Haaveissa vauva, huhtikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilukisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aah, nyt mä muistinkin tosta Siniksen mökkiviittauksesta, että mun piti vielä kommentoida tuota mökille ehtimis -asiaa. Todella jos olis itsekin niin reipas arki-iltaisin kuin Puhina on, niin olishan ne viikonloput aikaa tehdä vaikka mitä. Mut mä en vaan saa aikaseks siivota ja pyykätä ruuanlaiton lisäksi aina töiden jälkeen ja siks ne hommat jää aina viikonloppuun. Ja sama homma miehellä. Me kyllä tehdään kaikki aika lailla puoliks, mutta kun kumpikaan ei jaksa töiden jälkeen :/ Tai lähinnä ei huvitat ;) Ihan niinku viikonloppuna huvittais.

Pitäisköhän tässä kevään myötä oikeesti ottaa itseensä niskasta kiinni ja alkaa tehdä kaikkee iltaisin, niin jäis viikonloput oikeesti vapaaks? Mä jo suunnittelin, että kunhan tästä yskästä (joka siis jäi siitä flunssasta) joskus pääsen eroon, alan pitää kunnostani parempaa huolta. Se kun on päässyt repsahtamaan pahasti ja noista parista ylimääräisestä kilostakin olis kiva päästä eroon. Eiks teillä ollu täällä joku timmit mammat -projekti? :)

Sinikselle tsempityksiä sinne miehettömään kuukauteen! Vai olikohan se "vaan" pari viikkoa. Mutta nyt nautit vaan keväästä ja sitten ens kierrossa taas uudella innolla asiaan ;)

Täällä kp 1 :( ja mieli maassa.
Nyt mun pitäis vaan vetäytyä täältä ja koko haaveilusta joksikin aikaa.
Vaikka vähän aikaa vaan on yritystä takana niin mä en halua katkeroitua yhtään enempää tai tulen hulluksi... :(
Kun ei enää osaa iloita muiden onnistumisesta tai oikein mistään.

Jos ottais vaan rauhallisesti sinne kesäkuulle asti kun olis uus aika sinne lääkäriinkin....

Voi, pikku Ramona.... Älä sure...olen käynyt nuo samat tunteet läpi itsekin ja uhosin jossain vaiheessa, että jätän palstailua vähemmälle, mutta en mä sit pystynytkään. Kuule, ota rennosti...jättää et meitä voi...kukas meille nyt kaikki vitsit kertoo ja kylän tapahtumat... Kp 1 on niiiiin perseestä!! *Huokaus*

Juu, Outik Timmit mammat-projektiin mukaan vaan... Mulla repsahti loman aikana liikunta ja on ollut vaikea päästä rytmiin kiinni 3-4 krt /viikko salilla. Nyt se on 1-2 krt / viikko :/... Kevätväsymys on hieman verottanut mun intoa, ja nää arkipyhät saa kaikki ihan sekaisin...:) Maanantaina kävin ja tänään illalla pitäs jaksaa tsempata.

Joo, Puhiksen mies on aika muru... Tiedätkö en osaa kuvitella, että sun mies on jo "niin" vanha...:) kaikista jutuistasi päätellen ikä on vain numero ja sun kultsi on virkeä kuin "pässi laitumella"...:D (pökkii ainakin yhtä kiitettävästi).

Unohdinkohan jotain...ON sen verran, että eilen pistettiin siementä itämään...ja yritin seistä päälläni sen jälkeen sängyllä, mutta kaaduin ja potkaisin miestäni...:) En siis onneks kovasti, mutta tuumasi vain, että "aloit sitten voimistelemaan"...Niih...

Ja Sinikselle, eikun Skinny jeansejä hankkimaan...ja katseita kadulle kääntämään... Sieltä Puhiksen putiikistahan niitä löytyisi... ;)

Myy.

Menkkapahoittelut Ramonalle :/ Yritä nyt jaksaa ja nauttia tästä keväästä. Kyllä se mieli siitä taas vähitellen alkaa piristyä, toivottavasti ainakin. Mäkin aina välillä onnistun hetkeksi irtautumaan tästä palstailusta ja ajattelemaan vähän jotain muutakin, mutta sitten taas tulee tällaisia päiviä kuin tänään, kun roikun täällä vähän väliä...

