Hei Ihanaiset Vappu-Naiset!
Ihanaa lukea että täällä on lauma miehiinsä rakastuneita naisia, mikä loistava tilanne! Ihanaa vappua siis kaikille rakastavaisille!
Mä täällä vähän tuhisen..
menin aamulla kampaajalle ja ajattelin et olen sit illalla räväkän näköinen mimmi -- ja mitä vielä?!! Mä näytän taas 40-50 mummelilta. En tajua miten kampaajat näkee mut jotenkin niin pliisuna tapauksena et melkein poikkeuksetta vetää mulle 'kuohkean ja Mrs. Bukee' tyyppisen tukan. GRRRR, murinaa. Tulin sit töihin ja vedin pään hanan alle, sit vähän pyyhettä ja vahaa et edes jotain ilmettä tuli. *huoh* Pitää vissiin ens kerran mennä kampaajalle vahvassa punaisessa huulipunassa, nahkahamees ja niil kahdeksan sentin koroilla, jos edes jotain tapahtuis.. Ehkä mun räyhäkkyyteni ei näy ulkokuoressa vaik sisällä kuplii ihan kunnolla. No. Ei auta rätinä nyt. Mä kyl varasin samalle kampaajalle uudenkin ajan, kun ajattelin antaa hälle mahdolisuuden

Saa sit ens kerralla pistää väriäkin, nii josko se siitä.
ON:ferrarit kehiin, beibe! Siis menkat alko aamulla - aivan kuten eilen aattelinkin. Mies nauroi aamulla autossa ku kipristelin mahakivun kans - "Hei kulta, oo iloinen, sulla ei sittenkään oo viel vaihdevuodet ja me voidaan saada vauva!" Eli joo, mun kohdalla ei tarvi pahoitella menkoista, koska näitä vähän niinkun odoteltiin tulevaks. En tiedä miten kauan Callie, Ninna ja Outik on palstaa lukenut, mut siis selityksenä se et mulla loppu menkat viime syksynä kokonaan - n.kk sen jälkeen ku päätettiin ruveta tjottaileen. (Olisko stressi ja kovat toiveet vaikuttaneet?!!) Alkukeväästä söin Terolut-kuurin muttei menkkoja sillä saatu, ekat menkat tuli 5kk:n tauon jälkeen Yasmin-kuurin jälkeen. Ja nämä tänään alkaneet menkat on ensimmäiset luomut puoleen vuoteen eli siis mun kohdalla Hyvä Juttu! Näillä siis nyt mennään ja varmasti ku olen tästä viikosta selvinny niin miestä kaatuu sänkyyn ku viimestä päivää
Great Viluski! Upeeta Suomi-peliä!! Oot ihana!*tanssahtelee täällä sun ilosesta munastasi*
Kananmuna ja kissa kävelivät uima-altaan reunaa. Katti tippu veteen ja munaa nauratti. Mitä tästä opimme?
- Tietysti sen, että missä märkä mirri, siellä ilonen muna!
Mä katoin matsin kans ja todella katsoin - koska mies kuorsas vieressä. Mulla jäi jotenkin ihan toissijaiseks se et mies oli oikeesti nukahtanut, koska kun Suomi teki neljännen maalinsa, huitasin miestä innoissani olkapäähän ja kiljasin et Suomi voittaa sittenkin! Arvatkaas vaan et mies säikähti umpiunestaan ja pomppas kattoon!

No, huvinsa kullakin! Mä olisin kyl mielelläni ottanu samanlaisen urheilullisen hoidon ku Viluski on saanut, mut kai mun on vaan ymmärrettävä et aina en voi saada vaikka tahtosin.. Eli mun ilta oli munaton ja vatsakipujen vuoks lähes ilotonkin.. Mut onneks sentään Suomi voitti - pikkusen riemua!
*huh* enää 7 ja puol tuntia töitä jäljellä. Mä olen aivan varma et KUKAAN ei tule tänään ostoksille. ..mitähän mä keksisin.. Ehkä puhaltelen ilokseni ilmapalloja.. Olis edes helium-palloja niin voisin täällä leikkiä pikkuoravia itsekseni ja tehdä asiakaspuheluita

Jiihaa, mikä idea!
Outik; puutarhatouhuilut miehesi kera kuulostaa mukavalta. Toivotaan et hyvä moodi säilyy yli viikonlopunkin ja saatte ihanan piknik-päivän lauantaille. Ainakin meille päin oli parikymmentä astetta luvassa, joten eiköhän sääkin salli! Onnea myös karvaturri-haaveiden kanssa.
Callie: mites olis helium-silarit rintoja piristämään? Ajattele miten kiva kun aina olis reippaasti rinnat pystyssä

toivoo sopis vaan ettei helium karkais elimistöön ja ääni pysyis aina 'pikkuoravana'

Ei vais. Saat olla kuitenkin onnellinen - olet meistä ainokainen joka on saanut lapsen aikaan. Mä luulen et vaikka nyt rintoihimme tyytyväisiä olemmekin niin ainakin tällä hetkellä kuka tahansa vaihtaisi ne ilomielin- vaikka heti kärpäslätkiin jos sais vaihdossa vauvan. Mut juups, täytyy nyt kulkee sit terhakkaasti kannustamanasi c-kupit pystyssä kun viel (huom:vielä, koska mä ihan oikeesti aion saada joskus ne patakintaat!!) voi
Mä toivon, et jos suinkin joku jaksaa/ehtii mun seurana tänään kirjoitella niin saa, koska edessä on piiiitkä päivä!
-puhiksenne, kera täti-tukan
(vitsit, täytyy ainakin toinen pää keritä brassiks ni olis edes toinen pää mustakin räyhäkkä

)