H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Harmittaa:Pystyykö kukaan sanomaan käsi sydämellä, että rakastaa puolisonsa lapsia? Mä en valitettavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Harmittaa:Pystyykö kukaan sanomaan käsi sydämellä, että rakastaa puolisonsa lapsia? Mä en valitettavasti.
Kuinka kauan olette olleet perhe?
Uusioperheen kiintymissuhteiden luominen saattaa kestää jopa 5 vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Melkein viisi vuotta onkin jo vierähtänyt. Aluksi kyllä tykkäsin, mutta nyttemmin huomaan, että en todellakaan odota niitä viikonloppuja, kun lapsipuoli meillä on... Ei hän minusta mitää kuitenkaan huomaa, itselle se vaan on raskasta..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en todellakaan,niitä nirppanokkia
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en todellakaan,niitä nirppanokkia
nirppanokat sai räkänokan vaivoikseen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en todellakaan,niitä nirppanokkia
nirppanokat sai räkänokan vaivoikseen
Ei olla tekemisissä että sen puoleen ei olla vaivoina puolin eikä toisin
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Itse katkaisin yhteyden ensimmäisestä avioliitosta syntyneeseen poikaani koska se oli miehelleni niin kovin vaikeata.
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Itse katkaisin yhteyden ensimmäisestä avioliitosta syntyneeseen poikaani koska se oli miehelleni niin kovin vaikeata.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Itse katkaisin yhteyden ensimmäisestä avioliitosta syntyneeseen poikaani koska se oli miehelleni niin kovin vaikeata.
Voi miten surullista..Mun veljen isä katkaisi välinsä veljeeni uuden vaimon vaikutuksen kautta. Otti kyllä myöhemmin yhteyttä mutta suhde ei oikein tahdo palautua ennalleen.
Alkuperäinen kirjoittaja ex-yh:Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Itse katkaisin yhteyden ensimmäisestä avioliitosta syntyneeseen poikaani koska se oli miehelleni niin kovin vaikeata.
SIIS MITÄ? Omaan poikaasi? OOTKO IHAN SEKOPÄÄ?!!! Ikinä ei ole mennyt kukaan äijä lapsen ohitse mulla!