Kommentoi mun syömisiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi mua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi mua

Vieras
aamulla: ruisleipä ja leikkele, 2 kuppia teetä, 2 t sokeria
päivällä: 200 g lakuja
illalla: sekaleipä ja leikkele, 1 kuppi kaakaota
sekä päivän mittaan 1 l greippimehua jossa 180 kaloria litrassa

Ööh... Nyt hyvä ihminen lämpimät ruuat kehiin ja hedelmiä ja vihanneksia ja maitotaloustuotteita. Eihän tommosella määrällä ruokaa elä. Kyllä lakua voi syödä, mut ei sillä pidä lounasta korvata.

Aamiainen
(itse syön tässä välissä lisäks leivän,kun töissä on kahvitauko)
Lounas
Välipala
Päivällinen
Iltapala

Noidenkin lisäks voi syödä vaikka hedelmää tai vaikka välillä karkkia jos siltä tuntuu :P

En tiedä mikä mua vaivaa kun tuntuu että vois elää pelkällä karkilla.
Ennen teki aina mieli oikeita ruokia mutta nykyään korvaan ne aika usein karkeilla...

aamulla: ruisleipä ja leikkele, 2 kuppia teetä, 2 t sokeria
päivällä: 200 g lakuja
illalla: sekaleipä ja leikkele, 1 kuppi kaakaota
sekä päivän mittaan 1 l greippimehua jossa 180 kaloria litrassa

Aamupala ok. Leivälle voisi kyllä laittaa myös kurkkua, tomaattia tai paprikaa.

Missä on lounas?

200 g lakuja? Huh, hirveä määrä.

Missä on päivällinen?

illalla ok, mutta leivän päälle kasviksia.

Sinulta puuttuu kokonaan lounas ja päivällinen, ja kasvikset aivan täysin! Niitä pitäisi syödä vähintää puoli kiloa päivässä. Joten todella epäterveelliseltä näyttää.

[QUOTE="aapee";24582243]En tiedä mikä mua vaivaa kun tuntuu että vois elää pelkällä karkilla.
Ennen teki aina mieli oikeita ruokia mutta nykyään korvaan ne aika usein karkeilla...[/QUOTE]

No mitä luulet, onko sun tapauksessa järkevämpää antaa mielihaluille valta ja kiusata kroppaansa tollasella syömisellä vai kenties alkaa aluksi väkisinkin syömään kunnon ruokaa? Jos olo ei kohennu, käynti lääkärissä ja tarpeen mukaan vaikka labratestit?

Ot syönyt n. 1200 Kcl, joka ei ole paljon kaloreissa. Mutta syömiset pelkkiä hiilareita. Ei kalsiumia. Ei vitamiineja. Ei proteiineja. Ei vitamiineja. Greippimehussa ilmeisesti aspartaamia kalorinmäärästä pätellen. Hyvin epäterveellistä ja ravintoköyhää.

mun ruuat:
5 kuppia kahvia päivän mittaan
lounas: lautasellinen vihreää kanasalaattia kera krutonkien
päivällinen: uunimakkaraa ja makaronia + maitoa
iltapala: jäätelö ja levy fazerin sinistä
saa kommentoida XD

Yhteistyössä