Kosto petturimiehelle, kjäh kjäh!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wumään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kosto mistä? Unohti vetää vessan? Jätti WC-renkaan ylhäälle?

Kosto pettämisestä!
Oltiin molemmat lauantaina viihteellä kaveriporukoissamme. Mies tiesi minun olevan eri baarissa missä itse oli koska laitoimme viestejä illan aikana, mutta yksi ystäväni vaihtoi baaria samaan baariin missä mieheni oli.
Ystävä laittoi viestin että onko mahollista et sun mies on täällä koska ihan saman näköisellä on joku misukka kainalossa ja kiihkeää näyttäis olevan.
Minäpä tietenkin ampasin paikalle, tarkkailin kauempaa että onko kaveri nyt ymmärtänyt ihan oikein. Ja kyllä valitettavasti oli, suuteli toisen naisen kanssa, hieroi rintoja ja molemmat hieroivat toisiaan haaruksista, hyvä etteivät oikein nussineet siinä... hyi!!
Otin jostain pöydästä tyhjän tuopin ja menin miesten vessaan, kun tuoppi oli täytetty menin miehen ja tämän naisen luo. Pyysin naista ystävällisesti väistämään hiukan, sanoin miehelle -hei "pentti" ja heitin tuopillisen kusta hänen päälleen. Kerroin että kiitos, tämä tarkottaa sitä että me erottiin nyt just! Hymyilin naiselle, pahoittelin häiriötä ja poistuin niin arvokkaasti kuin vain voi tuommoisen jälkeen.
Oletpa pikkumainen:D

OIKEIN HIENOSTI teit ja olipa sulla POKKAA! *Ylpeä*

Eipähän tainnut saada pesää sinä päivänä sit enää, ku kusellekin haisi.. Oikein sille.

Ja voimia sulle kovasti. Petturimiehet saakin saada nenilleen. Olet arvokkaampi kuin hän.

Kosto pettämisestä!
Oltiin molemmat lauantaina viihteellä kaveriporukoissamme. Mies tiesi minun olevan eri baarissa missä itse oli koska laitoimme viestejä illan aikana, mutta yksi ystäväni vaihtoi baaria samaan baariin missä mieheni oli.
Ystävä laittoi viestin että onko mahollista et sun mies on täällä koska ihan saman näköisellä on joku misukka kainalossa ja kiihkeää näyttäis olevan.
Minäpä tietenkin ampasin paikalle, tarkkailin kauempaa että onko kaveri nyt ymmärtänyt ihan oikein. Ja kyllä valitettavasti oli, suuteli toisen naisen kanssa, hieroi rintoja ja molemmat hieroivat toisiaan haaruksista, hyvä etteivät oikein nussineet siinä... hyi!!
Otin jostain pöydästä tyhjän tuopin ja menin miesten vessaan, kun tuoppi oli täytetty menin miehen ja tämän naisen luo. Pyysin naista ystävällisesti väistämään hiukan, sanoin miehelle -hei "pentti" ja heitin tuopillisen kusta hänen päälleen. Kerroin että kiitos, tämä tarkottaa sitä että me erottiin nyt just! Hymyilin naiselle, pahoittelin häiriötä ja poistuin niin arvokkaasti kuin vain voi tuommoisen jälkeen.

Niin taidan olla. Mun olisi pitänyt kai vaan todeta että voih nyt mieheni teki ikävän tempun, lähteä itkien kotiin ja jättää sormus pöydälle vinkiksi miehelle että tiedän kaiken.
Tai ehkä olisikin pitänyt hyökätä sen huo**n kimppuun joka oli pokannut tietenkin tarkoituksella varatun miehen :whistle: se olisi ollut oikeaa ja hyväksyttyä toimintaa kait palstan mukaa ;)

Ihan loistavaa, ap!!! Tuli hommalle kusinen loppu :laugh:

Mitä sitä aina olemaan sivistynyt ja hienostunut, raivoissaan voi antaa palaa-käsiksi ei kuitenkaan saa ikinä käydä-tässä minun motto.

Alkuperäinen kirjoittaja heppuli:
OIKEIN HIENOSTI teit ja olipa sulla POKKAA! *Ylpeä*

Eipähän tainnut saada pesää sinä päivänä sit enää, ku kusellekin haisi.. Oikein sille.

Ja voimia sulle kovasti. Petturimiehet saakin saada nenilleen. Olet arvokkaampi kuin hän.

Kiitos heppuli! Nyt tulee itku ja naurattaa samaan aikaan, joku kehuu kuinka hienosti tein kun heitin kuset miehen päälle ja mua itkettää :laugh: ja naurattaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Kusimaakari:
Ihan loistavaa, ap!!! Tuli hommalle kusinen loppu :laugh:

Mitä sitä aina olemaan sivistynyt ja hienostunut, raivoissaan voi antaa palaa-käsiksi ei kuitenkaan saa ikinä käydä-tässä minun motto.

Aivan ei munkaan mielestä käsiksi saa käydä vaikka kuinka raivostuttaisi, se menee liian pitkälle sitten. Itsepuolustus on toki asia erikseen :)

Jos marmattaa tuosta kusijutusta, niin sano, että ohhoh, sori, et huomannut, ku näit pelkkää kusta siinä muutenkin olevan, niin ajattelit, että voisit kipata siihen samaan paikkaan.. :D

Mutta oikeesti. TOsi tökeröä mieheltä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja idioottiko:
Voivoi kun lapsellista puuhaa! Teit naurettavan pellen itsestäsi monen mielestä siinä ravintolassa. Tuollaiset asiat aikuiset ihmiset hoitavat ihan privaatisti.

