitään kauheita riitoja, paljon töitä vaan, etenkin miehellä ja on sit taas ollut niin väsynyt. Ja mua ei huvita aloittaa mitään viettely-yrityksiä kun toinen näyttää sille ettei vois vähempää kiinnostaa ja töllää apaattisena jotain nettiautoo tai tv:ta. Blah! Hitsit ku se ei tajuu et sen pitäis vähä himmata tuota työtahtiaan. Ajaa aina ittensä uuvuksiin ennen kuin tajuaa hidastaa, sit lomalla "tekee parannuksen" ja se kestää noin 2 viikkoa ja ollaankin taas samassa pisteessä. murrrr!

Saiko puhis hyvät kahvit eilen? ;) Meillä töissä ei ees toi onnistu, et vois pyytää miestä tai ees kavereita sinne kahville. Yleinen kahvihuone missä ramppaa monen liikkeen ja toimiston väkeä. Välillä ois kyl kiva keittää kahvit ihan omalla liikkeellä, mutta toisaalta tuohan tuo kahvilassa ravaaminen sosiaalisuutta hiljaisiin päiviin...

Noh, täällä mä taas oon, välttelemässä viikkosiivousta. Nyt otan itseäni niskasta kiinni ja tartun imurin varteen ja suuntaan sit vähän ulkoilemaan kun on niin nätti ilma. Palaillaan,
Viluski

Mitäh...onks Viluskilla vapaa päivä...:) Mä olen onnistunut välttelemään siivousta, mutta aurinko armas paljastaa kaikki pölypallot, että kai sitä pitäs viikonloppuna imuriin tarttua...tai sit mies tarttuu...;)

Sais sitä lenkkiä jo viimestään huomenna herua...vai mitä...tässähän alkaa nälkäkin jo olla...;)

Myy, joka on vähän kipeä...:(

Hei vaan kaikki lenkinvonkaajat!

Ilmoittaudun myös siihen kerhoon.. :) Ihan tyhmiä noi teidän vapaapäivät.. *murisee kateellisena*

Ja mä en usko, että Puhis mitään kahveja keitteli, se veteli kuitenkin EGC:t, se on sen hyväntuulisen asiakaspalvelun salaisuus ;)

Mä kävin eilen siellä lekurissa. Ei sattunut, mutta tuntui jännältä. Vasen puoli ei tuntunut missään, mutta oikeaa se lääkäri ei heti saanut näkyviin ja silloin tuntui sellaista jännää painetta. Ja sen tutkimuksen jälkeen se paineentunne nousi ylöspäin ja jonkin aikaa tuntui sellaisina vähän ahdistavina pistoksina rinnassa ja molemmissa olkapäissä. Lääkäri kyllä selitti mulle mistä se johtuu, mutta en nyt enää muista (jotain tekemistä ehkä vatsakalvon? ärsyttämisellä tms.). Eli todennäköisesti minä tietenkin heti kuvittelin tuntevani kaiken tämän, kun kuulin että sellainen on mahdollista.. :) Hyvin sitä on aikaisemminkin oireita ja tuntemuksia saatu aikaiseksi, koska niin on "kuulunut" tuntea.

