Katseletko sinä muita miehiä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mitä on "siinä mielessä" katseleminen? Mä ainakin tykkään katsella kauniita, komeita ja hyvävartaloisia ihmisiä. Oli ne sitten miehiä tai naisia.

Samoin tykkään kyllä katsella kauniita maisemia, hienoja sisustuksia, mitä tahansa mikä miellyttää mun silmää esteettisesti.

 
Hyvin harvoin tulee vastaan mies joka saa mut tuijottamaan. Mutta ainoastaan koska mä en pidä miehiä kovinkaan katselemisen arvoisina.
naisia katson kyllä sitäkin useammin. Jotkut naiset kun on vaan niin kauniita.
 

Yhteistyössä