Mullekin iski yhtäkkiä ahdistus. Katselin kalenterista noita mun jännäyspäiviä, tai viikkoa oikeestaan ja tajusin että viikko siitä viikosta eteenpäin (menikö nyt tarpeeks sekavaks?) mulla ois seurantaultra, koska siellä km-ultrassa löytyi se kysta munasarjasta. Oon nyt onnistunut "unohtamaan" sen hyvin, mutta nyt alkoi mietityttää että mitä jos se kysta siellä edelleen on ja aiheuttaa sitten jotain toimenpiteitä. En ole edes ollenkaan tietoinen mitä sille voitaisiin tehdä?? Tai miten vaikuttaa jos nyt tästä kierrosta raskaudunkin...? Puuh, mä alan kohta oikeesti hermoilla tota ja vielä ois se kolmisen viikkoa odoteltava :/ Kertokaa ihmeessä jos teillä on jotain kokemuksia/tietoa noista kystista...

Mun täytynee sitten yrittää liittyä Timmeihin mammoihin :) Täytyy vaan nyt tosiaan tämä yskä ensin saada karkotettua. Me ehdittiin just ennen mun flunssaa käydä kerran pelaamassa squashia. Löydettiin ihan meidän läheltä muinaisjäänne squashalli, johon sitten suunnataan taas toivottavasti piakkoin. Muinaisjäänne siksi, koska ei kai kukaan järkevä ihminen enää pelaa squashia ;D Eikös se ollut joku ysikytluvun muotijuttu. Täytyy vaan ottaa aluks rauhallisesti, koska mulla on ollut tuo vuoden pituinen jännetuppitulehdus/tenniskyynärpää -kierre, joka ei vieläkään ole ihan ohi, enkä halua sen enää pahenevan. Lisäks sitten täytyis alkaa tehdä koirien kanssa oikein piiitkiä lenkkejä, kun säätkin lämpenee. Josko sillä sais ainakin kuntoa kohotettua ja kun jättäis herkut ostamatta, niin lähtisköhän ne parit kilotkin sitten.

Olenkos mä nyt tarpeeksi kirjoitellut tänään? ;) Pitäis varmaan oikeesti tehdä töitä nyt taasen...

Pitäiskö meidän teettää KP1 SUCKS!!!!! t-paidat koko porukalle. Tietäispähän sitten kaikki kansa mistä päin tuulee niinä päivinä kun ko paidat päällemme pukisimme. >:(
Eli syvimmät monnipahoittelut Ramonalle, jonka toivon meitä silti käyvän piristämässä jahka tuosta punaisesta suosta taas nousee...

On se kai niinkin, että yrityksen alussa pettymykset voivat olla jopa isompia kuin kauan yritettyä. Sillä nythän se plussa olisi lähinnä epäuskon paikka, eikä se että se tätsy pyyhältää paikalle... Voimia tädin häätöpuuhiin, muista nauttia vappujuomista oikein sillä uholla että nyt voit ainakin huoletta skoolata! Kippis!

Outik: Ei (onneksi) ole kystista omakohtaista kokemusta. Lähipiirissä toki useallakin on ollut noita, ja kivuliaita ovat olleet, mutta muuten kai vaarattomia? Se käsittääkseni riippuu sen kystan sijainnista että kannattaako sitä leikata vai hoitaa muuten? Mutta ajatella jos siellä ultrassa näkyisikin sitten kystan sijaan joku muu masukasvatti... ;) db db db

ON: Mulla meneillään vasta kp12 tjsp. Ja tänä aamuna oli lämmöt jo koholla???? En tajuu. 12+14=26 mun lyhyen matikan mukaan, ja mun kierto ei oo ikinä ollut niin lyhyt.Ja lenkkiäkään en oo saanut aikoihin, ekaksi täti vieraili ja ei itseäni huvittanut, sitten mies ollut väsy taas kerran hirveän työtaakan keskellä.

