Mä en oo ikinä käynyt Lissabonissa, mutta kaikki on niiiiin kehunut sitä. Ja nyt vielä Myykin. Täähän tarkoittaa sitä, että ehkä ens kesänä se on meidän reissulistalla.
Nyt täytyy vaan "tyytyä" kotimaahan ja suunnata kavereiden mökille Korppooseen. Noh, en valita, koska ilmat on nyt ihanat ja tuntuu vihdoin ja viimein kesältä.
Myy on kyllä siinä mielessä onnekas, et loma alkaa viikon kuluttua: sehän tarkoittaa sitä, että lomailet mega-hyvissä keleissä. Mä sen sijaan hikoilen siinä vaiheessa töissä ja kiermustelen, ko tekis mieli istua vaan kahviloissa ja terdellä...
Mun täytyy myös yhtyä tohon Myyn jälkimmäiseenkin kommenttiin; viime kierrossa olin tosiaan ihan sata varma, että nyt tärppäs. Oli eka kerta, kun mulla oli muka niiiiin hirveesti oireita ja kaikki viittas raskauteen. Täti oli myöhässäkin 4pvää, mutta kätevästi heitti sitten japanin lipun mulle. Hitto, että masensi.
Ja tässä kierrossa on ollut hiljaista tuolla sänkyosastolla; me ollaan miehen kanssa touhuilun sijaan keskitytty tosiaan keskustelemaan, joten enpä usko, et nytkään tärppää. Tosin pientä toivonkipinää mulla pitää yllä se, että tiistaina tikutin selvän ovisplussan (maanantaina myös, omata mielestäni. Mut keskiviikkona ei viivaa ollenkaan...) ja silloin sain simppalastin tonne sisuksiin

Siis tiistaina.
Mut enpä sit tiiä...
Tänään aion kyllä nauttia tästä kesäpäivästä. Toi auringonpaiste saa mut kyllä hyvälle tuulelle. Eli hyvää torstaita kaikille.
Ja tsemiä jännäilijöille. Mä kyllä pidän matalaa profiilia sen suhteen, jottei taas se pettymys olis liian suuri.
T: Sars, jolle maistuu mansikat ja suklaakahvi.