Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Mä tein tota 6h päivää. Tuntu mukavammalta kun joka päivä oli naippasen enempi aikaa. 4 päivänen viikko oli meillä hankala koska se vapaa päivä olis ollu millon mikäkin. Harva paikka suostuu siihen että se on aina joko ma tai pe.
Tarkoitatko, että harva päiväkoti suostuu siihen, että vapaapäivä olisi aina ma tai pe? Sitten pitääkin miettiä vielä tarkemmin. Työnantajan kannalta olisi kuitenkin hyvä, että päivä on aina sama.
Mietin kyllä, että voisi joka tapauksessa ottaa täysipäiväisen hoitopaikan (sellaista ollaan haettu) - joskus voi olla niin kiirettä töissä tms., että täytyy vähän joustaa. Kai niin saa tehdä, jos maksaa täyden hinnan?