Haaveissa vauva, huhtikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilukisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sinis.:
Ai, et se ollutkaan sinä.. :) Kesällä täällä kävi joku nimetön muutaman kerran kirjoittelemassa ja kertoi tunnistaneensa jonkun meistä. Ja juuri tuolla tavalla (tunsi miehen kautta tms.). Jäänyt vaan mulle mieleen ja nyt ajattelin, jos se olitkin sinä. Mutta et ilmeisesti. Eli perun Ninna-perhana-puheeni :)

Juu ei, mä stalkkasin ihan hiljaa vaan enkä kirjottanut mihinkään :)

Krapulat meni juu, vaikka vielä eilen oli vähän jälkimainingit, siis sellanen ihme "toxic" olo, yhh... rankkaa tää vanheminen!

Sanoin eilen miehelle, että kohta pitäs sitten joka toinen päivä alkaa hommaileen ja vastaus oli et huhhuh, mutta sopii kuulemma hyvin! Tulee siis aika seksintäyteinen vappu tänne ;)
Just nyt ei vois kyllä vähempää kiinnostaa, mut eiköhän se mieli muutu kun alkaa ovikset kohta lähestymään.

Myykin palaili Londonista, oispa kyllä taas kiva päästä reissuun. Sieltä on aina myös kiva palata kotiin, mutta pieni maisemanvaihdos silloin tällöin piristää kivasti mieltä.

Mua ei kyllä jaksa lätkä kiinnostaa, nytkin meni hermo kun SM-playoffien aikaan sitä tuli joka tuutista... mutta toisaalta MM-kisat on sellanen varma kevään merkki. Viikonloppuna pitäis taas ilmat vähän lämmetä, voiskin laittaa partsin kesäkuntoon! Meillä on lasitettu parveke sisäpihalle etelään päin eli kohta voikin jo ottaa biksoissa aurinkoa! :)

Minkähänlaisia mielikuvia teillä musta on...? Oispa hauska kuulla ihan mielenkiinnosta, että minkälaisia viboja tulee rivien välistä. Sitä saattaa viestiä niin eri tavalla "paperilla" kuin luonnossa.

Mä oon kuvitellut sekä Puhinan että Myyn blondeiksi, Sinis ja Viluski on jotain ristiverisiä mun mielikuvissa, Calliesta ja Outikoosta en oo ehtinyt muodostaa suoranaisia mielleyhtymiä, noin niin kuin hiustenvärin puolesta.

Ramona, nyt on kyllä jännät paikat! Hitto miten siistiä, jos nyt plussaat "ekana". Anteeksi oma napa mut se olis mulle tän ketjun eka plussa, kun en aiemmin plussanneita oo tuntenut. Konkretisoituis jotenkin tää homma!

Jahas, nyt tulee joku nettikatkos, pitää lopetella.

Kirjottakaa, kirjottakaa, teidän juttuja on kiva lukea! :)

-Ninska, edelleen kp9

Tuiskuli tuli vilkuttamaan tänne puolelle.
Nyt kun Eemikin lähti odotuspuolelle meidän vuoden rajaa lähestyvistä ja Outikkin jo on tänne pesiytynyt, niin ajattelin että ehkä minäkin tänne rohkenen kirjoittaa. Yritys ei ole nyt aktiivisesti päällä, miehen työttömyyden ja oman uuden työn takia. Mutta taustalla haave omasta mukulasta edelleen on. Sillä välin seuraan yhä oviksia ja kauhulla odotan tätiä. Nyt kp 24/23-33.

Teidän juttuja on hauska lukea naiset:)

-tuisku-

Tuiskulille myös tervetuloa sakkiin.

Jaa, Ninska tuumaille, että voisin olla blondi..ai onks mun jutut joskus vähän "blondeja" :D kjäh, kjäh...ehkäpäs olenkin...ainakain tällä hetkellä..ja on kyl ihan blondi olo...:)

Nää työt rasittaa pahasti mun palstailua...ei voi kestää... Huh, onneks vappuna luvassa taas vähän breikkiä...

Seksiexelit vaan käyttöön, jokohan mun kultsi on sen tehny...:) Osas kertoo, että joku "nörtti" oli tehny exelin kaksosvauvojen synnyttyä...ja neuvolassa olivat sitten olleet isukkiin enemmän kuin tyytyväisiä, kun kaikki oli taulukossa ylhäällä. Niih.

En tiedä...pientä masennusta ilmassa, kun tästä vauvahommasta ei tunnu tulevan mitään...ja se mun kaverin h-hetki lähestyy niin nopeasti...en kestä ak´jatella sitä...(olen huono ihminen siinä mielessä...) :(

Myy. joka kiiruhtaa takaisin puuhiin, josta hänelle maksetaan.

Hei Kaunokaiset!

