KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

Yleisesti keskenmenon jälkeen tulee helpommin raskaaksi kuin muuten... Oikeesti kannattaa odottaa ne yhdet menkat ettei käy sitte sen takia taas huonosti. Mulle gyne peruateli sen ja siinä on kyllä syynsä joten vain yksi kuukausi lisää ja sitten onnistuminen on vielä todennäköisempää..
Mulla on yt se odottelu kuukausi ja ens viikola alkaa menkat ainakin oviksen perusteella pitäis ja sitten mä oon tosi onnellinen kun uusi alku alkaa häämöttään!!!
Neila ja muut plussanneet paljon tarroja sinne masuun :heart:

Taas oli tullut uusia mukaan, tervetuloa.

ON Alkaa olla ovis tuloillaan. Nyt koitetaan pitää visusti huoli, että simppoja ei pääsisi vahingossakaan likikään minua. Kohta varmaan sanon ukkokullalle, ettei edes heiluteta peittoja, kun ei kerran pakko ole, on taas niin kipeä ovis nousemassa. Maha on poltellut eilisestä saakka ihan riittävästi. Jos vaikka saataisiin tämä maitoilu loppumaan vihdoin.

Tillukkaalle paljon onnea makkarin puolelle :D Kai sitä yhen viikon jaksaa makkaris vaikka vain vesilasi seurana ku menee hyvään tarkotukseen :laugh:
Minä ku saan mieheni takas kotio niin lukitsen hänet makuuhuoneeseen ja juotan ravinto pirtelöitä :laugh:

Ajattelin vaihtaa nikkiä mut mun atk taidoilla se ei ollut ihan mutkatonta . Sotkin systeemit niin et lopulta mun oli pakko muuttaa tunnuksenikin ja rekisteröityä ihan uudestaan ja nyt tää olis niinkuin mun eka viesti ikinä täällä palstalla ja kaikki yv:t katosi . Yritin palata vanhaan nikkiin ja tietoihin mutta herjasi vaan että tunnukset jo käytössä (niin minullapa tietysti mut en enää päässyt niillä sisään). Eli olen entinen erka nykyinen jääräpää

Tervetuloa uusille ja pahoittelut :hug:

Täällä ois kp6 vasta menossa |O miksi miksi aika menee niin hitaasti nyt :snotty:
miehen kanssa eilen höpöteltiin ja se puheli et pitäis kai ehkäisyvälineitä hommata, minä vain että ei tartte, mä haluan vauvan...no se tais vielä jäädä miettimään, kun taisi poikien menetys olla kova paikka hällekin ja varmasti miettii et jos uudessakin käy niin. mulla vaan on niin kova vauvan kaipuu että siihen ei sanat riitä :ashamed:

Mutzilla odotitko kaksosia vai? millä viikolla meni kesken ? Anteeksi tietämättömyyteni, vasta viikon tainnu tää seikkailla :) Kyllähän nämä asiat miehiinki vaikuttaa, mut ehkä eivät osaa niin tunteitaan sanoiksi pukea... Todella paljon annea teille seuraavalle kerralle :hug:

15.2. MAANANTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 3/28
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 7/30
Rinja..........................KM -94,-95,-00,-08,-09.........KP 9/23
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 9/27
Tuittu-.......................TM 01/10...............................KP 18/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 24/30
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 25/
Naw2012...................KM 02/09..............................KP 32/
Jeju81.......................KM 06/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................ES 11/09
melina84...................KM 01/10
sasuma.....................KM 01/10
katjahei.....................TM 02/10

HAAVEISSA TOINEN

Repa....................KM 02/07, TM 08/09............................KP 5/28-31
Memmu86............KM 03/07, 11/09.................................KP 9/28-56
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09.....................KP 9/26-29
Nassi84...............KM 01/10............................................KP 10/28-29
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09.....................................KP 10/27-29
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10..........KP 14/29-33
SpanishDancer.....KM 10/09...........................................KP 16/28
haicu....................TM 10/09............................................KP 21/23
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09...KP 29/30
Pippuri-83............KM 12/09
stella-h................TM 01/10
miiak....................KM 01/10
Catalia.................ES 01/10
Imoen..................KM 10/09, 01/10
icefairy.................KM 02/10

