A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Pitäiskö mun nyt syödä jotain pientä vai sinnittelenkö vielä pari tuntia ruokaan?
Sinnittele
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Pitäiskö mun nyt syödä jotain pientä vai sinnittelenkö vielä pari tuntia ruokaan?
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Näyttää siltä että ap yrittää vahvistaa ennakkoluuloja. Hengessä koetut lahjoituskehotukset ja siunausten ostamiset rahalla ovat juuri sellaista joista uskottavat seurakunnat haluaa sanoutua irti.
en yritä mitään. Miksi? Mutta tämä vastaus oli, mitä olen itse kokenut, minä itse, ilman painostusta.
En tiedä miksi, uskonsuuntia ja seurakuntia mustamaalataan monesta syystä. Karismaattisten herätysliikkeiden huono maine tulee juuri siitä että psykologiset rahastuskeinot on sotkettu toimintaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias:Voisitko olla läheinen ystävä ei-uskovan kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias:Voisitko olla läheinen ystävä ei-uskovan kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja Utelias:Voisitko olla läheinen ystävä ei-uskovan kanssa?
Mä ainakin olenkin. Anteeksi ap, kun vähän varastan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja Utelias:Voisitko olla läheinen ystävä ei-uskovan kanssa?
ei haittaa
ootko sä sirkkis? siis rukoilijasirkka?
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja Utelias:Voisitko olla läheinen ystävä ei-uskovan kanssa?
ei haittaa
ootko sä sirkkis? siis rukoilijasirkka?
Joo. Kaikki tunnistaa mua jostain syystä. Varmaan olen niin ärhäkkä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Koetko oman seurakuntasi vähän ummehtuneena ja jämähtäneenä?Vai oletko tyytyväinen sen toimintaan? Tiedän, että on edistyksellisiä ja "eteenpäin" meneviäkin helluntaiseurakuntia, mutta ainakin tämä meidän seurakunta on ikävä kyllä erittäin paikallensa jämähtänyt ja vanhahtava.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voiko hellari ja uskoton olla kavereita/ystäviä? tunnen yhden hellarin ja tullaan tosi hyvin juttuun, mutta silti mietin, voiko tästä tulla pidemmän päälle mitään, kun on kumminkin niin eri taustat!
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minulla tuli kapina ja baarikausi. Monella tulee, mutta moni myös palaa takaisin. Moni myös jää pois. Eronneisiin suhtaudutaan kuin kehen tahansa..siis häntä ei näy seurakunnan tilaisuuksissa. En osaa vastata, en ole läheltä seurannut sellaista.
Ymmärrätkö / mitä ajattelet ihmisestä, joka luopuu uskosta jostakin muusta syystä kuin käydäkseen baareissa tai elääkseen muuten ns. syntisesti? Onko muita syitä ylipäätään olemassa :saint:
Ymmärrän: hän on pettynyt uskoviin ihmisiin. Hän ei ole ehkä päässyt Jumalan yhteyteen siten, että olisi pysynyt uskossaan. Uskovissa pitää muistaa, että kaikki on ihmisiä. Emme ole parempia kuin muut. Olemme vain pyhittyneet ristin työn tähden. Muutkin voisivat aivan samoin. Ja voisin ihan yhtä hyvin olla vaikka lestadiolainen tai ev.lut, ihan sama, kunhan olen saanut todellinen uskon, en uskonnollisuutta, mikä ei yksin johda mihinkään.
Entä jos henkilö itse olisi sitä mieltä, että ei ole pettynyt erityisesti uskoviin ihmisiin?
Alkuperäinen kirjoittaja akka:Ai niin,sitten yksi kysymys mikä on aina askarruttanut,miksi jehovantodistajille hellarit on kuin kirosana?
Alkuperäinen kirjoittaja akka:Ai niin,sitten yksi kysymys mikä on aina askarruttanut,miksi jehovantodistajille hellarit on kuin kirosana?
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Alkuperäinen kirjoittaja akka:Ai niin,sitten yksi kysymys mikä on aina askarruttanut,miksi jehovantodistajille hellarit on kuin kirosana?
Tuota pitäisi kysyä Jehovan todistajilta, jolloin he antaisivat valmiin sitaatin, jonka mukaan Jehovan todistajat eivät suinkaan vihaa syntisiä kuten hellareita, vaan Jehova vihaa syntiä ja he Hänen mukanaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja Utelias:Voisitko olla läheinen ystävä ei-uskovan kanssa?