Brunetti-Puhina täällä taas..
Ulkonäöstä siis alkuun vähäsen; Olen aina ollut tumma.. Lyhyt puna-ruskea tukka, tummat ruskeat silmät ja ihonvärikin valmiiks mieluummin vähän tummemman puolella kuin vaalean. Pituutta vaan 167 vaiks tänä aamuna oli kyllä korkojen kera 175 ja olipas pitkänhuiskea ja sexy olo ;P Kumma on jos ei illalla heru ukolta kyytiä :D ...Vaikka enpähän mä tiedä mitä se mies miettii musta korkoineni, oma olo vaan oli Perin Naisellinen!

Mulla tuli ensimmäistä kertaa tällä viikolla kirjailtua vähän kalenteriin kiertopäiviä.. Nyt elellään kp:tä 25 elikäs viikonlopulla tai ens viikon alusta mahtaa ferrari kurvata kehiin. Varmaanhan sitä taas sunnuntaina tulee, kun ollaan mökiltä palailemassa pitkin sitä kuoppaista ja mutkikasta tietä ja vatsaa sit korventaa.. Noh, se on sen ajan murhe - turha nyt miettiä. Joka tapauksessa täällä siis pitkä mökkiviikonloppu tiedossa ja se on kiva se! Lueskelinpas muuten jostain et korkea huonelämpötila voi aiheuttaa vahvempia orgasmikokemuksia - tämä siis selittää miks aina lämmitän mökin lähelle 60 astetta :D Mies ei kyllä pitänyt tätä logiikkaa ihan horjumattomana, kun viimekskin väitti et alko olla jo niin kuuma jottei jaksa edes mitään touhuta :D :D Kenties koitan siis tänä viikonloppuna vähän hillitä ton lämmityksen kans.

Cointreau on jonkinlainen appelsiinijuoma.. Ei siis viiniä, mut erittäin hyvää juomaa jok'tap. Onko se kuten likööri vai mitä se on? Kertokaapas viisaammat.. kun minä siitä vaan nautin, mutten oikein siis edes tiedä mitä se on. (nolo) Prosentteja taitaa olla muistin mukaan joku 30-40 elikäs saa aika varovaisesti ottaa. Viimeisenä sekoituksena koitin sitä yhdessä hedelmämehun kans, esim. Mango-appelsiini ja hyvin maistu, again :P Yllätys, yllätys!

Tervetuloa Tuiskuli iloiseen sekopäiseen joukkoomme! Onpas mukavaa, kun haaveilijoiden ryhmämme vaan kasvaa ja vahvistuu!! bd Kivaa, että ihmiset on kiinnostuneita tän ketjun jutuista ja vähitellen uskaltautuu porukkaan mukaan! Me ei kuitenkaan olla niin pahoja kuin miltä vaikuttaa - Me ollaan viel pahempia! :)

Mukavaa iltapäivän jatkoa kaikille!

-Puhis

Vitsit että noi mökkiviikonloput kuulostaa niin ihanilta. Meillä ei ole koskaan ollut mökkiä (siis ei meillä miehen kanssa, eikä mun vanhemmilla, eikä miehenkään), joten en varsinaisesti tiedä mitä mökkeily on. Mutta kun olen tällanen luontoihminen ja ihan mielelläni oleilisin jossain korvessa järven rannalla, niin varmasti mökkeily olis just mulle sopivaa :) Se vaan vie aikaa kotihommista (vai viekö?), joten mä en koskaan ole tajunnut miten ihmiset ehtii hoitaa kaiken kotona kun ne viettää viikonloput mökillä. No, nyt me onneks asutaan aika keskellä korpea, joten saan nauttia luonnosta ihan kotosalla :) Järvi vaan puuttuu...

Callie, tylsiä toimistohommia ois tarjolla ;) Tänään itseasiassa on ihan hyvin sujunu tää työnteko, vaikka jostain syystä ihan kuolemanväsynyt olenkin. Miksei mitkään yöunet tunnu riittävän mulle??

Onko teistä kukaan perehtynyt noihin ovistikkuihin? Mua ihmetyttää se eilinen kipu, jonka nyt ainakin toistaiseksi tulkitsen ovikseks, mutta testi näytti vielä tyhjempää kuin toissapäivänä. Eli maanantaina sain ihan ihan tosi haaleita viivoja, mutta eilen en niitäkään. Oisko se ovis siinä vaiheessa jo ollut ohi ja siksi se testi ei enää reagoinu? Voi hitsin hitsi, mä en kestä jos nyt ton typerän flunssan takia jäi tää kuukausi väliin :/

Pitiköhän mun kommentoida vielä jotain...? Ainiin, Tuiskulikin loikkas tänne :) Kuoletetaan toi vrl-ketju nyt oikein urakalla ;)