Mutta röörit siis auki eli tutkimuksissa ei löytynyt mitään erityistä. Pieni pco-tyylinen epäily mun osalta, vaikka jokaisessa ultrassa on kuitenkin löytynyt selkeä johtofollikkeli ja verikokeiden perustella myös tapahtunut ovis. Jostain ne tätä kuitenkin epäilee ja sain clomit. Yksi tai kaksi kiertoa clomeilla, sitten ehkä clomi-inssi. Eli yhden kierron ne seurailee sitä, onko clomeista mitään hyötyä ja sen jälkeen mahd. inssi. Lääkäri oli sitä mieltä, että inssistä ei välttämättä ole suurta hyötyä, koska sp-näyte oli hyvä (eli siis kotiväännölläkin voitaisiin mennä), mutta mä kyllä toivoisin sitä. Ja se varmaan tehdäänkin. Ihan helpottaavaa, että nyt on joku suunnitelma olemassa. Luo toiveita siihen, että ehkä me vielä joskus onnistutaan.. Muutenkin oon ollut ihmeen positiivinen. Tosin kuulin juuri yhden hyvän ystäväni olevan taas raskaana, totesi itsekin, että oli vähän niinkuin vahinko.. iloinen sellainen toki, mutta ei ollut sen takia heti uskaltanut kertoa sitä mulle. Hetken aikaa siinä sitten nieleskelin, mutta uusi cool-minä sopeutui yllättävän nopeasti ajatukseen.. ;) Mutta mulla oli tosiaan viime vuonna välillä vähän vaikeaa olla joidenkin ystävien kanssa ja seurata heidän vatsansa kasvamista.. ja sen jälkeen taas oli huono omatunto siitä, kun olin heille niin kateellinen. Mutta kaikkeen tottuu näköjään eli eiköhän tämäkin tästä. Olisi vaan ollut ihanaa olla samaan aikaan äitiyslomalla hyvän ystävän kanssa, mutta ehkä me vielä ehditään mukaan. Kyllä me ehditään, eikös vaan?

Mutta nyt lähden syömään. Ajattelin tänään livistää ajoissa kotiin ja viikonlopun viettoon. Mukavaa perjantaita!

Tilittääpi Sinis

Heissuli vei Ystäväiset!

Hyvä Myy että olette saaneet jo sopua aikaan! Tänään voit sit viel illalla vienokainona kysäistä, jos saisit viel vähän 'sopua hieroa' ?!! Ja sit räpsyttelet suuria silmiä ihan hämillään.. eiköhän se lenkki siitä iloksesi vetristy :D
Vähänkö elän pienillä stereotypioilla.. mut välilä tälläset 'blondailut' tuntuu uppoovan mieheen ku Se vanhaan naiseen... vai mites se nyt meni..

Great! Siniskin pääsi kirjoittelun makuun! Hyvä hyvä! Tuloksethan vaikuttaa kuitenkin nyt näillä näkymin ihan positiiviselta. Siis tilanteena et kaikki olis suht ok ja kuitenkin saatte nyt apuakin ja on vähän paremmin suunnitelmaa et kuinka etenette. *rutistus* voimia yritykseen! Mä just kans kuulin (vajaa puoli tuntia sitten) et yks vanha koulukaveri odottaa kolmattaan.. Tasaiseen tahtiin raskautunut aina kun on edellisen jälkeen menkat alkaneet.. Vähän valitteli tuossa tulleita lisäkilojaan, niin kyl mä aika napakkaan sanoin et sietäis olla iloinen pienestä lisäpehmeydestä kun sen 'kylkiäisenä' saatte pienokaisen! Kyl se vähän sit otti juttuaan takasinkin et eihän se nyt oikeesti niin paha ookkaan... kun sit kerroin et kun tää touhu ei ihan sormia napsauttaen kaikilla onnistu.. No, hän ymmärsi ja keskustelu eteni sit ihan hyvillä mielin päätökseen. :) Mut juu, kyllä tässä täytyy välillä itteään ravistella just sellasista kateudentunteista eroon.. ja kun oikeesti pohjimmiltani olen esim. em. ystävättäreni puolesta tosi onnellinen, koska hän on varmasti ihana äiti lapsilleen.

Viluskilla vapaa, ihanaa! Nautinnollista imuripäivää ja lenkkeilyä toivottelen! Kivahan se on illalla pujahtaa puhtaiden lakanoiden väliin ja vähän sotkea, jottei pyykkääminen lopu :D bd Pakko myöntää et mäkin tunnen jo tuon tilanteen kun mies on niin väsyny eikä jaksa ja itse haluis.. mut sit jo tavallaan pelkää alottaa viettelyjä kun sit tod.näk. tulee pakit jos toinen on poikki... Mut yrittänyttä ei laiteta.. sitä voidaan naida niksauttaa.. Elikäs voithan sä varovasti vähän kokeilla kuitenkin, josko ILO irtoais :P
vitsit.. mä oon taas niin perjantai fiiliksillä et huh huijakkaa..

