Kun loptetit imetyksen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Imetin esikoista kun odotin kuopusta. Harkitsin pitkään tandemimetyksen mahdollisuutta, mutta loppujen lopuksi päädyin vieroittamaan esikoisen pari kuukautta ennen kuopuksen laskettua aikaa. Esikoinen oli silloin vähän reilu 2v.
Alun perin olin ajatellut vieroittaa esikoisen 1-vuotiaana, mut niin vaan se imetys venyi ja venyi kun ei toi poju itse osoittanut mitään merkkejä vieroittautumisesta. :heart:

Tätä kuopusta imetän niin pitkään kuin se itse haluaa, vissiin kuitenkin max. 2 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Päätin lopettaa kun 40 minuutin pumppauksen tulos oli alle 10 milliä maitoa. 6 viikkoa yritin, ei vaan onnistunut. Pullo oli pelastus =)

Pumppauksen määrä ei kerro mitään maidon määrästä :)

No joo..ei se ollut hetken päätös, jos tuosta sen kuvan saa. Tuo oli vaan viimeinen pisara.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Päätin lopettaa kun 40 minuutin pumppauksen tulos oli alle 10 milliä maitoa. 6 viikkoa yritin, ei vaan onnistunut. Pullo oli pelastus =)

Pumppauksen määrä ei kerro mitään maidon määrästä :)

Ei niin. minulla on kummat rinnat, sillä ne ei heruta ollenkaan pullolle (ei auttanut edes tukostilanteessa), mutta vauvalle kyllä.

Samoin täällä, n 6viikkoa ja sitten ei enää jaksanu yrittää.. Ihan alusta asti tappelua sairaalasta lähtien.. Ei pysynyt hereillä, ei otetta rinnasta ilman kumea. sen kanssa sotkeminen ja se raivoaminen jokakerta.. pipetillä laitettiin kumen ja rinnan väliin vähän maitoa että taas malttaa hetken imeä.. ei.. jatkuu ja jatkuu ja se oli niin sotkusta puuhaa kumien ja lisämaitojen ja muiden kanssa ettei edes kotoa iljenny minnekkää lähteä eikä vieraita ottaa vastaan.. päätin että en turhaa lasta enenpää huudata ja annan pullosta.. pumppaamalla sain 10-40ml päivässä, pumppasin pari päivää jonka jälkeen ei enää tullut joten sitte korviketta. aluksi harmitti ettei saatu imetystä onnistumaan eikä siitä nauttinu lapsi eikä äiti. parempi näin =)

Yhteistyössä