Lämpimästi tervetuloa Tuiskuli! Mehän ollaankin jo vähän kuin vanhoja tuttuja kun olen käynyt teidän ketjuanne kurkkimassa säännöllisesti. Ja tilanteemmekin vähän samankaltainen. Tosin meillä yritys "katkolla" mieheni jänistämisen takia. Ehkäisy on siis nyt hänen harteillaan, mutta kertaakaan ei varsinaisesti mitään ehkäisyä olla käytetty, keskeyttää milloin muistaa... ;) Eli salaa toivon iloista vahinkoa.... Tämä tiivistelmä nyt kaikille teille uusille, en muista olenko aina tämän tilittää kun on uusia ketjuun ilmautunut. Tästä syystä mä aina niin iloisesti ilmoitan teille milloin olen saanut lastit perille saakka... ;)

Outik: Tiitikös se kertoi täällä hoidelleensa vauvantekohommat jo ammattimaisesti oksennustaudista huolimatta... Siitä vaan mallia ja miestä ketoon! ;D

Mä en ymmärrä ovistikkujen saloista mitään kun en oo ikinä kokeillut. Ja joo, nyt vasta tajusin että huolitkin sitä että josko se ovis jo meni ja jäi hyödyntämättä, siihen ei tietty tiitin vinkit paljon enää auta...
Nää nyt on varmaan täysin henkilökohtaisia juttuja, mutta mulla ainakin km jälkeen kierto jotenkin toimi "paremmin" ja säännöllisemmin kuin ikinä ennen ehkäisyn jättämisen jälkeen. Ovikset oli helposti havaittavissa ja kierto tasainen. Toivottavasti sinullakin käynyt niin, ja nuo nippailut olisivat merkki oviksesta.

En minäkään sen Cointreaun syvintä olemusta tiedä, siis onko likööri vai mitä, mutta hyväähän se ainakin on! ;D

Ja yhtä asiaa se Puhis ei kiistänyt ulkonäkö arvailuissani, joten ehdottomasti on kaunotar! vaikka sitten niissä villasukissa ja verkkareissa- Värimaailman puolesta vieläpä aito luonnon kaunotar! Ja noniin, turha kiistää, makuasioista ei voi kiistellä! Olen aina haaveillut ruskeista silmistä ja tummemman sävyisestä ihosta, ja nyt olen sellaiset onnekseni saanutkin, miehelläni! <3 Itse olen siis melko vaalea hipiäinen ja vihreäsilmäinen. (Rusketun kyllä auringossa suht helposti)

Noista ulkonäköasioista tuli mieleeni että mietittekö (varmaan mietitte!) koskaan minkänäköisiä mukuloita teistä (sinä ja miehesi) tulisi? Mä ainakin aina haaveilen siitä minkänäköinen meidän oma mukero olisi... Isänsä silmät ja äitinsä kiharat... ;)tms.

Missäs se Ramona piilottelee sitä plussaansa. Kyllä se tämän vuoden plussaputki pitäis nyt saada auki...

Mitäs vielä... No, asiaa ei oo nyt kuin aidan seipäistä, varsinaisesta aidasta sitten vähän myöhemmissä kierron vaiheissa...

Viluski kp4

Tjaah, ota nyt selvää tästä mun kierrosta sitten. Ehkä se ovis oli jo tai sitten ei. Eiks oviksen jälkeen pitäis alkaa kuiva kausi? Vai miten se nyt oli, pitäis varmaan käydä taas lueskelemassa jostain. Mutta joo, kuivaa oo nähnykään ;) Joten jatketaan harjoituksia :)

Mäkin oon ihan myyty ruskeiden silmien edessä. Kun ensimmäisen kerran näin mieheni kuvan (tavattiin netissä) ja ne ruskeat silmät, niin johan pomppas :) Itse kun olen niin tavallinen näine hiuksineni ja siniharmaine silmineni... Jos mä nyt jotain muistan biologian tunneilta, niin ruskeasilmäisyys on kai se vahvempi ominaisuus, joten oletan että meidän lapset peris sen sitten isältään. Muuten en ole kyllä lasten ulkonäköä tullut miettineeksi, en osaa sellasta etukäteen kuvitella. Kunhan eivät peri miehen suvussa rehottavaa kalju-geeniä ;D Mieskään ei sitä kyllä ole perinyt, mutta sehän voikin hypätä sukupolven yli...

Pitäis töihin ruveta. Mä oon ihan tyytyväinen postilaisten lakkoon, sain vaan kaheksan kirjettä tänään :) Ehtii tehdä muutakin tänään. Mutta sehän kostautuu sitten huomenna tai maanantaina, kun tulee kaksin- tai kolminkertainen määrä postia...

Hyvää työpäivää kaikille, jotka tänään töissä on :) Onkos se Puhina jo karannut mökille vaiko vasta illalla tai huomenna? Ja missä tosiaan on se Ramonan plussa??