Olen kylläkin aloittanut pienimuotoisen lässytyskampanjan saadakseni lisää hellyyttä. Eli olen silitellyt, pusitellut ja halitellut omaa mörökölliäni, ja lähettänyt sille hempeitä viestejä... Jospa se tepsis, sillä paitsi lenkkiä, kaipaan kovasti ihan vaan syliä!!!!

Mitäs vappusuunnitelmia leideillä? Joko on vappunenät ja -hatut hankittu? me vietetään kai suht rauhallinen vappu hyvän ruuan, juoman ja seuran kera kaveripariskunnan kotona. Jotain kivaa pitää saada ylle, ja hankinkin jo ihanan seksikkäät farkut, saappaat ja topin, ja jollain bling blingillä pitää vielä sit ilmettä piristää. ;D Kuohuviinipullo toiseen, ja oma komistus toiseen kainaloon, ja siinähän sitä juhlahumua jo sitten onkin!!!! Vielä kun saisi tilattua ihanan kevätsään tännekinpäin suomea...

Hei Rakkaat Murmelisini!

*Ottaa Ramonan kainaloon, silittää lämpimästi ja rutistaa hetken* Voi kulta, voimia ekaan päivään. Tiedätkös, meidän kierto on ihan samanlainen kun minäkin nyt noilla hormoneilla taas vauhtiin pääsin. Mulla oli viel ihan aamusta puhtaat housut, mut puolenpäivän vessakäynnin yhteydessä oli jo näkyvillä tätin saapumista enteilevät alkuröpöt (sori kauhee ilmaus). Eli huominen on kp1 täällä. Jaan tunteet kanssasi.
Joskus jostakin luin että naiset jotka asuvat samassa taloudessa alkavat toimia hormonaalisesti samassa rytmissä ja kierrot alkavat mennä päällekkäin. Meillä näköjään toimii tämä virtuaalinen yhteys samalla tavalla :) Varmaan me sit raskaudutaankin samaan aikaan :) Eikös juu?!

Myy, sullahan on kova kuntosalitreeni päällä yleensä, jos kolme-neljä krt/vko salille ehdit. Tiukka Mimmi! Mä en vois kuvitellakaan et 'viitsisin' lähtee noin monena iltana viikossa salille.. Respect!Hyvä, hyvä, siel on kevätsiemenet itämässä! :) bd Nyt vaan valoa ja lämpöä ja lisää kuumia suihkuja :D

Juups, ei mun miehestä ikää kyllä arvais, jollei syntymätodistusta näe. Ainakin yhtä poikamainen veijari hän on! Toisaalta, tänään aamulla oli ihan aikuisen ja charmikkaan näköinen kun lähti business-palaveriin puku päällä ja mä koitin varoa etten koiran kanss kilpaa kuolaa lahkeita :D Vitsit oli komee! Charmikas pässi! On muuten tuon pökkimisominaisuutensa lisäks ihan yhtä jääräpäinenkin! :D Se ei ole aina pelkästään hyvä, mut lähinnä mä siihen ominaisuuteen huumorilla suhtaudun ja toisaalta arvostan kovasti et mies tietää mitä tahtoo ja miten toimii!

Outik; minäkään en paljoa osaa kystista sanoa, mutta sen muistan että omalla äidilläni oli sellainen joskus parikymmentä vuotta sitten ja ainakin tuolloin se leikattiin pois. En tiedä, onko hoitomenetelmät noista ajoista muuttuneet. Mitäs koiria teiltä muuten löytyy? (kysyy yks pikku nainen joka on ihan koiriin hurahtanut!)

Viluski vappusuunnitelmista kyseli..
Meillä on kans suunnitteilla lähinnä hyvässä seurassa nauttimista.. meinasin pykätä jonkun kakunkin viikonlopun iloks.. Löysin ohjeen (taispa olla viel elleistä) lime-kookoskakusta ja meinasin kokeilla josko tulis hyvä! Pojat tulee meille, jotenkas sikäli menee ihan 'rauhallisesti', ts. ei tule mikään rälläysviikonloppu.

