V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Katselen en mä sokee ole
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Katselen en mä sokee ole
Tarkoittaako se että on sokea jos siinä mielessä ei katsele muita?
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Katselen en mä sokee ole
:headwall: tarviiko aina ajatella sitä
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Enkä mie mikkään sokea ole, kyllä komian tunnistan kun sellainen vastaan kävelee![]()
Aloituksessa et maininnut, että "siinä mielessä".Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Katselen en mä sokee ole
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Enkä mie mikkään sokea ole, kyllä komian tunnistan kun sellainen vastaan kävelee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse harmaana:Aloituksessa et maininnut, että "siinä mielessä".Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Katselen en mä sokee ole
Ja mitä on "siinä mielessä"?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse harmaana:Aloituksessa et maininnut, että "siinä mielessä".Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Katselen en mä sokee ole
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse harmaana:Aloituksessa et maininnut, että "siinä mielessä".Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Katselen en mä sokee ole
Niin ja anteeksi, itse koen siinämielessä tarkoittavan ajatuksia jotka viittavat seksiin tai vau mikä kundi tuolla menee, nam nam..
Itse en siis tuollalailla ajattele, en oikeastaan edes kiinnitä huomiota tuntemattomiin ihmisiin ympärilläni, esim kaupassa.