Huomenta! Cointreau taitaa löytyy liköörihyllyiltä...mähän täällä joskus naureskelin/ihmettelin EGC-lyhenteelle...että liettyykö lapsettomuushoitoihin...mutta kysehän oli Puhinan drinkkisekoituksesta Earl Grey Cointreausta...:D

Kuiva kausi yllättää meillä aina tädin jälkeen...Mies tietää, että tovi kestää ennen kuin vaimo on halukkaalla päällä...kun taas menkkojen aikaan olo on tosi himokas...onneks mie ei ole säikky...:)

Joo, töissä täällä ollaan..ja lauantaihin asti pitää jaksaa...onneks ens viikko on lyhyempi...ja jäähän tästäkin viikosta ytv...millonkahan nuo ehtis pitämään...

Jaa, että Puhis on tumma ja tulinen...hmm ;)

Hitto, että on matalapainetta...ei huvita yhtään...tuntuu, että kaikki asiat ottaa nyt päähän. Näin yöllä unta siitä mun raskaana olevasta kaverista...mua piinaa se ajatus...enkä pääse sitä pakoon... Joskus mietin, että onko se edes totta, kun tuntuu niin utopistiselta...ihminen, jonka kanssa en ole ikinä edes seksistä jutellut...ja joka muutenkin on niin hillitty.. aargh...voi näitä mun mietteitä...tulenkohan kohta hulluks...

Jaahans ja outik on ilmiselvästi jossain virastossa töissä...tai työttömyyskassassa... :)

Ja mäkin olin ennen ihan lovena ruskeisiin silmiin...mut oman miehen silmät on jotain sinisen ja vihreen väliltä ja ne on aivan upeat!! Niin se mieli muuttuu... Ja tietty paljon liittyy siihen, kelle silmät kuuluu. <3

Ramona panttaa meiltä oireita ...;)

Myy.

Myy: Jospa se sun kaverin vauva onkin sitten ehta haikaran tuoma paketti??? Tai muuten vaan synnitön sikiäminen? Kyllä sitä tuntuu että joillakin tärppää kun vaan vähän ajatteleekaan "tuhmia"... Mulla pikkuinen vihreä kateuspeikko hiipi olalle viime kuussa kun oma "laskettuaika" tuli ja meni, ja siitä noin viikon päästä yksi puoli tuttu synnytti. Tää tapaus oli ehtinyt toitottamaan raskautensa jo puolelle kaupunkia silloin kun itsekin olin vielä raskaana. Ja päätelkää jotain millä viikoilla oli, kun mulla meni kesken jo kahdeksannella viikolla, ja hänen la oli vasta muutamaa päivää myöhemmin. Ihmettelin jo silloin et miten uskaltaa kertoa meillekin, puoli tutuille, ja onneksi en kertonut silloin että samassa junassa ollaan...

Rakastan kyllä mieheni kauniita nappisilmiä, mutta tykkään kyllä muunkin värisistä silmistä. Esim sellaiset oikein vaalean siniset "huskyn silmät" (mieluiten tosin molemmat silmät saman väriset ;) on aika ihanat... Ja olen kyllä omista vihreistä silmistänikin kehuja saanut, itsestäni ne vaan on niin tylsät...

Limainfoista Outikille: Tädin jälkeen on ensin se kuiva kausi, sit vuoto lisääntyy ja muuttuu aluksi vaaleaksi ja lotionmaiseksi, sitten ovisaikaan kananmunan valkuaista muistuttavaksi, kirkkaaksi ja "venyväksi. Njamiii!!! Ja sitten tosiaan ison O:n jälkeen pitäis olla kuivahko kausi. Näin siis "oppikirjan" mukaan. Itselläni ainakin päivää paria ennen tätsyä taas hiukan limailee. Eli parasta tosiaan jatkaa vauvantekohommia sielläpäin.

Täällä tädin visiitti alkaa olla loppusuoralla. Aurinkokin paistaa ja viikonloppu jo "ovella", ihanaa!!! ;D Mä oon jotenkin niin hyvällä tuulella kun paistaa, että ihan kuplin!!!!!

