Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:Mahottoman sanattomaksi vetää nää jutut täällä![]()
![]()
no mukaan mahtuu myös positiivista asiaa :heart:
Menin eilen kertomaan ukolle että täällä on yksi palstamamma jo raskaana, ette ikinä arvaa mitä ukko tuumas(?)
Menin ja maksoin laskut ja rupesin miettimään että mistäs niitä seeproja saikaan![]()
RaHHaa jäi semmosen seepran verran(nipistän omista herkuista sen verran että lapsi saa seepran :saint: ) Jos joku viittis taas linkin laittaa, tai oottakaas.... peruutan pari sivua...
![]()
Mä haluun tietää mitä ukkos tuumas, kerro heti!!!
kasvattaja vaan sano ettei tuota sais yhtään alistaa tai siitä voi isona tulla agressiivinen, kun tuo nyt ei ole mikään helpoin rotu.
Mutta nyt on siis todettu, että ainakaan takaisinvirtausta sinne munuaisiin ei oo, jee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja toukkala:Tasaantuuko tää älytön empatia ikinä normaalille tasolle lapsen jälkeen!?!? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja toukkala:Voi hitsi.. En saa nyt Kiellettyä pois ajatuksista. On nii kurja olo häne puolesta. Tasaantuuko tää älytön empatia ikinä normaalille tasolle lapsen jälkeen!?!? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Bamse:Mamitzu mä olin tänään meidän uhmakkaan kanssa kaupassa :headwall:
V-käyrä taivaissa...
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Jokos se kielletty on muuten ilmotellu ittestään? pyöri mielessä koko yön, ku en saanu nukuttua... On niitä urpoja miehiä muillaki, ku mulla.![]()