T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Minä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Minä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Minä!![]()
ei, kyllä sä olet ennemminkin palstan Pikkuvanha.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Minä!![]()
Mä olen vähän rauhoittunut, vuosi pari sitten jaksoin jankata eräässä aloittamassani 32-sivuisessa ketjussa loppuun asti. :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Minä!![]()
Mä olen vähän rauhoittunut, vuosi pari sitten jaksoin jankata eräässä aloittamassani 32-sivuisessa ketjussa loppuun asti. :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Mä voisin vastata että minä, mutta kun mä en enää jaksa täällä jankata kauhean pitkäänNinaTT ainakin joutuu aina jankkaamaan muiden kanssa, mutta sitä ei kai ihan tarkoitettu?
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Minä!![]()
herran jestas! mistäs siinä vänkättiin ?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Kuka on ff?
Alkuperäinen kirjoittaja h:Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Mä voisin vastata että minä, mutta kun mä en enää jaksa täällä jankata kauhean pitkäänNinaTT ainakin joutuu aina jankkaamaan muiden kanssa, mutta sitä ei kai ihan tarkoitettu?
Joutuu?
Jankkaa vap.ehtoisesti, koska eihän kenenkään pakko ole.
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja h:Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Mä voisin vastata että minä, mutta kun mä en enää jaksa täällä jankata kauhean pitkäänNinaTT ainakin joutuu aina jankkaamaan muiden kanssa, mutta sitä ei kai ihan tarkoitettu?
Joutuu?
Jankkaa vap.ehtoisesti, koska eihän kenenkään pakko ole.
Kyllä hän aika selkeästi kertoo aina mitä ajattelee, sitten tulee lauma hyeenoja vetelemään ihan vääriä johtopäätöksiä ja jankkaamissoppa on valmis![]()