KEVÄTNUPPUSET 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marjatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, täälläkään ei sitten ne menkat ole vieläkään alkanut, vaikka jo viime torstaista asti on yrittänyt sellaista kertoa. Joko kerran päivässä ihan pikkiriikkisen rusehtavaa vuotoa tai sitten ei ollenkaan. Olen ollut ärtyisällä päällä pari päivää, että eiköhän ne kohta ala. Kp 46 menossa.

Lähinnä ostelen vaatteita esim ulkomailta, sellaisii joita ei täältä saa.
Aina niitä voi sitten antaa muiden lapsille, jos omille ei käy.
Esim. Nykistä oli miehen pakko ostaa pienet Adidas lenkkarit =)
Suomesta en ole tainut ostaa mitään. Myös vaunuja katselen netistä ja aina kun niitä näen.
Vaippamerkkeihinkin olen jo tutustunut, joten olen valinnut omani ;)

Kp 28 ja ei mitään muuta kuin pääkipee nuonosti nukutun yön jälkeen.
Saa nähdä miten käy......

Fiona

Mä olen ostanut vain yhden bodyn silloin alussa, mutta enempää en uskaltanut, kun alkoi näyttää siltä, ettei tästä mitään tule. Bodyn ostin salaa, joten edes mies ei tiedä siitä... =/

Vaipoista en tiedä mitään, mutta eiköhän niiden salaisuuksiin pääse, kun alkaa olla ajankohtaista. Monella kaverilla on lapsia, niin niiltä varmaan saa suosituksia.

olipas mielenkiintoinen alkuviikko...heti kohta sen jälkeen, kun olin käynyt täällä kertomassa, että pahoinvointi jo helpottaa, niin aloinkin sitten oksentamaan ja oksensinkin sitten aamusta iltaan ja kaksi päivää...että ei pitäis näköjään olettaa mitään...vointi voi näköjään yllättää!!! Mutta nyt on taas paremman tuntuinen päivä ja ihanaa, kun on viileämpää!!!!! Kyllä vaan siskot, meitsi on jo raskaana neljännellä kuulla!! Asiasta tietää kyllä jo tosi moni ja mahakin jo näkyy niin selvästi, että jos tuttu vastaan kävelee, niin varmasti huomaa :) Ultrassa ollaan käyty kaksi kertaa ja neuvolassa olen käynyt kolmesti. Tulkaa pian tänne raskausmaahan!!!

Taas tuolla Lontoossa on räjähdellyt, ystäväni asuu siellä, onneksi kuitenkin pois vaaravyöhykkeeltä.

Kp9 menossa ja ajattelin aloittaa ovis tikuttamisen viikonloppuna, ja nähdäkseni että saanko muutakin kuin plussaa testi tikkuun koko ajan...edes sitä jossakin tikussa on...

Mä olen niin stressaantunut taas töistä, että pelkään sen taas vaikuttavan kaikkeen negatiivisesti. Jotenkin kun sitä osaisi relata...mä olen kans sellainen päässä asioita pyörittäjä, että ihan turhaan teen sitä, mutta kai sitä tulisi saada kehitettyjä sellaisia keinoja ettei stressaisi.

Mitens muilla oletteko stressailijoita vai osaatteko ottaa rennommin asioita, omalla painollaan?

Täällä on menossa kp 29 eikä menkkoja kuulu! Tänään on siis odotettu alkavaksi...mitäs sanotte oonko ihan hullu jos testaan huomenna? :) Testi on ollu kaapissa jo ties kuinka monta kuukautta, kun sitä ei oo tarvittu vaan menkat on aina yllättäneet ajoissa teroluttien myötä. Tänään ei kyllä ole ollu menkkakipuja kummempia oireita, paitsi että mun mielestä kaikki haisee ihan omituiselle, mieskin sen totesi. Mutta se saattaa tietty olla mielikuvituksen tuotetta, heh!

Mä kyllä stressaan asioista ja vatvon niitä päässäni. Ja kaiken lisäksi asioitten täytyisi aina tapahtua heti, mulla ei siis oo paljon kärsivällisyyttä. Toivottavasti se piirre kasvaa lasten myötä, hulluksihan mä muuten tuun!

Pallo mä yritin eilen ettiä sun vanhoja viestejä alkuraskauden oireista, kun itelläni on nyt ollu kaikenlaisia normaalista poikkeavia tuntemusia tällä viikolla. Muistatko enää niin vanhoja juttuja, oliko sulla mitään erityistä ja poikkeavaa oiretta? Millos tuo oksentelu alkoi?