Mullakin on viiden päivän lenkkitauko takana ja sen kyllä tuntee... Pakko kertoa maananain sutinoista. Olin vähän vihjannu et vois olla toooosi kiva jos ihan piiiikkasen saisi rakastella. No, mies tietää et olen yleensä sit tyytyväinen nainen taas muutaman päivän kun olen jotain saanu ;P Mieskin onneks heräs ajatukseen et joo, touhutaas vaan ja olikin tosi himokkaana kesken kymppiuutisten lähi-idän tilanteen ja kun räiske ja rätinä loppu telkkarissa niin samoin loppu meillä ja mies huokaisi:"Huh, hyvä, nyt voin katsoa urheiluruudun rauhassa!" Vähänkö mä repesin!! :D Siis ajatelkaas nyt miten viisas mies.. tiesi, et mä kuitenkin oisin sit kieppumassa kimpussa ainakin puoli tuntia eteenpäin jos nyt ei ihan heti heltiäis.. Sattu oleen samalla moodilla itsekin, joten teki molemmat tyytyväiseks ja jatkoi onnellisena miehenä urheiluruudun katsomista :D Tähän kuitenkin mainittakoon, että olen jopa joskus saanut seksiä kesken jalkapallo-ottelun tai lätkämatsin, eli saan olla tyytyväinen tilanteeseeni :)

Hmm.. eilinen kahvihetki sujui mukavasti ja uskokaat tai älkäät, mut kyl mä ihan vaan kahvit keittelin, EGC:t on sit huomen kehissä... ja vähän port-viiniäkin on jemmassa huomisiltaan.. Ihanaa!

Nyt Naiset,

Taistoon Lenkkiemme puolesta!

:P

Mukavaa viikonloppua kaikille!

-puhiksenne

Myylle viruksen tappo voimia!

Voit muuten miehellesi sanoa et seksi lisää vastustuskykyä ja koska sä nyt olet kipeä niin sehän on suoraan verrannollista seksin määrään... SO?!! Josko ymmärtäis yskän!

Puhina on kyllä tänään ihan huippu moodilla!!! :D Joo, lenkkiä VOIS kuulemma olla luvassa illalla...

Meidän uusi sänky on saapunut!!!! :) Saadaan se huomenna kotiin...niin täytyyhän sitä sitäkin päästä kokeilemaan...eikös. ;)

Ai ai, Puhiksella huomenna bileentynkää..kuullostaa hyvältä, että sitten EGC:tä...

Ja Siniksellä oli oikeastaan aika hyviä uutisia. :) Tsemppiä kovasti taistoon lapsettomuutta vastaan... Toivotaan, että clomit auttas ja saisivat pikkuisen ihmeen aikaan. Kerrot sit kaikki tuntemukset mitä ne pillerit sulle aiheuttaa...

Hiivatti, että on hieno ilma - oispa ihana juoda jossain kalliolla minttukaakaot...ja nauttia auringosta...oman kullan kanssa...

Myy.

Jipii!!

Aaltoja Myyn tulevalle illalle!! Olemme hengessä mukana.. No ei vais, saatta nauttia ihan keskenänne! Kivalta kuulostaa ku toiveit on saadakin!

*hih* sain täs taas asiakaspalautetta:
"Sinä olet tainut saada vauvana gramofoni-rokotteen!"
Mä olin ihan et "anteeks?" Vastaus:"No kun sulta tulee tuota juttua niin luonnostaan et taidat vallan nauttia tästä myyntityöstä!

Ja no mitäs muuta mä voin sanoa kuin että nautinhan minä! Oli kyl niin kiva asiakaskin et tarjosin sille kahvitkin! Saatiin mukavasti rupateltua ja päivä eteni kivasti! :D
Pakko myöntää et olen kyllä hyvällä moodilla tänään! Voi johtua osin siitä et sain rahahuolia vähemmäks kun soitin aamulla pankkiin ja kyselin pieniä maksujärjestelyjä ja auttoivathan he 'taas'. Ei rahahuolet niin kovasti paina, niin elämän muut ilot nousee pintaan taas.. Vitsit, mä oon kuulkaas ihan rakastunut taas! :)

Lueskelin illalla pojille Heinähattua ja Vilttitossua! Voin muuten suositella muillekin. Kikattelin itsekin niiden hupaisille lausahduksille. Iltasatu on aika kiva rutiini, joka mukavasti yhdistää mut ja pojat ja kaikki käydään hyvillä mielin nukkumaan rauhoittuneina. Ja olen kyllä ollut jotenkin yllättynyt et 13-vuotiaskin tykkää vielä kuunnella iltasadut.. laatuaikaa yhdessä!