Kiitos vaan Viluski limainfosta ;) Noin mä sen muistelinkin, ja oletettavasti nyt sitten se ovis ei kuitenkaan ole vielä mennyt. Ihmettelen vaan mitäs ihmettä se kipu tiistaina oli... Mutta olkoot, pääasia että ehditään nyt paremmin tilanne hyödyntää :)

Noi toisten raskautumiset ja synnyttämiset tässä oman yrityksen aikana kyllä masentaa aina välillä. Just vähän aikaa sitten kuulin että serkkuni (joka muuten ei niin kauhean kauaa ole vaimonsa kanssa ollut yhdessä ja naimisiin menivät vuosi sitten) on saanut vauvan. Tulee väkisinkin ajateltua että miksi ne, kun me sentään ollaan oltu yhdessä jo niiin pitkään. Vaikka oikeasti ei sillä ajalla ole mitään merkitystä, mutta minkäs tälle päälle teet.
Toisaalta sitten kyllä kuulee toisenlaisiakin ajatuksia herättäviä asioita. Yks kaveri kertoi että se on miehensä kanssa jo toista vuotta lapsettomuustutkimuksissa ja kesällä niillä pitäis alkaa hoidot. Oli jotenkin helpottavaa (vaikka tietysti on pohjimmiltaan pahoillaan kaverin puolesta) kuulla että niilläkin on ongelmia. Olis ollu paljon pahempi kuulla vaan raskaudesta yhtäkkiä. Nyt vaan toivotaan, että molemmilla onnais vähitellen ja parhaimmassa tapauksessa oltais yhtäaikaa raskaana :)

Nyt kun silmänvärit on käsitelty ;) niin onkos teillä ollut ihannetta hiustenvärin suhteen? Noin niinku miehissä siis. Mä oon aina ennen ollu tummien perään, ja oma mies sellainen siis onkin, mutta jostain syystä viime vuosina vaaleet on alkanu näyttää hyviltä ;D Liekö sitten syynä se, että olen tuota omaa miestäni jo niin kauan katsellut, että vaihtelu virkistää. Vaikka en nyt sitä ole vaihtamaan lähdössäkään, mutta ainahan saa vähän katsella, vai? ;)

Vilukisu vois lähettää sen auringon tännekin. Taivas on tollasen pilviharson peitossa... Mut ehkä se vielä iltapäiväks kirkastuu :)

Nyt sit oikeesti taas töihin...

Juu pikkusen panttailen täällä tekstiä ku on niin mahoton kiire!
Mulla on tää viikko ollu "töitä" , oon siivoillu ja tehny kaikennäköistä apteekkireissua yhdelle vanhalle tädille kenellä murtu koipi... Kurja juttu... :( Siellä on kyllä kiva viettää päivät kun on niin mukava ihminen mut toi mun sielläolemisen syy ei tosiaan oo kiva...
Tää ihminen sano itte itestään että "no mitäs tosta, kuka käski vanhan ämmän koheltaa pitkin mäkiä!" :D
Tunnen siis samankaltaisuutta tähän tätiin ;)

Mutta niitä oireita! Ne kaikki on kadonnu!?! xD
Välillä mahaa juilii menkkamaisesti ihan pienen hetken ja joskus (ihan yhtä pienen hetken) on paha olo... Täti se taitaa kohta paikalle "lorahtaa" ;)
Kp 32 taitaa olla nyt että ei oikeastaan vielä edes myöhässä menkat...

Tuiskuli tervetuloa mukaan! :D
Kiva kun tulee sakkia koko ajan lisää. Tosin mulla on jo täys työ muistaa kuka on kirjottanu mitäkin mut haitanneeko tuo mitään... ;)

Täällä meilläpäin myös on joku hiton raskausbuumi... 4 sellasta puolituttua pariskuntaa ja kaks läheistä pariskuntaa odottaa muksua. Toinen näistä läheisistä kavereista kaksosia... Kyllä se kateuden peikko täälläkin käy...
Syksyllä/talvella onkin sit muutamat ristiäiset!

ja vitsiä perään:

Mies oli kyllästynyt vaimonsa haluttomuuteen ja kysyi lääkäriltä
reseptiä ihmelääkkeeseen joka toisi vaimolle seksihalut takaisin.
Illalla mies sekoitti pillerit vaimonsa ruokaan ja ajatteli myös varmistaa
oman kuntonsa ja otti itsekin pari nappia.
Aluksi ei tapahtunut mitään, mutta klo 2:16 yöllä vaimo ponkaisee sängystä ylös
ja huudahtaa: "MINÄ HALUAN KULLIA!"
Mieskin ponkaisee ylös ja huutaa: "NIIN MINÄKIN!"
Opetus: ÄLÄ KOSKAAN, IKINÄ, MILLOINKAAN SYÖ TOISTEN RESEPTILÄÄKKEITÄ!!