Nyt taidan vielä hetken laittaa toimistoa kuntoon ja vajaan puolen tunnin päästä pääsen kotiin! Jipii! Siel toivottavasti odottaa himokas mies... :D Kun kävi tuossa päivällä mua pussaamassa ja mä kyllä yritin vähän antaa ymmärtää et ymmärrän kyl illal antaa JOS VAAN sattuis miestä huvittamaan :D Kun on se sotkuviikkokin taas edessä :/

Huomiseet Naiset!

Hei vaan, ja heti alkuun pahoittelut Ramonalle. Kuten joku jo sanoikin, niin nythän voit nauttia nestemäisestä vapusta oikein kunnolla ilman mitään tunnontuskia. Koitan jotenkin taas keksiä jotain positiivista...

Myy, meillä menee tuo miesmaku näköjään aika hyvin yhteen. ;o) En tosin ole vielä nähnyt sitä eilistä jaksoa (nauhoitin), mutta veikkaisin, että se suutelija oli se mieslääkäri, jonka vaimo on raskaana. Eikös? Se on ihana... Ah... *haaveilee* Joo, ja siitä Kirbystä kans... Mut sen ikä vaan vähän tökkii. Tai enhän mä tiedä, että minkäikäinen se näyttelijä, mutta ymmärtääkseni esittää jotain kaksvitosta, niin se tuntuu nuorelta... Tosin tuossa yks päivä (lämmin sellainen) niin ihastelin kyllä yhden parikymppisen miehen vartaloa. Pää olisi pitänyt leikata pois (haaveilen siis päättömistä miehistä :o) ), kun oli niin nuori, mut voi vitsi mitkä ihanat käsilihakset! *voih* Ihanaa, kun kesä tulee... ;oP

No niin, takaisin sorvin ääreen. Viluskille piti kommentoimani, että kaikilla meillähän on huonoja päiviä ja huonoja hetkiä suhteessa. Meilläkin näyttäisi taas olevan huonompi hetki... Rahahuolia, mut jos tuo mies oppisi vihdoin säästeliäämmäksi... Huoh, ikuinen riidanaihe meillä tuo raha tai pikemminkin sen puute (ja lenkinpuute kans ;oP) Mutta koittakaa silti saada kunnon keskustelut kehiin, jotta tiedätte, mitä molemmat todella haluatte. Semmoinen keskustelu kuulostaa etukäteen aikas kamalalta, mutta voin olla varma, että sen jälkeen tuntuu paremmalta, kun todella saa selville, että mitä itse ja mitä se toinen haluaa.

Timmit mammat kuulosaa hyvältä! Mäkin haluan mukaan. Salilla käynti ei oikein ole mun juttu, mut olen yrittänyt aloittaa hölkkäämistä tänä keväänä. Vielä en kauhean pitkälle jaksa juosta, mutta ajan kanssa sitten... Ja tosiaan rinnoista oli joku maininnut, niin nauttikaahan oikeasti nyt niistä rinnoistanne (tämä on käsky)! Ei ne raskauden ja imettämisen jälkeen ole enää samat. Itseäni harmittaa, kun en aikanaan osannut nauttia niistä, ja nyt noi lapaset ei kyllä tosiaan innosta... Ennemmin hävettää... Onneksi on nuo pushupit keksitty, niin ei ihan kaikkien edessä tarvitse häpeillä...

Mitähän muuta? Vappusuunitemia ei oikein ole (tässä rahatilanteessa ei juhlita), mutta kai jonkinnäköinen pallo pitäisi pojalle käydä jostain hakemassa... Ja kai sitä jotain pitäisi syödäkin... Ja vaikka viiniä muutama lasillinen!

Callie, joka toivoo vappuna olevan hyvät kelit, jotta pääsee pihahommiin

Huomenia tyttöset :)

Pahoittelut Puhinallekin tädin vierailusta, jos se nyt tosiaan päätti saapua. Vai oliko se niin että sulle ei tartte pahoitella, vai onko se jo kääntynyt kuitenkin toisin päin?

