lähet vaan ittekses ajelemaan. mitä enemmän ikää tulee niin hankalammaksi se opettelu tulee, usko pois.. kenties teillä joskus on elämäntilanne että sitä sinunkin ajotaitoasi tarvitaan vaikka se just nyt näyttää epätodennäköiseltä. esim miehen sairaus tms? eikö tule kalliiksi ajella bussilla jos se auto kuitenkin olisi käytettävissä? ainakin pitemmän matkat reissut on aika kalliita, kaupunkiliikeenteessä tietty ei niin isoa eroa.
ite hankin kortin pari vuotta sitten 28v ja tuntu viimeseltä hetkeltä se hankkia, nykyään en varmaan enää uskaltais sitä ruveta ajelemaan. mulla taas oli tosi mukavaa kun mies oli alkuun mukaana, kun mulle pahimpia tilanteita oli motarin kiihdytykset ja kaistanvaihdot, niin siinä pysty aina pyytää toista varmistamaan että siinä vieressä ei todella ole ketään ja voi siirtyä.. mies kyllä teittää että ajosta ei muuten kannata kommentoida mitään, muuten alkaa mulla vieläkin auto sammumaan.. ehkä voisit ottaa siihen jonkun muun passariksi jos se mies ei osaa olla hiljaa?
peruuttaa en osaa vieläkään, mutten välitä siitä, peruutan niin kauan että menee oikein, joskus saatan sakata kauankin, ,muista viis!