Onnea muuten Myy tulevasta sängystä! Ajatteles miten nopeesti aika on kuitenkin kulunut.. vastahan me täällä huokailtiin et kuinka kauan joudutte sitä odottaan. Näin se vaan laskettu aika koitti! :) Iloa sängyn sisäänajoon!

-Puhis

bileentynkä kuulostaa muuten hassulta yhdistettynä mökkeily ajatukseen.. Lähinnä raukeata mökkeilyä, pikkusen lumitöitä ja puiden kantoa.. siemaus portviiniä naapureiden kans kuistilla.. saunaa ja varmaan sitä lenkkiäkin sitten... juupa juu! :P Mulle kans jos Myykin kerran saa :) Pitäs kai tällä vetoomuksella irrota!:D

Joo, me saadaan "vauva" kotiin...hih

Mun piti muistaa vielä kommentoida sitä Puhiksen miehen urheiluruutua...:D Tehokasta ajankäyttöä! Ikä tuo mukanaan viisautta...:) Ja todellakin olet huippumyyjä! Voi, hitsi mitenkähän sun asiakkaaks vois päästä...;)

Mitä...eiks se olekaan puoli viisi...mä katsoin kelloa väärin...*huoh* No, okei kyllä mä jaksan viiteen. Mennään perjantain (ja uuden sängyn) kunniaks vapauttamaan Heseltä kebab-purilaiset...puretaan vanha sänky (Ramonahan se vois antaa vinkkejä pulttien löysäämiseen;)...tai no, ehkä me keksitään jotain) ja nukutaan "futonilla" ens yö.... :)

Puhis tartutti muhun hyvän vireen, josko tää kestäs edes huomiseen...:)

Myy.

Joo, Ramsu, perjantaivitsi on mun mielestä jo myöhässä!!!!!

Emmä muuten tänään ollut vapaapäivällä, AAMUvapaa vaan oli. Mutta ehtihän siinä. Mun sisäiselle kellolle taitaa tehdä ihan hyvää kesäaikaan siirtyminen lauantaiyönä. Kun minä, ikuinen aamuntorkku, oon singonnut nyt joka aamu ylös ennen kukon kiekaisua.

Varmaan ihanan helpottavaa kuulla ettei teillä pitäis olla suurempia esteitä lapsensaannille, Sinis? Vaikka mun mottoni onkin et tieto lisää tuskaa, niin tuon sorttinen tieto ei varmaankaan niin tee. Tosi kiva kuulla tuollaista! Ja se inssimahiskin kuulostaa hyvälle, sen nyt uskois sit viimeistään teillä tuottavan tulosta! Jeiiiiii!!!!+++

Mä kans hykertelin itsekseni tässä koneella, kun näin sieluni silmin puhiksen ja mr. puhiksen urheilusessiot. Mun visiossani teitte "sitä" niin että mr on sun takana ja tv edessä.... Oliskohan se oikee "tosimiehen" fantasia ;D

Kyllä se vonkaaminen on tosiaan turhauttavaa jos ei oo varma onnistumisestaan. Ja jos monta kertaa torjutaan, sitähän lannistuu ihan täysin. Yks pettämätön kikka on vielä tähän puutteeseen kokeilematta. Kun alan "lelujen" kanssa peuhaamaan, niin yleensä mies innostuu leikkiin mukaan alta aikayksikön... Mutta en ihmettele jos vielä sekin päivä koittaa, että mies kurkkaa makuuhuoneeseen ja katsoo et "hyvä, eipä tarvii itse vaivautua"... (Alkaa olla itseluottamus vähän alamaissa.)