HAAVEISSA KOLMAS

Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 1/27
Mutzilla.......................ES 01/10.................................KP 6/28-41
piprane ema.............KM 06/09, 10/09.......................KP 11/28-30
Double-Trouble.........KM 12/09..................................KP 12/31
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 13/28
Jaja78......................KM 11/09, 01/10........................KP 24/28-30
puupi.......................KM 01/98,12/09.........................KP 26/26-35
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09...................KP 34/
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09
jääräpää.................KM 08/05, 01/10

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78..........KM 01/09, 08/09.............................KP 19/28-47
rakuuna...........KM 03/97,01/08,TM 07/09,01/10....KP 28/28-34

HAAVEISSA VIIDES

Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 1/

TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska, HopeaQ

:heart: :heart:

2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila

Toivotar-80 Mä oon nyt ekaa kertaa testannut ovista ja käytin rinnalla noita pregcheck-merkkisiä. Pääasiassa testasin toisilla testeillä, mutta välillä halusin verrata eri testimerkkien viivojen eroja. Laitoin kuvia tuonne ovistesti-ketjuun. Mulla se pregcheck ei tummunu oletetun oviksenkaan aikaan yhtä tummaksi kuin kontrolliviiva, vaikka toisenmerkkisellä herkällä testillä viivat oli yhtä tummia. Pregcheckissäkin oli selvää muutosta kierron aikana, mutta virallista plussaa sillä en olisi bongannut. :| Toivottavasti sulla testit toimii hyvin eli LH-pitoisuus on suurempi kuin mulla. :)

katjahei: Tervetuloa :hug: Nyt oot listalla, anteeks kun meni tuossa viikonloppuna ohi..

ON: Täällä on touhuviikko käynnistetty, tai jo eilen illalla. KP10 menossa, ei taida ihan vielä ovis olla ja greippimehukin loppu :( No ei kai se ainoastaan greippimehusta jää kiinni, joten..

Toiveikas viikko alkakoon :heart:

Suuret pahoittelut kaikille uusille! :hug:

Onnea plussanneille! :)

ON: Tänään tein nega-testin ja lopetan siis luget ja nähtäväksi jää, onnistutaanko koska... Elikkäs vuotoa odotellessa...

Mä taidan siirtyä taustailemaan. Tällä hetkellä tuntuu tämä tilanne niin masentavalta ja toivottomalta... Käyn kyllä teidän kuulumisia tietenkin katselemassa, mutta yritän hieman taukoilla ajatuksissa tämän asian kanssa.

Tsemppiä kaikille! :)

Ninnatar Jostain luin,että greippimehua tulisi juoda kierron alusta ovulaatioon asti.

Nyt vasta tajusin, että minähän join greippimehua (ensimmäistä kertaa) viimeisimmässä kierrossa ja kaveri tarrasi hyvin kiinni. Toimiikohan se siis oikeasti :laugh:
Keskiviikkona ensimmäinen neuvola, viikkoja silloin 9+3 ja kovasti jännittää kuuluuko sydänäänet.

avee: aika huisi tuo greippimehu-juttu! Mäkään en oo aiemmin kokeillu, saa nähdä onko legendassa perää =)

Minky: Siirränkö sua ihan taustaryhmään? Oli miten oli, toivon sulle valoisaa kevättä ja mielenvirkistystä, ehkä se jossain vaiheessa onkin hyvä siirtää kuumeilua taustalle, jos tuntuu että menee mieli liian matalaksi. :hug: sulle Minky!

BlondeMonsoon Valion greippimehu on kyllä niin pahaa, että kai se sen takia toimii :laugh: Tykkään greipeistä ja kaikesta happamasta, mutta Valion greippimehua en pystynyt irvistämättä juomaan :)

Memmu86 viikolla 17+5 huomattiin että ei enää sydämet lyö kummallakaan, juu kaksosia odotin. Identtisiä kaksospoikia, toinen oli menehtynyt noin 15+6 ja toinen +17 viikolla..eli meillä oli surullinen vuoden loppu ja alku, 30.12.09 huomattiin siis menehtyminen ja 1.1.10 menin naistentautien osastolle synnytyksen käynnistämiseen

Täällä megahienoissa tunnelmissa... Tänään kp1 ja olen koko päivän vääntänyt kirjanpitoa, miten mie joka vuosi hukkaankin muutaman paperin??? Se olisi veroilmoitus jätettävä kuun loppuun mennessä. Jokohan mie tänä vuonna voisin tehdä tämän homman hieman viisaammin? No tuskin, nuo kirjalliset hommat ei oikein ole mun juttuni :laugh: Mutta ainahan voi haaveilla.