Meillä ei ole mitään suurempia vappusuunnitelmia. Ehkä vietetään joku ilta siskoni ja miehensä kanssa, ehkä ei ;) Katsotaan nyt. Kuitenkaan ei kauheasti alkomahoolia viitsi nauttia (varmuuden vuoks), niin parempi ettei hankkiudukaan sellaiseen tilanteeseen, missä olis "pakko".
Lauantaiksi suunniteltiin miehen kanssa piknikkiä :) Piti itseasiassa mennä jo viime viikonloppuna, mutta unohdettiin ostaa kaikkea sopivaa syötävää ;D Joten nyt sitten uusi yritys. Ja varmaan jonain päivänä käydään koirien kanssa uimassa. Tai siis me ihmiset kyllä ajateltiin jäädä rannalle, mutta koirat tuskin vettä kaihtaa. Toinen varsinkin on ihan mahdoton vesipeto. Puhinan kysymykseen vastaukseks, että boksereita meillä on kaks kappaletta :) Ja jos hyvin käy, vuoden päästä meillä on kolmaskin <3

Mä olen kuulkaas taas rakastunut :) Mieheeni tietysti siis. Eilen oli jotenkin niiiin mukavaa. Puuhailtiin yhdessä puutarhassa ja vaikka homma oli tylsää, niin seura oli hyvää :) Ja juteltiin talohaaveista ym. Joo, me on just pari vuotta sitten rakennettu ja talo ei ole vieläkään ihan valmis, mutta me haaveillaan jo uudesta projektista ;)
Heh, mutta mites tähän uudelleen rakastumiseen sopii se, että tänä aamuna unohdin sormukset kampauspöydälle ;D

Vappuviestiä pukkaa...

Eli tänään olo on simaisen kupliva ja minä myös mieheeni rakastunut <3

Toteutin sit eilen sen urheiluruut-lenkki-yhdistelmän mistä oli joskus puhe ;D ;D ;D
Ja MINÄ olin se joka vahtasin Suomen peliä kun ukko yllätti takaapäin... Uujeah! (Hyvä Suomiiiihhh!!!!) Muutenkin kun hellydenkerjäyskampanja toimi ja sain pusihaliterapiaa kyllikseni.

Meillä suunnitelmissa tyhjentää muutama kuohujuomapullo, sekä nauttia vappuherkuista ja ihanaisten ystävien seurasta. Töissäkin ihan mukava olla kun asiakkaat niin vappufiiliksissä jo. Ja aurinkokin paistaa!!!

Mun miesmakuun uppoaa kans se Kirby, nuori tai ei, ja sitä toista tyyppiä en tiedä kun en ko sarjaa seuraa. Sit Pako sarjan näyttelijä Wentworth Miller (tjsp??? Se "michael scofield") on ihana ja sitten siitä Tudors sarjasta se kuningas oli aika nami...

No raikkaan riemukasta vappufiilistä mussukat!
Viluski

Vilukisulla on ollut oikein hyvät pelit ;D

Oli pakko tuohon Pako/Michael Scofield -asiaan tulla sanomaan että oih ja voih ;) Siinä on hyvännäkönen mies ;D

Nyt taas töihin.

Meitsi on täällä suu virneessä, kun jutut täällä on niin keväisen kuplivia, himokkaita ja iloisia...vaikka ongelmia onkin vaikka muille jakaa. Olen niiin ylpeä meistä - hyvä me! Ainakin vapppu otetaan rennosti vaipoissa tai ei...selvänä tai hiprakassa. Kyllä tää tästä...kai meistä nyt joku raskautuu pian... No, mutta eikös meillä ollut puhetta niistä toukokuun plussista...:)

Aamulla pisteettiin taas siementä itämään, mies tuli suihkun raikkaana, boksereissa kaveri oli "virkeä" :D, joten tilanne käytettiin hyödyksi vaikka miehellä taisi työtapaamiseen hieman kiire tullakin. (sanoin, että voi syyttää himokasta vaimoa...)P**kele, asennetta ainakin löytyy. Mies sanoikin, että ei ainakaan yrityksen puutteesta voi syytellä. NIIH!

