Katseletko sinä muita miehiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En sen enempää kuin naisiakaan.
Jos tulee komea mies vastaan, ni hyvinki saatan katsoa toisenki kerran. Seuraavana päivänä en kuitenkaan muista koko tapausta.

Tottahan sitä katselee sellasta joka silmää miellyttää. :)

Kyllä, mutten mieheni nähden kuolaa kenenkään rinnuksia märäksi :xmas:

Korjaan nyt sen verran, että ulkonäkö ei todellisuudessa minuun vaikutusta tee, vaan ihmisen persoonallisuus ja äly.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Katselen en mä sokee ole

Tarkoittaako se että on sokea jos siinä mielessä ei katsele muita?
Aloituksessa et maininnut, että "siinä mielessä".
Ja mitä on "siinä mielessä"?

Kyllä kirjoitin että: " että en siinä mielessä ", joten siittä varman jokainen voi päätellä mitä aloituksella hain.

Kyllä kait nyt jokainen ihminen päivän mittaa katselee,miehiä,naisia,lapsia,mummoja,pappoja,autoja,kauppoja,kirjastoja,työpaikkaa jne, sama kun kysyisin että pidätkö silmiä auki päivittäin, yhtä vähäpätöinen kysymys olisi jos tuossa mielessä sen olisin tarkoittanut.

Katselen en mä sokee ole

Niin ja anteeksi, itse koen siinämielessä tarkoittavan ajatuksia jotka viittavat seksiin tai vau mikä kundi tuolla menee, nam nam..

Itse en siis tuollalailla ajattele, en oikeastaan edes kiinnitä huomiota tuntemattomiin ihmisiin ympärilläni, esim kaupassa.

Katselen en mä sokee ole

Niin ja anteeksi, itse koen siinämielessä tarkoittavan ajatuksia jotka viittavat seksiin tai vau mikä kundi tuolla menee, nam nam..

Itse en siis tuollalailla ajattele, en oikeastaan edes kiinnitä huomiota tuntemattomiin ihmisiin ympärilläni, esim kaupassa.

Mullakin useimmiten näin. Mutta jos joku venkee ilosilmänen tyyppi sattuu kohalle, niin saatan vilkasta toiseenki kertaan.

Yhteistyössä