kolmistaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seropi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos nyt muistan niin siin oli kari-pekka toivonen ja liisa kuoppamäki ja matleena kuusniemi.. odotin paljon mut helvetin sekava..käytiin vielä leffateatteris kattomassa.. oli aika "hölmö" olo kun se loppui. mut ei ehkä tajuu mun sepustusta ennekun sen on kattonu :(
 
kun vertaa vaikkapa siihen toiseen kevät talvella olleeseen.. jossa oli saija lentonen ja kari-pekka toivonen.. se taas oli sika hyvä... deme kun en muita nimee.. mut siinä k-p toivonen oli kapelimestari ja lentonen toimittaja... ja se biisikin soi radios kokoajan joka tunnarina chisu:mun koti ei oo täällä.. kelpere kun en saa leffan nimee mieleen...
 

Yhteistyössä