Uuh, ja Viluski kuullostaa aika makealta uusissa vappuvermeissään...seksipeto! :) Ja kiva, että mies on ollut kimpussa...saitkos lastit ihan perille asti...;)

Aijai, ja Callie jakaa mun kanssa saman miesmaun... Enpäs paljasta rakkauden anatomiasta enempää...sanon vaan, että se vika kohtaus piti kelata ja katsoa varmaan NELJÄ kertaa :D...siis voi jestas... Niin, onhan se Kirby siinä Lipstick Junglessa vähän sakkolihaa, mutta oikeasti Robert Buckley (googlettakaa ja katsokaa kuvat...aaaah, mikä namu) on syntyny -81!! Eli ihan miehen iässä... :D

Joo, kyllä tää nainen on nyt ihan sekaisin päästään...ei tiedä hyvää... Voepi tulla sanomista...:) Meillä on siis illalla Vappubileet!! ja huomenna picnicille...

Onpas hyvä fiilis...miehet aamuinen"tavara" valuu ulos...joten aamujumppa ei ainakaan pääse unohtumaan.

Myy...joka toivottelee ILOISTA VAPPUA! (jos ei nyt enää tänne rauhassa pääse...töissä inventaario pitäs saattaa päätökseen)

Hei Ihanaiset Vappu-Naiset!

Ihanaa lukea että täällä on lauma miehiinsä rakastuneita naisia, mikä loistava tilanne! Ihanaa vappua siis kaikille rakastavaisille!

Mä täällä vähän tuhisen..
menin aamulla kampaajalle ja ajattelin et olen sit illalla räväkän näköinen mimmi -- ja mitä vielä?!! Mä näytän taas 40-50 mummelilta. En tajua miten kampaajat näkee mut jotenkin niin pliisuna tapauksena et melkein poikkeuksetta vetää mulle 'kuohkean ja Mrs. Bukee' tyyppisen tukan. GRRRR, murinaa. Tulin sit töihin ja vedin pään hanan alle, sit vähän pyyhettä ja vahaa et edes jotain ilmettä tuli. *huoh* Pitää vissiin ens kerran mennä kampaajalle vahvassa punaisessa huulipunassa, nahkahamees ja niil kahdeksan sentin koroilla, jos edes jotain tapahtuis.. Ehkä mun räyhäkkyyteni ei näy ulkokuoressa vaik sisällä kuplii ihan kunnolla. No. Ei auta rätinä nyt. Mä kyl varasin samalle kampaajalle uudenkin ajan, kun ajattelin antaa hälle mahdolisuuden :) Saa sit ens kerralla pistää väriäkin, nii josko se siitä.

ON:ferrarit kehiin, beibe! Siis menkat alko aamulla - aivan kuten eilen aattelinkin. Mies nauroi aamulla autossa ku kipristelin mahakivun kans - "Hei kulta, oo iloinen, sulla ei sittenkään oo viel vaihdevuodet ja me voidaan saada vauva!" Eli joo, mun kohdalla ei tarvi pahoitella menkoista, koska näitä vähän niinkun odoteltiin tulevaks. En tiedä miten kauan Callie, Ninna ja Outik on palstaa lukenut, mut siis selityksenä se et mulla loppu menkat viime syksynä kokonaan - n.kk sen jälkeen ku päätettiin ruveta tjottaileen. (Olisko stressi ja kovat toiveet vaikuttaneet?!!) Alkukeväästä söin Terolut-kuurin muttei menkkoja sillä saatu, ekat menkat tuli 5kk:n tauon jälkeen Yasmin-kuurin jälkeen. Ja nämä tänään alkaneet menkat on ensimmäiset luomut puoleen vuoteen eli siis mun kohdalla Hyvä Juttu! Näillä siis nyt mennään ja varmasti ku olen tästä viikosta selvinny niin miestä kaatuu sänkyyn ku viimestä päivää :D

Great Viluski! Upeeta Suomi-peliä!! Oot ihana!*tanssahtelee täällä sun ilosesta munastasi*

Kananmuna ja kissa kävelivät uima-altaan reunaa. Katti tippu veteen ja munaa nauratti. Mitä tästä opimme?
- Tietysti sen, että missä märkä mirri, siellä ilonen muna!