Teillähän on täällä kunnon ulkonäkökeskustelut menossa! Mä en ole mielestäni kuvitellut teitä minkään näköisiksi, mutta ilmeisesti olin ajatellut Puhiksen olevan pienempi. Ja ehkä myös vaaleampi :) Jännä miten usein käy niin, että kun tapaa jonkun ihmisen, josta on kuullut aikaisemmin, yllättyy miten erinäköinen hän onkaan. Vaikka ei siis ole mitenkään kovin tietoisesti miettinyt asiaa etukäteen. Joo, Viluski on selvästi tumma, Myystä en ole ihan varma :) Mua on aikaisemminkin veikattu punapääksi tai tummaksi, mikäköhän mun jutuissa paljastaa etten olekaan vaaleaverikkö? ;) Vaikka aika blondiolo tosiaan usein on :D

Mä oon viime aikoina käyttänyt niitä digitaalisia ovistikkuja (silloin kun olen tikutellut), mutta joskus aikaisemmin kokeilin niitä toisia ja mä sain kyllä parina päivänä lähes kontrolliviivan vahvuisen viivan (ei kyllä ihan). Aluksi tuli sellaisia tosi haaleita pari päivää, sitten se tummeni. Eli ilmeisesti löysin niillä oviksen. Mutta ovishan tulee vasta 12-36h (???) sen viivan jälkeen tai en muista tarkkaan tuota aikaa, mutta kuitenkin n.vuorokauden päästä siitä testiviivasta.

Tuohon miesgalluppiin vielä, että mun mies on tummahiuksinen ja jotenkin aikaisemminkin tummemmat ovat vetäneet mua puoleensa enemmän kuin vaaleat. Mistä sitten johtuukaan. Mun miehellä on mielettömän paksut hiukset, toivoisin meidän lapsen perivät sieltä sen hiuslaaadun. Ja ehkä värin myös. Silmät taitaa meillä molemmilla olla vähän sekaväriset. Mun yksi ystävä on ruskeasilmäinen, mutta hänen molemmat lapsensa saivat kuitenkin isänsä kirkkaan siniset silmät eli äidin toiveista huolimatta ruskeat silmät eivät periytyneet. Että ilmeisesti ystävälläni on vaan yksi ruskeasilmäisyysgeeni ja lapsoset saivat molemmat sen ei-ruskean. Mutta eipä niillä silmät väreillä niin väliä.

Täällä on edessä mielenkiintoinen ensi viikko: ovisaika ilman miestä :( Mihinköhän mä ne himoni nyt suuntaan? ideoita?? Vuoden verran kun on himokkaana hyppinyt miehen kimpussa aina tuon viikon, niin nyt pitää keksiä jotain muuta ohjelmaa.. ;D

Mutta nyt töitä.
Sinis

Heipä hei!

Kiitos Viluskille Kaunotar-kommenteista :) Ihanhan täällä menin hämilleni moisesta kommentista :) Itsekin olen ollut kyllä tyytyväinen tummiin väreihini, mutta vikansa ne on mullakin.. mm.niin hapero hiustenlaatu et vaikka kuinka toivoisin sellaista tummaa kiharapilveä kuin jollakin latino-tähdellä, niin näillä 'kalju-geeneillä' ei kyllä ole muuten kasvamassa tuuheeta tukkaa millään! :/ Toisaalta, ehkä jotain latino-perimää vois kuvitella olevan kun luonteeltani olen sellainen salama, et parempi kerta rätinä kun pitkä kitinä!! Se on tietty välillä hyväkin tapa toimia, mutta välillä varmaan mies toivois vähän tyynempää tapausta :D Tänä aamuna taas jostain syystä huonosti nukutun yön jälkeen olin tukka pystyssä ja äkeänä ärripurrina heti aamusta ja mieskin kyseli et "mikäs peikko meillä täällä tänään on?" Onneks porhalsin työmatkan pyörällä ja kummasti raitis ilma ja aavistus päivän paistetta piristi oloa ja mieltä. Ja kun mies soitteli hetki sitten kyselläkseen onko olo jo asettunut niin tuli jopa vähän jo vitsailtua :P Hyvä päivä tästä siis tulee! Aamuolollani siis ymmärrän Myynkin masentunutta olotilaa, mut toivon et voitais tsempata sutkin kohti iloista viikonloppua hyvillä mielin!