Loppuviikko meneekin yhtä ratevasti, me lähdetään lasten kanssa torstaina pienelle sukulointi reissulle ja sitä ennen on saatava noi verohommat kohdilleen, laskut maksettua, pyykättyä, pakattua, siivottua, miehelle ruokaa kaappeihin, käytävä kampaajalla ja psykologilla. Ja en edes uskalla junalippuja ostaa koska me kuitenkin sairastutaan mahatautiin joka alkoi viime viikolla pyöriä tuossa meidän koululla :$

No juu, loppuviikosta tietää mitä kaikkea meillä tapahtuu...

Uusille tervetuloa ja :hug: ja kaikille muillekin :hug:

:wave: Unicco

Katjahei,pahoittelut ja tervetuloa joukkoon :hug:

Onnellinenx5 :hug:

Uniccolle :hug: myöskin...

Greippimehua tuli esikkoa yrittäessä ryypättyä,ei mitään mainittavaa tehoo,mut miä kyl tykkäsin mausta :D

Minkyllekkin :hug: Meinas ihan unohtua....

Täällä vielä valutaan... mulle tuli jotenkin kauheen vahva tunne et kun toukokuussa lähteään reissuun,en oo silloin raskaana...joku etiäinen :/ No jos nyt ees joskus.
Nyt tosiaan parikiertoo mennään vielä samalla kaavalla,sit vois koittaa panostaa ja ostaa niitä tikkuja oviksen paikallistamiseen =)

Tuittu: Ok. Mulla on tullu heti menkkojen jälkeen (aloitin tikuttelun kp 7) aika vahva viiva. Eilen ehkä vähän vahvempi ku tänään ja alavatsa on aika häijyn tuntuinen kyllä. En vaan voi uskoa, et ovis tulis näin aikaisin kierron alussa??? Täytyy nyt jatkaa ja katsoa mihin suuntaan viiva muuttuu. Tämä alavatsajuili on outoa, toivottavasti ei ole mikään virtsiitti, mul ei ole koskaan ollut moista.

Greippimehu: Join siis kyseistä Valion hirvitystä ja tärppäs siitä kierrosta, kun viimeksi olin raskaana.=) Juon taas, pakko. :saint: :laugh:

Te kirjoitatte nyt niin paljon ettei perässä pysy... =) Mut Katjaheille tervetuloa ja pahoittelu :hug: .

Jajalle pidän peukkuja! :)

ON sen verran, että sain eilen lääkärin soittoajan neuvolasta kun valitin tätä, nyt yli 3 viikkoa jatkunutta vuotoa. Nyt sitten lopultakin pääsen hcg-kontrolliin ja sen jälkeen lääkäriin, tosin vasta 3 viikon päästä. Mutta on sekin parempi ku ei mitään.

No niin, olenpahan sitten taas ainakin hetken aikaa raskaana. Tänä aamuna (kp 25/28 ja dpo 10 tai 11) näytti herkkä (10) testi haaleaa plussaa... Eli siis teoriani pitää tähän saakka paikkansa, hedelmöittyminen on taas kerran tapahtunut, mutta kunnon kiinnittymisestä saatikka kyydissä pysymisestä tuo ei vielä kerro mitään. Toiveet on toki korkealla, sillä oireet on tosi vahvat ja tällä kertaa ei ole tullut mitään "kiinnittymisvuotoa" niin kuin viime kierrossa ja valkkari on edelleen tosi niukkaa (viime kierrossa tosi runsasta ja vetistä viimeinen viikko + verivuodon alkuun saakka). Eli vähän eri meiningillä mennään nyt tässä kierrossa ja se nostaa mielialaa ja toiveita onnistuneesta raskauden alkamisesta.

Vielä ei saa onnitella eikä hehkuttaa ;) , kerron sitten JOS saan kunnon plussan muutaman päivän päästä. Menkkojen kuuluisi alkaa oppikirjan mukaan pe-la, silloin olisi 14 päivää oviksesta.

Pahoittelut tästä äärimmäisestä omanapaisuudesta :ashamed: , palaan teidän asioihinne paremmalla ajalla!

Yhteistyössä