Nyt taidan mennä kattoo telkkaa, ihanaa että huomenna on perjantai! :)

Kp 48 menossa eli ei niistä viime torstaina alkavista pikkuvuodoista sitten kehkeytynyt menkkoja. Tosin välillä on ollut sellanen kumma olo: ikään kuin olis pieni orgasmi koko ajan päällä. Siis tuolla alavatsan tietämillä. Onko kellään ollut koskaan sellasia tuntemuksia? Oonkohan mä tulossa hulluksi... =/ Ai miten niin tulossa...? Ehkä ne menkat kuitenkin kohta pukkaa.

Jee, tervetuloa perjantai!!

Kerttuli oletko ajatellut testailla? Toivottavasti tuo fiilis tarkoittaisi muuta kuin menkkoja.

Suz:pidän sulle peukkuja!

Toivottavasti pallon lisäksi olisi pian tärppäämässä muitakin, peukut!

Argh kp 30 ja mun piti testata tänää aamulla, mutta ajattelin sitten säästää iltaan jos vaikka menkat alkaa päivällä... Nyt en enää uskallakaa testata kun jos saan vaan yhden viivan ni sitten on koko viikonloppu pilalla! Huomenna on kaiken lisäksi tulossa yövieraita.. Mut silti päässä pyörii vaan ajatus että mitäs jos se näyttääkii plussaa?? Voi että tää tietämättömyys on hirveetä! Miks ei vaan voi tulla sitä plus-merkkiä otsaan jos on raskaana? :D

Mites kerttuli ajattelitko sä testata?? :) Jos se tiputtelu olikii vaikka kiinnittymisvuotoa...tai saattohan se olla vaikka oviskii.

Oireetkin on tyystin hävinneet, mitä nyt päätä vihloo jo toista päivää mutta tietääkseni se ei kyllä ole mikään raskausoire? En kuitenkaan uskalla ottaa mitään lääkettäkään kun jos vaikka sittenkin..

Kyllä tää on kamalaa odottamista! Täytyy keksiä jotain muuta tekemistä..

Kyllä tekis mieli testata. Välillä meinasin, että testaan viikonloppuna. Mutta joudun olemaan yksin vkonlopun, joten ei tule ainakaan juhlittua. Välillä taas aattelin testata vasta ensi viikon lopussa, jos ei siihen mennessä mitään ole tapahtunut.

Kauanko siitä kiinnittymisvuodosta voi testi näyttää plussaa? Jos se siis sitä oli. Ja jos se oli ovis, mikä valitettavasti ei käynyt mun mielessä, niin siinä tapauksessa tilaisuus meni ohi. Koska näytti siltä, että menkat alko, ei sitten touhuttu ollenkaan. Mies ei tykkää touhuta menkkojen aikaan. Ei siis olla touhuttu pitkään aikaan, yli viikkoon. Tänään olis sitten tarkoitus, koska tänäänkään ei ole tullut mitään. Voi itku, jos se oli ovis... :´- (

Ehkä mun on viikonlopun aikana testattava mielenrauhan takia...

Suz, jos on raskaana, on suositeltava päänsärkylääke Panadol, joten ota sellanen, jos päätäsi vielä jomottaa. Meinaatko sä tehdä sen testin? Jos tehdään molemmat sunnuntaihin mennessä? Mulla on aconin testit, ja ne pitää tehdä aamuvirtsasta, joten taidan ehkä sittenkin tehdä sen testin sunnuntai-aamuna. Ei sitä plussa merkkiä ole tullut munkaan otsaa... =)

Voi kerttuli ei ollu tarkotus säikäyttää sillä oviksella! Toivotaan että kyse oli kiinnittymisestä :) Mulla ei kyllä ole tietoa mihin aikaan se kiinnittyminen tapahtuu ja millon sen jälkeen voi testata plussan.. Jos järkeilen oikein niin ovis esim. kp 14, kiinnittyminen kp 20 ja menkkojen pitäisi alkaa kp 28 mutta ei alakaan niin siinä ois noin viikko kiinnittymisen jälkeen, jolloin testi näyttäisi plussaa, mutta herkällä testillä saattais näyttää jo vähän aikasemminkin..

Mulla on semmonen marketin halpis Pregent testi, jolla voi testata aikasintaan silloin kun kuukautisten pitäisi alkaa eli siis mun kohdalla eilen. Uskoisin siis, että sekin testi näyttäisi nyt jo oikean tuloksen. Mä en voi testata sunnuntai-aamuna kun meillä on niitä sukulaisia kylässä, mutta sitten kun ne lähtee niin sunnuntai-iltana voisin kyllä testin tehdä.. Eli sovitaan vaan kerttuli, että sunnuntaina testataan yhessä! :) Toivottakaapa tytöt nyt meille kaksinkertasia plussasäteitä!! Vedetään sitten teidätkin imussa tuonne odottajien puolelle, vai mitä? :)

dbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbbdbdbddbdbdbdbdbdbdbdb

Niistä alkuraskauden oireista...mulla meni näin: rinnat olivat kipeät ja aristavat, mahaa juilutti ja kivisteli. Pahaolo ja väsymys alkoivat siinä muistaakseni 7 viikon tienoilla. Mutta rintojen kipeys oli se, mistä minä aloin epäillä, että vihdoin oli tärpännyt!! Ja se mahan tunne oli semmonen, että koko ajan kuvittelin, että nyt on tosi kivuliaat menkat alkamassa. Mutta jotain selittämättömän erilaista juilutusta se kumminkin sitten oli, kuin kuukautiskivuissa. Tsemppiä, tsemppiä!!!!!!!!!!