Mä katoin matsin kans ja todella katsoin - koska mies kuorsas vieressä. Mulla jäi jotenkin ihan toissijaiseks se et mies oli oikeesti nukahtanut, koska kun Suomi teki neljännen maalinsa, huitasin miestä innoissani olkapäähän ja kiljasin et Suomi voittaa sittenkin! Arvatkaas vaan et mies säikähti umpiunestaan ja pomppas kattoon! :D No, huvinsa kullakin! Mä olisin kyl mielelläni ottanu samanlaisen urheilullisen hoidon ku Viluski on saanut, mut kai mun on vaan ymmärrettävä et aina en voi saada vaikka tahtosin.. Eli mun ilta oli munaton ja vatsakipujen vuoks lähes ilotonkin.. Mut onneks sentään Suomi voitti - pikkusen riemua! :)

*huh* enää 7 ja puol tuntia töitä jäljellä. Mä olen aivan varma et KUKAAN ei tule tänään ostoksille. ..mitähän mä keksisin.. Ehkä puhaltelen ilokseni ilmapalloja.. Olis edes helium-palloja niin voisin täällä leikkiä pikkuoravia itsekseni ja tehdä asiakaspuheluita :D Jiihaa, mikä idea!

Outik; puutarhatouhuilut miehesi kera kuulostaa mukavalta. Toivotaan et hyvä moodi säilyy yli viikonlopunkin ja saatte ihanan piknik-päivän lauantaille. Ainakin meille päin oli parikymmentä astetta luvassa, joten eiköhän sääkin salli! Onnea myös karvaturri-haaveiden kanssa.

Callie: mites olis helium-silarit rintoja piristämään? Ajattele miten kiva kun aina olis reippaasti rinnat pystyssä :) toivoo sopis vaan ettei helium karkais elimistöön ja ääni pysyis aina 'pikkuoravana' :D Ei vais. Saat olla kuitenkin onnellinen - olet meistä ainokainen joka on saanut lapsen aikaan. Mä luulen et vaikka nyt rintoihimme tyytyväisiä olemmekin niin ainakin tällä hetkellä kuka tahansa vaihtaisi ne ilomielin- vaikka heti kärpäslätkiin jos sais vaihdossa vauvan. Mut juups, täytyy nyt kulkee sit terhakkaasti kannustamanasi c-kupit pystyssä kun viel (huom:vielä, koska mä ihan oikeesti aion saada joskus ne patakintaat!!) voi :)

Mä toivon, et jos suinkin joku jaksaa/ehtii mun seurana tänään kirjoitella niin saa, koska edessä on piiiitkä päivä!

-puhiksenne, kera täti-tukan
(vitsit, täytyy ainakin toinen pää keritä brassiks ni olis edes toinen pää mustakin räyhäkkä :D)

Piti vielä kaivella sen Tudors sarjan miehen nimi, eli tässä toinen naminami googlattava tuon Kirbyn lisäksi: Jonathan Rhys Meyers ;D
Nuo silmät.... hrrrrr...

Myyn olotila kuulostaa kuulostaa juuri siltä miltä pitääkin; vappuiselta! Jaksuja invikseen ja riemukasta vappumieltä! ja Outikille myös työniloa! (ja ps. Muista että lasillinen viiniä saattaa helpottaa kiinnittymistä koska vilkastuttaa verenkiertoa, myös limakalvoilla:)

Ui ui ui ui... *vinkuu innoissaan*

kävin kattomassa parit kuvat, Auts, osu ja uppos muhun kans!

Ihania!
*tää haluis nyt niinku miestä, silleen ihan vähän vaan.. ei tarttis edes välttämättä kokonaan.. jos vähäsen, tai oikeestaan.. jos nyt alottas ni eiks vois ihan oikeesti, kunnolla... JOOOO, mulle kans!!* *tahtoo** pomppii tasajalkaa*

Meille tulee vappu-vieraaks yks pariskunta, jossa mies on Kyprokselta.. *huokaus* mua aina vähän heikottaa tuollaisten pikkaisen tummien miesten edessä. Ja tod.näk ku saan pari lasia Ouzoa niin heikottaa entistä enemmän.. Ehkä mä raahaan omaa miestä sit tukasta kamarin puolelle.. täytyyhän mun himojani vähän laannuttaa..

