En tiä mistä se johtuu.. hormoneista tai jostain, mutta tuli kyllä sellanen ""paha"" olo ku luin Tamma sun kirjotustas, et nyt mä teen sun mielestä väärin, kun en ota poikaa mukaani häihin.. Siis tottakai mä ottaisin pojan ehdottomasti mukaani, jos ne olis mun sukulaisten tai tuttavien häät. Häät ovat kuitenkin mieheni ystävän häät, enkä itse tunne sieltä ketään. En siis voi olettaa, että siellä olevat ihmiset haluavat kuunnella ""kiljumista"" kun poika yrittää nukkua oudossa paikassa.. Koska tiedän, että kiljumista se aiheuttaisi. Poika kun on muutenkin huono nukkumaan päivällä ilmen lenkitystä, saatikka sitten vaunuissa esim. kuumalla pihalla. Enhän tiedä yhtään,e t onko siellä minkälaiset mahdollisuudet poikaa nukuttaa tai edes vaunuja pitää. Tiedän myös, että mieheni ei voisi nauttia kevereidensa näkemisestä, jos hänen pitäisi koko ajan seurata minun poukkoiluani. Haluaisin ottaa poikani mukaan, mutta taitaa olla tässä tapauksessa viisainta - sekä pojan ""mukavuuden"" että häiden sujumisen kannalta - jättää poika kotiin. Voihan se olla, että poika olisi siellä kuin pieni enkeli, mutta koska häät eivät ole minun tuttujeni häät niin en voi ottaa sitä riskiä.. En tiädä selittääkö tämä yhtään motiivejani.. Tuntui vaan siltä, että minun on pakko itseäni jotenkin selitellä.
Meballe mukavaa reissua ja kerrohan sitten taas kuulumisia, kun palailet
Kiinteiden syöttämisestä.. Olen samoilla linjoilla kanssanne. Eli niin kauan, kun poika hyvin pärjää rintamaidolla niin sillä ollaan. Maistelu tietenkin aloitetaan tuossa kuuden kk tienoilla. Ei mitään kiirettä vielä siis
Tamma: hyvä, että tarkistit tuon maidon tulon tilanteen sen pojan itkemisen jälkeen. Meillä poika tekee samaa eli saattaa tissillä yht'äkkiä alkaa itkemään, koska onkin väsynyt..
Vauvan vaatteita olen pessyt ja laittanut laatikoihin sitä mukaan kun ovat pieniksi jääneet. Ajattelin sitten jossain vaiheessa katsastaa ne läpi seuraavaa lasta varten(sellainen on kyllä joskus tulossa toivottavati, mutta ei vielä). Sitten vasta, kun ei ole niille vaatteille enää tarvetta niin laitan syrjään ""hienoimmat"" ja loputa annan/myyn pois.
Shanelle: mitäs teillä muuten kuuluu? Neidille ja sinulle?
Sweetie: tällä hetkellä meillä on Ainun pullo käytössä, koska niihin löysin noita luonnonkumisia anatomisesti muotoiltuja tuttiosia. Eli AINU

En tiedä itsekään täysin varmasti, että mitä tarkoitetaan tuolla anatomisesti muotoillulla, mutta tässä tuttiosassa on sellane littana laki. Se menee siis ""yhdellä tavalla"" hyvin vauvan suuhun, eikä käy kumminpäivn vaan.
Tosca ja viimeinen sisällä vaunuissa nukkuva poika (ulkona oli liian kuuma)