T
töihin kai palattava ?
Vieras
eilen oli tulenpalava keskustelu miehen kanssa siitä että mitä kukakin maksaa ja minkä verran..no mies käy kahdessa duunissa ,pääduuni ei mikään tosiaan isotuloinen ja sivutyötä tekee minkä ehtii siinä sivussa. minä olen ollut useamman vuoden lasten kanssa kotona(hoitovapaalla siis),tuloja kk n. 900 e ,siinä kaikki lapsilisät , KHT...maksan meillä kaikki kk ruuat, omat laskut(puhelin,tk maksut jos on) ,lasten vaatteet, apteekki laskut ,jos tilaan esim. jotain valokuvia ,vaatteita tai mitä tahansa, ja sitten kustannan melkein kaikki jos käydään jossain esim. jompikumpi vie lapset leffaan tms..mies hoitaa vuokran ,ja muut laskut ..nyt miehen mielestä minä maksan liian vähän kaikesta ja täytyy maksaa lisää..eli kai periaatteella kaikki puoliksi!!! Siis no mistäköhän revin siihen rahaa ,meidän ruokamenoista mutta sittenhän miehen tulisi kustantaa puolet ruokamenoista ym..vaatteita hän ei ole koskaan ostanut lapsille ,minä ostan kaikki isommatkin hankinnat ,talvipuvut ym..
olisi kiva kuulla miten teillä menee...joskus vaan olen huomannut kun netin kautta myynyt jotain että aika monen mies maksaa vaatelaskuja =) ,ei meillä edes uskalla ehdottaa!!
olisi kiva kuulla miten teillä menee...joskus vaan olen huomannut kun netin kautta myynyt jotain että aika monen mies maksaa vaatelaskuja =) ,ei meillä edes uskalla ehdottaa!!