Voi tynky että minä vihaan noita perheitä, jotka lähtee ruokaostoksille koko porukalla tukkimaan käytäviä ja kassajonoja niiltä, jotka vaan tahtoisi käydä pikapikaa kaupassa tekemättä siitä sen suurempaa ohjelmanumeroa. Sääliksi käy jos niinkin arkisesta asiasta kuin ruuan ostamisesta pitää tehdä koko "perheen laatuaikaa" ja "mukavaa yhteistä tekemistä". Hankkikaa harrastuksia ja elämä.
Käyn itse aina yksin tekemässä perheen ruokaostokset, koska se on kaikkien kannalta helpointa niin. Ostoslistan kanssa kauppaan, tavarat kärryn ja kassan kautta kotiin. Ja jep, ihan itse kannan painavat ostoskassit autoon. Lataan ne kärryyn ja vien autoon ja lastaan. Ei se ole sen ihmeellisempää ja jos sellaisesta saa murheen itselleen niin onneksi olkoon; sulla on aika helppo elämä jos tuollaisesta murehdit.
Kaupassa ei tarvita koko konkkaronkkaa mukaan roikkumaan, meillä on muutakin tekemistä kuin roikkua kaupassa lukemassa hernekeittopurkin kylkeä samaan aikaan kun simo-petteri kirmaa hyllyväleissä kiljuen ja vinkuen ja eila-vilhemiinan vaippa haiskahtaa kevyesti kakalle. Voi huoh.