Mutta tiiättekös mitä naiset???? Mulla kävi tänään ohikiitävän hetken mielessä että ei se toisaalta niin kauheaa ookaan vaikkei lapsia ole. Tietyt asiat (esim. äkkilähdöt)vaan sujuu helpommin, tissit on nätit ja pystyt ja niitä kilojakaan ei oo kauheesti ylimääräisiä kertynyt. No joo, tiedän etten teitä saa taakseni tässä asiassa, ja itsellänikin se fiilis kesti ehkä vartin. Mutta sen verran positiivisuutta siis ilmassa, ettei just tällä hetkellä tää lapsettomuus tunnu maailman murheista suurimmalle. Huomenna on tietty päivä uus.. Tähän saattoi vaikuttaa se, kun langanlaiha siskoni, jolla jo lapsukainen on, valitti tissejään jotka ovat nykyisin kuulema kuin koiran kivespussit.. :D :D :D

Mutta tän päivän operaation nimenä siis olkoon: Pelastakaa kotikisut puutteelta, mijauuuuuuuu! Nyt on keväinen kiima-aika tällä kisulla... ;D (sorry girls!)
Ja Myylle kans sopupeliä uudella "areenalla"!

Upeeta!

Mehän ollaan tääl kaikki vallan vauhdissa tänään. Hienoa, tosi hienoa! Voi ukkoparkoja ku siel taas nupit tutisee ku nää daamit pääsee illalla kotiin!

Mainostaminen on Myy kaiketi kiellettyä joten en nyt viel kerro et mistä mut löytää.. mut kenties mä jossain vaihees voin jotensakin yksityisviestinä teille kertoa missä mä päiväni luuraan ja tuutte sit ainakin kaikki tänne kahville vaikkette mitään ostaskaan.. Vaiks mä kyllä myyn teille ainakin maailman napakimmat farkut joissa me kaikki näytetään ihan Afroditeiltä ja meidän miehet kiemurtelee tuskissaan ku ne vonkaa seksiä ja .....
me ei sit vaan saada näitä himskatin housun vetskoja auki ku onki joku valmistusvirhe.. *huokaus* ja sinne menee nekin lenkit.. lähtevät surkeina kaljalle tosta liikkeen edestä ja me jäädään tänne vaan juomaan seuraavaks EGC:tä ja huokaileen maailman kamaluutta :D

Eikä tarvii viluski anteeks pyydellä.. samassa puutteen paatissahan me kaik täällä ny kiemurrellaan! Vitsit mikä vauvakuumeisten naisten foorumi meilläkin... Hieman on puutteisia naisia koko lauma, mut no.. Se asia sitten korjataan tänä iltana tai viimestään huomen, eikös juu?!!

Tää pistää ny toimiston kuntoon ja lähtee valmistautumaan kotiin lähtöön... enääääää puoli tuntia. Jess!

Lentosuukkoja ilmaan!

Kiitokset perjantairiemuni jakamisesta!
Iloni vähintäänkin triplaantui kanssanne!

-puhis
IHAN LOMAFIILIKSISSÄ!!

Pakko viel mainita tuosta urheiluruudusta...

mä sain onnekseni 'vielä' kaiken huomion osakseni eli kyl ihan ukkonen katseli mua päin puuhatessamme :) Ja sitten vasta onnest soikeena pyörähti selälleen ja nokka kohti urheiluruudun ihmeellistä maailmaa :D
Todennäköisesti vuosi eteenpäin niin mä kerron jo, miten mä könötän polvillani kohti monitoria et mies voi tyytyväisenä könytä takana ja huokailla samaan tahtiin hiihtäjien kans :D Mut ei vielä, vielä ei ole sellaisen aika!

ja yleensä mä kyllä sammutan television ku musta on mukavampi olla ihan vaan 'kahden' rakastellessa, enkä mä tarvii arvi lindiä tuijottaan viereen.. musta se ei ole ihan NIIIIN kiihottavaa :D

kuorosodan aikoihin,... veeti kyllä sai olla katsomossa :D

oi ei..
tää lähtee nyt
eihän tästä taas tule mitään

-puhiksenne

No ihan varmasti! :D :D :D
*tää nauraa tääl jo ihan ääneen yksinänsä*

Voi olla et siihen ketjuun ei sit kauheesti uusia uskalla enää tulla.. alkaa olla sen verran animaalisia nää meidän jutut ja lenkit kaipuut ja saalistussuunnitelmat :D