Mökkiviikonloppu alkaa vasta huomenna. Tänään täytyy illalla pakkailla tavarat kasaan ja miettiä viikonlopun eväät et matkalla sitten käydään ostamassa. Outik:ohan kyseli et miten 'mökki-ihmiset' ehtii huolehtimaan sekä kodista että mökistä jne.. Musta tuntuu et se on vähän elämäntavasta ja asenteesta kiinni.. Esim. minä ja mieheni ei olla kauheen nöpönuukia et joka paikan pitäis olla kotona puunattuna. Siis perussiistiä on, mut sisustuslehdet oikeassa kulmassa sohvapöydällä ei oo meidän juttu :D Elikäs viikon aikana hoidan pyykinpesun joko aamulla 7-9.00 välillä tai sit illalla laitan heti koneeseen ku pääsen töistä kuudelta. Yleensä viel lataan koneen aamulla valmiiks tai ainakin lajittelen pyykit, joten illalla ei tarvi ku tökätä koneeseen ja sit kuivausrumpuun.. Keittiö on perussiistinä koko ajan, koska aamulla minä yleensä huolehdin ennen lähtöä keittiön kuntoon ja mies iltapäivällä kun tulee aiemmin töistä. Imurointi/luuttuaminen menee myös mulla joko arjen aamuissa tai illalla. Viikonloput on siis käytännössä 'vapaata'. Joka toinen viikko olen lauantaisin töissä ja silloin olen käytännössä lähes tekemättä mitään sunnuntain, koska kuuspäivänen viikko vie kyllä mehunsa vaikka miten tarmokas olisin. Ja kun taas pääsemme mökille, on siellä ihan omat touhunsa ja rutiininsa.. Toisille se vois tuntua uurastukselta, kun taas itse koen että työjutut ja muut huolet unhoittuu nopeasti kun keskittyy ihan perusjuttuihin, kuten mökin lämmitykseen, vedenkantoon, saunan lämmitykseen.. lumen luontiin jne.. Eli, mökillä ei olla sen takia että uurastettais niska limassa koko viikonloppu vaan tehdään verkkaiseen tahtiin juttuja eteenpäin..Ja siinä samalla sitä itsekin rentoutuu ja mieli lepää keskellä metsää. Näin tämä ainakin meillä toimii.. Lapsuudenkodissanikin vanhempani hankkivat mökin ehken 10 vuotta sitten ja kyllä siellä kaikki viihdyimme hyvin ja jotenkin se 'kuuluu olla'.

Päivän piristyksistä..
Minä jotenkin niin ihastuin siihen pinkkiin kaveriin et meninpäs saman firman sivuille ja tilasin sieltä viel geisha-kuulat ;D Ihan toki vaan sen vuoks, et KUN olen joskus synnyttänyt niin noiden kuulien avulla voi palautella vähän lihaksistoa ruotuun :) Mut eihän siitä varmasti ole haittaakaan jos ilolihaksiaan harjaannuttais jo nyt. Ajattelin, et jos vaikka huomen noutasin aamulla pakettini postista ja pistäis kuulat mökkimatkan iloksi paikoilleen.. Millähän fiiliksellä sitä mahtais olla kun on perille päästy?!! :P

Unelmamiehestä;
mä olin AINA ajatellut nuorempana et elän elämäni tietenkin pitkän, tumman ja komean miehen kans.. MUT sit sattu jotakin hassusti. Nykyinen mies on enemminkin vaalea kuin tumma ja pituuttakaan ei ole ihan hirmuisesti, vaan sopivasti :) Oikeastaan siis mulle vallan täydellinen ukko-kulta. Jos olis pidempi ja tummempi niin enhän mä pimeessä erottais missä se menee ja suukottelemaankaan en yltäis ja sit oliskin kurjat oltavat! Elikäs siis onneks unelmat ja todellisuus ei ole aina sama juttu.

Tummien silmien periytymisestä..Mullakin on biologian tunneilta sellainen muistikuva et tummasilmäisten geeni on vanhempi, meillä on niin et isälläni on tummat silmät ja ne ovat periytyneet isolle veljelleni ja mulle, kun taas pikkusisko on täysin sinisilmäinen (enkä mä nyt puhu hänen luonteensa ominaisuuksista :D) Tod.näk. mun ja mieheni lapsista (jos niitä tulis useampia.. nyt vaan yhdestä näin alkuunsa vähän keskusteltu :D) tulis varmaan osalle tummat silmät, osalle vaalean harmaat/siniset. Isältään sais lapset periä atleettisen vartalon ja multa tuittuilevan luonteen :D

Taidanpas ryhtyä aamupäiväteen keittoon! Toivon kaikille päivän paistetta!

Hmm..pitäisköhän mun nyt kokeilla sitä päärynälikööriä tällä mökkireissulla.. nam...

ja missäs Ramona olet, Huhuu?!!

Sinis;
suosittelen miehettömälle ovisviikolle esim. kunnon kunto-ohjelman laadintaa ja toteutusta. Luulis niillä himojen määrillä juoksevan vaikka maratonin kun täytyy rakastelun iloista pidätellä. :)
TAI
Käy nyt jo pikapikaa sincitystä hakemassa oma joystick :)

Konstit on monet sano katti ku akalla pöytää pyyhki!

hitsi, mä repesin, kun tuo vitsi oli niin hauska...pitää muistaa kertoa miehelle illalla, kun se tulee...tai ehkä sit tulemisen jälkeen...;) Eihän sitä ennen ehdi...

Joo, ja sinikselle kaveri piristämään yksinäisiä iltoja...tosin mehuja siitä ei irti saa...mutta auttaa ehkä unohtamaan...Ja Puhis koukutti seksileluihin ihan kunnolla :D Joo, JOS IKINÄ raskaudun, mäkin hommaan ne "Guulat"...:) Voi vaan virnistellä miehelle ja sanoa, että mä jumppaan mun lihaksia...:) Paha, jos anoppi tulis yllärikäynnille...olis sikahärski olo...siinä jumpatessa, ettei kuulat tippus kolisten maahan...