Ja uskoisin et nää menkkakivutki häviää ku saan pari lasillista kuuden jälkeen, eikä "pikkuisen seksiäkään" haittais yhtään! olis tosiaan parempi mieli!

Teinpäs äsken facebookis testin, joka selvitti tulevan lapseni nimen ja syntymäajan..

Nimi on sit Valtteri tai Vilja
synt.aika: 7.4.2018

Eli hetkipä tässä viel menee.. melkein kymmenen vuotta, jess.. Mahtaakohan mun mies vielä jaksaa siinä vaihees.. mä vähän epäilen..
Ja valtteria siitä ei kyllä tulis ku exän toinen nimi oli valtteri.. Vilja sinällään on ihan nätti..
Mut mä olin kyl ajatellu Manta Amaliaa :D

*hih*
teinpäs vähän nopeammalla rastituksella saman testin uusiks..

Lapsesta tuleekin Onni tai Olivia
ja syntymäaika: 15.7.2010

Toi nyt vois olla aika optimaalinen :))
Ens syksylle sitten tärppiä odottelemaan :D
siihen asti otan siis löysin rantein enkä turhia stressaile :) kumma on jos ei rupee tulemaan :D

Kylläpäs Puhina täällä puhisee yksinään ;) Mitenkään ei huomaa että sulla ei oo asiakkaita ;D Paitsi ehkä niitä nyt on ilmestyny, kun oot hiljentyny.

Mulla olis kyllä oikeesti töitäkin, mutta tää päivä tuntuu menevän vähän niinku eilinenkin -> ei kauheesti huvita ;) Mä sovinkin jo miehen kanssa että lähden vähän ennen kolmee niin että oon keskustassa samaan aikaan kuin se ja käydään sitten yhdessä hakemassa pari pakettia Matkahuollosta ja sitten kaupan ja ehkä Alkon kautta kotiin :) Me pidetään nyt sitten tänäiltana mölkkyturnaus. Joko ihan kahestaan, tai sitten jos saadaan mun sisko miehineen mukaan, niin sitten nelistään. Ensimmäinen osa turnausta onkin sitten sen mölkky-laatikon ja sopivan tasaisen paikan etsiminen. Mölkystä ei ole näköhavaintoja pariin vuoteen ja meidän metsätontilla ei pahemmin tasaista ole ;D Mutta jospa kaikki sujuu hyvin pienessä hiprakassa. Mä en kyllä kauheesti tosiaan aio juoda, mutta mulle riittääkin jo yks lasillinen siihen että alkaa naurattaa ;) Huono viinapää vissiin...

Naureskelin tuolle Puhiksen mummopäälle täällä :) Mä oon nyt löytäny hyvän kampaajan, joka on varmaan suunnilleen mun ikäinen, ja osaa laittaa hiukset "mun näköisiks". Nyt pitäis vaan kerätä rohkeutta, että menis joskus sinne ja sanois että tee sellanen kampaus ja väri, joka mulle sopii. Mä oon vähän kyllästynyt tähän malliin, mutta toisaalta tää on niin helppo laittaa, että en ehkä raski luopua ;) Ehkä mä kyllästyn tähän vielä seuraavat reilut kymmenen vuotta ja sitten neljänkympin villityksessä teen jotain räväkkää ;D

Juu, mä olen täällä puhissu yksinäni ku ei oo muita näkyny..
Asiakkaitakin vaan ehkä niinku kokonaiset.. kaks :D
Mies tuli tuossa piipahtaan jokin aika sitten ja itseasiassa ex samaan aikaan.. Ensimmäinen kohtaaminen kukkopojilla :D Olipas jännä tilanne, mut meni onneks hienosti :) Olin ihan ylpee mun 'elämäni miehistä' ku olivat ihan muina koirina ja rupattelivat hetken :D

Mä pääsen laittaan liikkeen puolen tunnin päästä kii ja sit KOTIIN!! Jiihuu!! Nyt tiskaan kahvikupit veks ja alan 'valmistautua' henkisesti lähtöön :)

Ihanaiset vaput ja mölkkyturnaukset kaikille!

-Puhiksenne
kirjeenvaihtajanne huopatossutehtaasta ;P