Kun mies haluu mutta vaimo ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onneton"

Vieras
Olen 20 v nainen ja ollut parisuhteessa 4 vuotta ja on miehen kanssa lapsi. Ennen olimme kuin pupuja mutta nyt... (ei johdu lapsesta, älkää edes yritäkö)
Mulla haluttaa kerran viikossa jos sitäkään :( Miehellä taas melkein joka päivä...
Onko tääkään nyt ihan normaalia, olla näin nuori ja halut hukassa?

Onko se mennyt liian rutiiniksi? Onko sulla muuta stressiä, väsymystä tms.? Koittakaa jotain muuta välillä, vain hierontaa tms. Jos tuntuu että ongelma ei mene ohi ja se ahdistaa sua ja/tai miestäsi kovasti niin kysy apua jostakin ennen kuin ongelma paisuu. Vaikka lapsi ei olisi este niin monesti naisten hormonijuttu tai väsymys tai pienet fyysiset muutokset synnytyksen jälkeen on vähän erilaiset lapsen saamisen jälkeen.

No, mä olen 22. Olen tällä hetkellä raskaana. Esikoinen on nyt 2 vuotias. Esikoisen odotusaikana seksiä oli sillon tällön. Ehkä kerran kahteen viikkoon. Mun ei vaan tehnyt mieli! Ja tulin aika kipeäksikin. Olin kuiva ku mikä ja väsynyt. Esikoisen syntymän jälkeen meni varmaan 4-5kk ennenkuin olin valmis petipuuhiin. Olin vaan niin kipeä ja en tuntenut itseä halutuksi. Vaikka varmasti olin ja mies kyllä kelpuutti jne. Sitten seksi alkoi luistaa. Sitä oli ehkä kerran pari viikossa. Minusta ihan normaali määrä. Liikaakaan ei saa olla. :)

Nyt olen tosiaan taas raskaana ja tämän lapsen alulle laiton jälkeen olemme harrastaneet tasan KERRAN! Ja olen kuitenkin jo viikolla 25. Olen vaan ollut niin väsynyt, hieman masentunut syksyyn ja pimeään olin. Ja vielä kerran VÄSYNYT. En ole jaksanut oikeen tehdä muutakaan. Eilen kävin ekaa kertaa itsekseni lenkilläkin sitten muutaman kuukauden tauon jälkeen. Olen siis ollut masentunut. Ja tuokin kerta kun harrastettiin muutama viikko sitten, niin tulin niin kipeäksi etten voinut kunnolla kävellä touhuilun jälkeen. Mies kyllä ymmärtää mutta mua haittaa kun en voi antaa :(

Yhteistyössä