Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:
Lopetin koska mun mölöni ei pitänyt enää pojan nälkää.
Eikö sillon yleensä anneta kiinteitä jos ei maito riitä?
Mutta siis milloin päätit ja miksi, että nyt en edes tarjoa tissiä tuolle? Olishan se voinu tissin lisäksi syödä vaikka mitä.
jos maito ei riitä ja lapsi vaikka kuukauden ikäinen, annatko kiinteitä?
Noku maito mitä useimmiten riittää. Käsitin siis tuon toisen tädin vastauksen tarkoittamaan sitä, että maito ei enää pitänyt nälkää - ei sitä, että maito olisi häneltä loppunut.
niin, ja kysyit että eikö anneta kiinteitä jos ei maito RIITÄ? =) täällä loppu imetys 2kk:n iässä kun ei vauva enää huolinut rintaa, enkä suoraan sanottuna jaksanut häntä tissillä huudattaa..
Niin; kun maito ei enää riitä pitämään nälkää loitolla. Siis kun lapsi alkaa syömään kiinteitä. En tarkoittanu sitä, että jos äidillä ei ole tarpeeksi maitoa, vaa sitä, kun mikään määrä maitoa ei enää riitä.
Kun mulla tulee mieleen... Mikset kokeillut uudestaan vaikkapa viikon päästä? Mä nyt pohdin ihan omiani, ei tartte vastata jos ei jaksa

Yritän nyt vaa asettua toisen asemaan. Jos jostaki syystä tyttö ei tissiä kelpuuttais just sinä päivänä, niin mikä estää kokeilemasta huomenna? Tai viikon päästä? Milloin äiti tekee sen päätöksen, että nyt ei enää koskaan...?