Alkuperäinen kirjoittaja mä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olen jonkin sortin narsisti, meitä on moneksi ja teen parhaani päästäkseni piirteistä eroon. Kaikki nuo kohdat eivät siis ole minuun sopivia mutta aika moni. Haistan toisen narsistin heti ja tulen hyvin juttuun mutta en voisi suhdetta ajatellakkaan. Ex oli narsisti, ystäväni on mutta osaan varoa. Puolisoni on hyvin vahva persoona ja varmaan ainut joka pärjäisi kanssani.
Kuin myös!
Aivan, meitä on moneksi. Kun tutustuin aiheeseen, narsistientuki ryn sivuilta, koin jonkinlaisen ahaa elämyksen. En ole pahimmasta päästä mutta kyllä olen ongelmia aiheuttanut, sen myönnän. Pystyn myös hyvin seuraamaan toisen narsistin ajatuksenjuoksua. Tunnen henkilön joka on pahimmasta päästä käytökseltään, otan vielä hänet "käsittelyyn" ja tutustutan aiheeseen. Kun narsisti tajuaa tilansa, tunne on kuin hissillä putoaisi. JA vaikka väitetään että narsisti ei tajua tilaansa, niin väitän että tajuaa luettuaan ja perehdyttyään aiheeseen. Uskon että mahdollisuuksia korjata käytöstään on. Se asia pitää vain pitää kokoajan mielessä, uudet säännöt siis, niin vähitellen asian myöntää itselleen ja oppii normaalin käytösmallin