H
harmaana
Vieras
Apua.... meillä kaksi tosi rakasta koiraa, terrierirotua ja mulle varsinkin rakkaat. Nykyään perheessä myös 1v lapsi. Toinen koirista on aina mörähtänyt ja lähtenyt lapsen edestä pois. Tänään, lapsi varmaan yllätti toisen nukkumasta, liekö napannut kunnolla kiinni koirasta ja samassa koira napannut pojasta.... Jälki ei ollut paha, mutta jälkiä kuitenkin...
Mitä ihmettä nyt tekisin...
uskallanko vielä katsoa jatkoa vai pitääkö ajatella heti sijoituskodin hankintaa?
Mitä ihmettä nyt tekisin...
uskallanko vielä katsoa jatkoa vai pitääkö ajatella heti sijoituskodin hankintaa?