Kun ei tee mieli mennä kotiin.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tilanne miehen kanssa hieman huono, ja välit tulehtuvat jatkuvasti uudelleen ja uudelleen, milloin mistäkin. Pääasiassa suuttuja on mies, itse sitten kohtaan sietokykyni miehen jatkuvan äkäilyn kanssa.

Koko päivä oltiin taas lasten kanssa muualla, kotiin ei tehnyt mieli tulla, koska täällä on jotenkin hankala hengittää miehen ollessa paikalla.
 
sama meillä, tosin kesti vuosia. mutta jo vuosia sitten erottu. kävin töissä, hoidin lapset, vietimme illat pihalla tai harrastuksissa tai missä lie kunhan ei kotona. koti ahdisti, mies ahdisti, ilmapiiri oli kamala :/ nyt viihdymme kotona, katsomme leffoja, voimme olla rennosti, ei tarvitse riidellä jne. ero oli paras ratkaisu.
 

Yhteistyössä