Myy.

..ja tuosta mökkeilystä, se verran, että meidän mökki on mukavasti melko lyhyen ajomatkan päässä...ja käydään siellä kesäisin melkein joka viikonloppu...ja sellainen mökkipuuhastelu kuuluu asiaan, eikä tunnu työltä...mä rakastan saunan lämmittämistä...miehet yleensä hoitaa veden saunaan ja mä sit katson miten se lempi leiskuu...;) Yleensä siivoaminen on mun mielestä Toooosi tylsää, mutta välitön paha..tykkään, että on siistiä...mutta tavarakasoja kertyy kotona joskus ärsyttävän nopeasti..

Jep... näin on.

Myönnän pikaisesti käyneeni jo kyseisen liikkeen nettisivuilla tutkiskelemassa erilaisia pinkkejä vekottimia.. mutta niitä oli niin paljon, iski valinnanvaikeus. Ai eikö niissä tuukkaan mehut kaupan päälle?? No en mä sitten.. ;)

"on mulla moovit, moovit..on sulla MOOVIT" Oletteko jo kuulleet NRJ aamusällien uusimman biisin..oikein kunnon hetkutusbiisi, ei voi murjottaa kun sen kuulee...:)

Sain miehen kotiin ja sain...;) Ehdittin käymään myös pikainen kiista tästä "lapsettomuudesta", ja mies vähän ärähti... Mut ei onneks tehty siitä sen suurempaa juttua.

Olen muuten itsekseni hymissyt Viluskin limainfolle...erityisesti tuo sana "lotionmainen" kuulostaa aika hilpeeltä...kyllä tää sakki vois kyhätä jo melkoisen kirjan näistä jutuista...

Ja olenkos muuten unohtanut moikata TIITIÄ, joka kiva-kiltti kävi tervehtimässä meitä ja kertomassa kuulumiset... (Ja kysymykseesi kuinka uusi sänky: vaatii totuttelua...:) Mutta bylsiä pystyy paremmin, kun entisellä pehmeellä...:D)

Jes, aurinko paistaa...on perjantai...ja ens viikolla on VAPPU!!!! Huippua... Voi, kun ei tulis liikaa **skaa niskaan..menispä asiat hyvin...

Myy.

Täältä nopea kommenti omasta navasta ;) Tänään sain taas sen hirveen raudan maun suuhuni, yök... ja toiveet ponkas taas jonnekin kaaaauuuaaaas.......... ;D
Kp 33 nyt, viime kierto oli tän pitunen joten toivottavasti se täti ei keksi rynniä tänne!
Vappuaattoa aattelin testipäiväks jos ei se täti nyt haluiskaan tulla :D

Nyt pitää taas mennä tukka putkella!
Aurinkoista päivänjatkoa Ladies!! ;)

Ramonesramona: Siis täh???? Vappuaattona vasta ajattelit testata? No ymmärrän kyllä et mahdollisia negoja ketuttaa testata, mutta noi sun oireet on niin herkullisia... db db
Onks sulla ikinä ennen ollut tuota raudan maku juttua? Oon kuullut sen muiltakin r-oireeksi, itselläni en muista moista olleen.

Myy: Joo, kohta mä aion väitellä tohtoriksi näistä limoista ;) Tuo lotionmaisuus lienee varastettu siitä Kutrin blogitekstistä, mikä taasen on siinä Lauran Tietoiskussa. Mä oon kytännyt sitä kirjaa mistä tuokin tekstinpätkä on suomennettu jo toista vuotta. Se näkyy nettikirjakauppojen valikoimissa että tulossa olisi, mutta sen julkaisuajankohta vaan siirtyy ja siirtyy... Olisi kiva jos noin kansantajuinen olisi koko kirja. Se kirjoittaja oli Toni Welscher (tjsp) ja kirja nimeltään Hedelmällisyys.

Omaan napaan ei mitään uutta tässä kierron vaiheessa, täti poistunut eilisen aikana ja tänään se (napa) täytetään siiderillä ja iloitaan ihanasta säästä hyvässä seurassa. :)

Aurinkoista viikonloppua kaikille,
Viluski

Joo-o Viluski, vappuaattona! ;)
Enkä anna periksi! vaikka poltteleehan toi testi tossa...! :D
Ei kyllä aikasemmin oo tota raudanmakua esiintyny ellen oo purru pahasti kieleen!
Jessus että mä inhoon sitä makua! ...mut mielummin pelkkä maku kun se risa kieli siihen kaupanpäälle ;)
raskausoireeksi mäkin tätä nyt kuvittelen.. Jännä nähdä!

Mutta, oikein ihanaa ja aurinkoista viikonloppua teille kaikille mussukoille!! ;D