Apua, apua, apua!! Olenkin sitten näin aikaiseen hereillä (ei mun tapaista sunnuntai-aamuna). Mä kun tunnetusti ramppaan yölläkin vessassa ja pidättelin sitten muutaman tunnin, että saa tuloksen siinä testissä, että voi sanoa, että aamuvirtsasta on tehty. Ette usko, kuinka monta unta näin siitä, että tein raskaustestin!! Mutta ihmeellistä näissä kaikissa unissa oli se, että niissä kaikki testit näytti plussaa!!

No joo, sitten siihen tulokseen, jonka tein tänään. Nyt sain itsekin kokea livenä sen, mitä tarkoittaa, kun nesti näyttää haamu-plussaa!!! Oikeesti, haamu-plussa!! Mä en uskalla hirveesti vielä hihkua, koska olen aikaisemminkin ollut onnesta soikeana plussa-tuloksen kanssa, mutta siinä kävi sitten niin kuin kävi. Tällä kertaa testailen kyllä fiksumpana vielä uudelleen ennen kuin soitan neuvolaan. Me käytiin siellä ""turhaan"" helmikuussa ja sanoin silloin sille neuvolatädille, että toivottavasti nähdään pian. Voisko tää olla nyt sitä? Voi, anna sen olla!!!!!

Nyt siis jännäilemään seuraavaksi Suzin tulosta!!!???

Ihanaa kerttuli! Kyllä se viiva vielä vahvistuu!! :)

Mä testasin just ja ihan puhdas nega eli pelkkä kirkas kontrolliviiva vaan :( Tekis kyllä mieli käydä ostaa vielä joku toinen testi, kun tuo Pregent on vaan tollanen halpis. Siinä kyllä sanotaan että saa testata mihin aikaan vuorokaudesta vaan ja että se näyttää tuloksen aikaisintaan sinä päivänä kun menkat pitäis alkaa. Mutta missään ei mainita mitään lukuja, kuinka herkkä se sitten on. Mulla on nyt kp 32 eikä menkoista tietoakaan!! No vielä en kuitenkaan aio itkeä vaan oottelen rauhassa menkkoja ja teen jossain vaiheessa toisen testin jos niitä ei pian ala kuulua.

Onnitteluhali vielä kerttulille!

Kiitos onnitteluista Suz ja sivullinen, mutta en vielä uskalla hirveesti innostua. On sitä ennenkin petytty. Viikko vielä töitä ja sitten alkaa loma. Sitten voikin tutkailla rauhassa uuden testin tulosta ja totutella ajatukseen sen mukaan, mitä se testi näyttää... Mutta tietysti haluan uskoa, että se tällä kertaa pysyis loppuun asti!!!

Suz, mitään ei ole vielä menetetty ennen kuin ne menkat alkaa. Mäkin tein edellisen kerran plussatestin apteekin Predictor-testillä, kun oli mennyt 2 kk edellisistä menkoista. Nyt tuo Acon testi näytti viikkoa aikaisemmin haalean viivan. Toi Acon taitaa ollakin herkempi...

Ihana uutinen Kerttuli! Onnea Onnea. Kyllä se haamu siitä vahvistuu. Pian alkaa lomasikin.

Suz:peukkuja ja plussa voi odottaa sinua nurkan takana.
Ei kahta ilman kolmatta, eli pallo+kerttuli ja sinä?

Oma napa:kp12 ja ovistesti negaa.Edellisen kerran keväällä sain aina plussaa, onhan tämäkin muutos,kai.

Ohhoh, täällähän on ollut oikein ruuhkaa... =) Taitaa olla kesälomat pahasti kesken. Mulla ne alkaa ensi viikolla. Kaksi päivää enää tämän jälkeen töitä!!!!

Tein sitten tänä aamuna uuden testin. Tummempi oli!! Ei kontrolliviivan kanssa samassa, mutta kuitenkin tummempi kuin viime kerralla. Toivottavasti se jaksais tällä kertaa loppuun asti.

Olis juhliakin tiedossa: 30-vuotissynttäreitä ja häitä... Mutta täytyyhän jonkun hoitaa kuskin virkaa... vai mitä?

Yhteistyössä