Voivoi, kyllä mä vähän luulen että eksäni teki itsestään vielä suuremman pellen, semmoiset touhut mitä sen naisen kanssa harrasti niin hoidetaan myös yleensä privaatisti eikä yleisillä paikoilla ;)
Eipä kiinnosta pas**n vertaa mitä muut ravintolan asiakkaat minusta ajattelivat. Ne miehet jotka virtsaansa luovuttivat antoivat ainakin tunnustuksen, -on siinä muijalla munaa! Ja toivottivat jaksamista ja hyvät jatkot. Kaverini joka oli paikalla kehui kuinka tyynesti osasin käyttäytyä, en tehnyt tilanteesta suurta numeroa, eli monikaan ei tapahtumaa välttämättä edes huomioinut.
Mutta kiitos sinulle mielipiteestäsi :hug:

Voivoi kun lapsellista puuhaa! Teit naurettavan pellen itsestäsi monen mielestä siinä ravintolassa. Tuollaiset asiat aikuiset ihmiset hoitavat ihan privaatisti.

Sä olet just niitä harmaavillapaitasia nipoja idiootteja jotka ei ees saa koskaan miestä.Mut neuvoja riittää silti...

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:

Juu samaa mieltä myös mä.. :whistle:

Voisiko vierailija idiootti ja Sabira sitten ystävällisesti kertoa miten olisitte itse toimineet vastaavassa tilanteessa? Ajatelkaa myös että olisitte humalatilassa, lauantai yönä :whistle: vaa teillekin ihanaiset =)

Höpö höpö :hug:, kukahan tässä pellen itsestään teki? Mielestäni ainoastaan tuo perheellinen ukko-ansaitsi saadakin kusisen lopun pettämisyritykselleen...

Edelleen, loistavaa toimintaa, ap :laugh:

Kysyin muuten ukolta, että mitä se tuumaisi, jos joku nainen tulisi baarissa tuoppi kädessä sen luo, ja pyytäisi : kiitos, saisko kusta puoli litraa :laugh: :laugh: :laugh:

Ukko oli ihan että Whooooot???

Kysyin muuten ukolta, että mitä se tuumaisi, jos joku nainen tulisi baarissa tuoppi kädessä sen luo, ja pyytäisi : kiitos, saisko kusta puoli litraa :laugh: :laugh: :laugh:

Kyllä oli ilmeet niilläkin miehillä, mutta onneksi ystävällisesti auttoivat. Olisi varmasti riittänyt vaan toisen pissa, mutta halusivat tehdä coctailin kun ei tienneet mihin olen sitä käyttämässä :D ei voi tietää kumpaa syyttää sitten :laugh:

Kyllä oli ilmeet niilläkin miehillä, mutta onneksi ystävällisesti auttoivat. Olisi varmasti riittänyt vaan toisen pissa, mutta halusivat tehdä coctailin kun ei tienneet mihin olen sitä käyttämässä :D ei voi tietää kumpaa syyttää sitten :laugh:

:laugh: *eikä repesin*

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:

Juu samaa mieltä myös mä.. :whistle:

Voisiko vierailija idiootti ja Sabira sitten ystävällisesti kertoa miten olisitte itse toimineet vastaavassa tilanteessa? Ajatelkaa myös että olisitte humalatilassa, lauantai yönä :whistle: vaa teillekin ihanaiset =)

Vaikea sanoa, kun en ole ollut vastaavaa todistamassa.. Ja jos baarissa olenkin, niin en ihan kännissä kuitenkaan. Aika temperamenttinen kyllä olen ja äkkinäisiä käänteitä sisältyy munkin elämään. ;) Mutta täytyy myöntää, että tollasta kusijuttua en kyl olis tullu keksineeksi..tai kehittäneeksi. Jotain rajaa sentään. Ootko ajatellu, että millainen teidän seuraava kohtaaminen baarissa tulis olemaan..? :whistle:

Kosto pettämisestä!

Niin taidan olla. Mun olisi pitänyt kai vaan todeta että voih nyt mieheni teki ikävän tempun, lähteä itkien kotiin ja jättää sormus pöydälle vinkiksi miehelle että tiedän kaiken.
Tai ehkä olisikin pitänyt hyökätä sen huo**n kimppuun joka oli pokannut tietenkin tarkoituksella varatun miehen :whistle: se olisi ollut oikeaa ja hyväksyttyä toimintaa kait palstan mukaa ;)

Onneks miehesi pääsi sinusta eroon ja löysi paremman tilalle=)

Justhan sanoit, et tiesivät. Toivottivat jaksamisia ja kaikkea hyvää sulle vai miten se meni.

Huono provo.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:

Justhan sanoit, et tiesivät. Toivottivat jaksamisia ja kaikkea hyvää sulle vai miten se meni.

Huono provo.

Tyhmä!!! Ne näki tapauksen, ja sen jälkeen sanoivat.. ääliö, lue kunnolla kaikki, enneku tuut kommentoimaan.

Et kuitenkaan voi tietää pettikö se vai ei. Nimittäin jos tarkoitus oli kertoa, että oli ollut toisen naisen kanssa, se ei ole pettämistä, vaan rinnakkaissuhde tai tilapäisseksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:

Huono provo.

Niin eivät tienneet virtsatessaan mihin tarkoitukseen menee, sanoin että seuratkaa jos kiinnostaa mihin käytän sen. Kerroin jo aiemmin. Tempaukseni jälkeen, toivottivat hyvää jatkoa jne... :hug:

Yhteistyössä