:D :D :D :D Voi teitä, ootte ihania! Mä oon käkättänyt täällä ihan kuollakseni teidän jutuille! :DD
"Haaveissa lenkki..", ehkä se kertoisi enemmän totuuden tästä porukasta. Vauva on toivottavasti sitten joskus lenkinvonkaamisen sivutuote :)

Meillä ei olla vielä puuhailtu urheiluruudun tahtiin, mutta lähellä se on ollut. Kerran mies totesi romanttisesti, että äkkiä sitten housut pois, kohta se alkaa.. Mutta mikäs siinä, lenkki se on pikalenkkikin.

Mä tuun ilman muuta ostamaan Puhikselta farkut! Nyt kun olen aloittanut lenkkeilyn (hah, teemaan sopien olen käynyt muutaman viikon JUOKSUlenkillä muun lenkkeilyn ohessa ;), niin mähän pystyn kohta tunkemaan itseni pienempiin farkkuihin :) Ja kun parit EGC:t vetäistään siinä sovittelun lomassa, niin avot! Johan alkaa pöksyt näyttää hyviltä! Ja saatan jopa mahtua kahta kokoa pienempiin.. :)

Ihan hyviä perusteluja Vilukisulla lapsettomalle elämälle, mutta sori vaan, ei uppoa vielä tänne. Mä löydän ainakin toistaiseksi parempia haaveita siitä lapsellisesta elämästä. Mutta hyvä, että on sellaisiakin päiviä, jolloin elämä maistuu hyvältä tällaisenaankin. Ja onhan niitäkin, onneksi!

Ne lääkäritulokset oli kyllä aikalailla sellaisia kuin toivoinkin. Katsotaan nyt miten tää homma tästä etenee, mutta ihan helpottavaa tosiaan tietää, että jotain tehdään. Oon kyllä ollut tosi tyytyväinen tohon julkiseen puoleen. Lääkärit vaihtuu joka kerta, mutta hyvin ne ovat olleet kärryillä meidän asioista.

Ja mä luulen kanssa, että Puhina on saanut pienenä sen gramofoni-rokotuksen :) Ja te muut kanssa. Ja vonkaaminen on ihan pyllystä.. mutta taidan sitä kuitenkin harrastaa lähipäivinä. LENKKIÄ KIITOS!! Mies on vissiin ollut kuitenkin ihan tyytyväinen tuloksiinsa, sillä se on viime aikoina vihjaillut, että olisi kuulemma laatutavaraa tarjolla.. Ja hyvä niin, kyllä kelpaa! :)

Mutta mähän tulin maksamaan laskuja.. oon monesti avannut tietokoneen siinä tarkoituksessa, "eksynyt" tänne ja illalla sängyssä muistanut, että ai hitto ne laskut.. Nyt siis menen.

Hyvää viikonloppua Ihanaiset!
Sinis

Ihanaista viikonloppua ja hyviä lenkkejä! (sanan kaikissa merkityksissä...*puhisee kateellisena*)
Mä sain sit kanssa pikku kiistan aikaiseksi... Mies ei päässytkään yöksi kotiin. (joo, tää oli tiedossa, mutta ei sitä vaihtoehtoa tietenkään huomioitu!) Mä sit möläytin sille et;" voih, ja mä kun toivoin saavani illalla..." No siitäkös sitten avautuminen alkoi et miten hän raataa kuin hullu et ois varaa matkustella jne jne jne... No sitähän mä just tarkoitin v....ttu! Siis ei ollut oikeesti tarkoitus mitenkään syyllistää häntä, mutta tais osua aika arkaan paikkaan kun hyökkäyksellä puolustautui. :(

Mulle riittäis vähempikin raha, mammona ja matkustelu, jos vaan parisuhde toimis. Just tällä hetkellä on taas semmonen olo etten oo ihan huipulla mieheni prioriteettilistalla, ja se tuntuu pahalle!!!!!! ;D

Niisk, taidan mennä ottamaan vielä siiduria tai virittelen EGC:t lohduks, niiisk!