KEVÄTNUPPUSET 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marjatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiito Suz toivotuksista. Haikaran vieraileminen toisaalla on kaunis ajatus, oman pettymyksen hetkellä.

Toivotaan että ne haikarat löytäisivät meitin kaikkien luokse, siten että saisimme kevät alku kesän vauvoja...Kerttulin ja Pallon plusauksien vetovoima toivottavasti toimii.

Juu samassa mennään Suzin kanssa ja lähden heti mukaan ajatukseen elo/syyskuun plussaukseen =)
Marjatar edellä ja me perässä..
Milloinkas aloitat testauksen? Itse en oo vielä varma, koska kierrot heittelee niin paljon. Ehkä kp 13??

Tilasin just eilen netistä ovistestejä isompi erä niin ainakin riittää vähäksi aikaa ja ei tarvi mietiä riittääkö vai loppuuko kesken.
On senverran kalliita apteekissa että alkaa lompakossa tuntua jokakuinen ostos. Plus vielä mahdolliset raskaustestit yms..
Ei oo halpaa hommaa, tosin ei se ole lapsenkaan kasvattaminen. Joten ei auta...

Fiona

Mä olen kokenut noi aconien testit joita saat tilata netistä, niin edulliseksi. Apteekissa tuntuu että on aina apteekki lisä hinnoissa.

Mä olen miettinyt että pitäisikö sitä alkaa syömäään jotakin vitamiineja, ja vierailla luotaistuote kaupassa. Tällä hetkellä en syö mitään, ja ajatttelin josko auttaisi....

Lääkärin aika lähenee, olen siitä niin huojentunut, että se koittaa. On sitä odoteltu kohta 5kk:tta.

Onneks et ole kerttuli oksennullut kuitenkaan. Mutta eikö ole ihan tunne siitä, että on huono olo tuon salamatkustajan takia?
Menitkö kerttuli ihan niitä avajaisia katsomaan vai kilpailuja?

Töiden merkeissä menee tämäkin viikonloppu, mikä on sinänsä hyvä kun en ehdi ajattelemaan maanantaista lääkärin aikaa niin. Mä kun olen sellainen joka jännittää kaikkia asioita etukäteen ja elän vatsallani joten vessassa tulee juostua usein.

Viikonloppuja

Kp 10 ja tikut tuli postissa ja kohta niitä taas käytetään.
Kp 13 ajattelin aloittaa, kun kierto voi taas yllättää. Tosin terot pysyy kaapissa.

Kerttulille onnea ja tarrasukkia mukaan :)

Ps. Pitäisköhän kohta muuten aloitella uutta ketjua ??

Yhteistyössä