Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Taidatkin olla oikea metsämies?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Hyvi maistui muksuille villisiasta tehdyt lihapullat!Samoin kuin aikaisemmin peura,hirvi,kauris,sorsa,jänis,fasaani,telkkä,teeri ja kypsä karitsa.Raaan lihan sylkäsivät suusta pois...Outoa...
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Taidatkin olla oikea metsämies?![]()
Jep.Viikko sitten saatiin ammuttua sika ja tänään jaettiin lihat.Parikymmentä kiloa meni palvattavaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja yöks:yrjö lentää....heh mut jyp sehä mukava jos maistuu! ite en kyl moisia mömmöjä muksuille tarjoile!!!mut minä oonki minä,nirso paska ruuan suhteen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yöks:yrjö lentää....heh mut jyp sehä mukava jos maistuu! ite en kyl moisia mömmöjä muksuille tarjoile!!!mut minä oonki minä,nirso paska ruuan suhteen![]()
Mä olen ihan tarkoituksella opettanut lapseni syömään kaikenlaista ruokaa. Eipähän tarvitse sitten kyläpaikoissa tai ulkomailla hävetä silmiä päästään, kun muksuille ei kelpaa muu kuin nakit ja muusi.Alkuperäinen kirjoittaja yöks:yrjö lentää....heh mut jyp sehä mukava jos maistuu! ite en kyl moisia mömmöjä muksuille tarjoile!!!mut minä oonki minä,nirso paska ruuan suhteen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Riistasta en oikein välitä, turhan kuivaa, mut eroaako villisika oleellisesti siasta lihaltaan, kun muuten elukoiden käyttäytyminen ja tarpeet on varsin samat.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen ihan tarkoituksella opettanut lapseni syömään kaikenlaista ruokaa. Eipähän tarvitse sitten kyläpaikoissa tai ulkomailla hävetä silmiä päästään, kun muksuille ei kelpaa muu kuin nakit ja muusi.Alkuperäinen kirjoittaja yöks:yrjö lentää....heh mut jyp sehä mukava jos maistuu! ite en kyl moisia mömmöjä muksuille tarjoile!!!mut minä oonki minä,nirso paska ruuan suhteen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Riistasta en oikein välitä, turhan kuivaa, mut eroaako villisika oleellisesti siasta lihaltaan, kun muuten elukoiden käyttäytyminen ja tarpeet on varsin samat.
No ei ne kauhean paljon maussa eroa.Villi on vähempi rasvainen ja enemmän "raavaan" oloinen.Siis tummempaa lihaa.Käyttäytyminen on kyllä sen verran erilaista että sika asuu ikänsä pienessä karsinassa ja syö rehua.Villi liikkuu ikänsä vapaana ja syö lähes kaikkea.Siis kuin karhu eli myös kaikki kuolleet eläimetkin.
Ilmeisesti niitä tarhattuja ei sitten viedä?Mutta tämä mikä me syötiin ei suostunut pysähtymään ennen kuin oli reikä kylessä.Alkuperäinen kirjoittaja jutila:Oliko muuten niin että villisikaa ei ees lähetetä teurastamolle viemään,vaan aina lopetetaan paikan päällä?
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen ihan tarkoituksella opettanut lapseni syömään kaikenlaista ruokaa. Eipähän tarvitse sitten kyläpaikoissa tai ulkomailla hävetä silmiä päästään, kun muksuille ei kelpaa muu kuin nakit ja muusi.Alkuperäinen kirjoittaja yöks:yrjö lentää....heh mut jyp sehä mukava jos maistuu! ite en kyl moisia mömmöjä muksuille tarjoile!!!mut minä oonki minä,nirso paska ruuan suhteen![]()
Ja matkoista saa enemmän irti, kun voi syödä muuallakin kun suomibaarissa muusia ja lihapullia suomipopin tahtiin...
Sitäpaitsi paikallista ruokaa menee ravintoloissa enemmän=tuotteiden vaihtuvuus on isompaa=mahdollisuus saada mahatauti seisseen ruuan takia on pienempi kun länsimaisessa ravintolassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ilmeisesti niitä tarhattuja ei sitten viedä?Mutta tämä mikä me syötiin ei suostunut pysähtymään ennen kuin oli reikä kylessä.Alkuperäinen kirjoittaja jutila:Oliko muuten niin että villisikaa ei ees lähetetä teurastamolle viemään,vaan aina lopetetaan paikan päällä?
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:Meil on maitotila, josta lähtee elukoita myös Atrialle ja sen verran on pakko älähtää, että se se suomalainen ruoka nyt ihan niin tehotuotettua ole, kun annat ymmärtää. Esimerkiks, missä on satojen kilometrien matka teurastamolle? Utsjoella ehkä, mutta siellä tuskin on montaa toimivaa karjatilaakaan...
Nimim. metsästäjän muija, joka syö myös riistalihaa