Kysy mitä vaan

Mitä mieltä olet tällaisesta ajatuskuviosta: Kannatan teorian tasolla kokoomuslaista ajatusmaailmaa, jossa yrittämisestä palkitaan. Mutta koska käytännön tasolla näin ei tapahdu, vaan työpaikat menevät suurelta osin suhteilla ilman yrittämistä, niin haistatan *itut koko kokoomukselle.

Mitä mieltä olet tällaisesta ajatuskuviosta: Kannatan teorian tasolla kokoomuslaista ajatusmaailmaa, jossa yrittämisestä palkitaan. Mutta koska käytännön tasolla näin ei tapahdu, vaan työpaikat menevät suurelta osin suhteilla ilman yrittämistä, niin haistatan *itut koko kokoomukselle.

Ymmärrään ajatuskuviosi logiikan ja tuo onkin törkeää, että koko maailma (tai ainakin Suomi) pyörii suhteilla, eikä kaikilla potentiaalisilla työntekijöillä ole mahdollisuutta välttämättä työpaikkaan.
Äänestysvalintasi on todennäköisesti kovin ongelmallinen...?

Ymmärrään ajatuskuviosi logiikan ja tuo onkin törkeää, että koko maailma (tai ainakin Suomi) pyörii suhteilla, eikä kaikilla potentiaalisilla työntekijöillä ole mahdollisuutta välttämättä työpaikkaan.
Äänestysvalintasi on todennäköisesti kovin ongelmallinen...?

No jokseenkin ongelmallinen :) Täytyy kuitenkin uskoa, että yliopistotutkinto vielä palkitsee ja voin jossain vaiheessa vain naureskella työnhakukipuiluille.

[QUOTE="vieras";26477749]Eroaisitko keskustapuolueesta, jos lapsiasi kiusattaisiin sen takia? Vai mitä tekisit?[/QUOTE]

Olisi erittäin vaikea tilanne kuvitella, että lapsiani kiusattaisiin siksi, että minä kuulun Keskustapuolueeseen.
Suoralta kädeltä en ainakaan eroaisi.
Ensin yrittäisin puuttua kiusaamiseen kiusaajien ja heidän vanhempiensa/mahd. opettajiensa taholle, ennen kun aloittaisin erokirjeiden väsäämisen.
Toki, jos mikään muu asia ei auttaisi, kuin eroaminen, tekisin sen toki, jos sillä lasteni kiusaaminen loppuisi - kyllä lapset menee Kepun edelle.
Mielenkiintoinen mielikuva...

miks mä en kelpaa miehille joista ite kiinnostunut kun taas ne joista ite ei ole kinnostunut ni ne on sit taas. Osaatko yhtään veikata? vaikka et minuu tunne ni veikata voi.

[QUOTE="vieras";26477775]Tykkäätkö panna perseeseen?[/QUOTE]

Olen enemmän pillun perään, jos näin voi sanoa, mutta kyllä perseeseenkin aina joskus on mukana panna...
Johan oli erikoinen lause, en ole tainnut tuon tasoista ennen tänne kirjoittaa. :D

Olisi erittäin vaikea tilanne kuvitella, että lapsiani kiusattaisiin siksi, että minä kuulun Keskustapuolueeseen.
Suoralta kädeltä en ainakaan eroaisi.
Ensin yrittäisin puuttua kiusaamiseen kiusaajien ja heidän vanhempiensa/mahd. opettajiensa taholle, ennen kun aloittaisin erokirjeiden väsäämisen.
Toki, jos mikään muu asia ei auttaisi, kuin eroaminen, tekisin sen toki, jos sillä lasteni kiusaaminen loppuisi - kyllä lapset menee Kepun edelle.
Mielenkiintoinen mielikuva...

Tuli ihan siitä mieleen, kun perustelit homoadoptiovastaisuutesi sillä, että lapsia kiusattaisiin vanhempiensa takia, joten lapsia ei saa näihin perheisiin antaa, vaan täytyisi alistua kiusaajien tahtoon.

No jokseenkin ongelmallinen :) Täytyy kuitenkin uskoa, että yliopistotutkinto vielä palkitsee ja voin jossain vaiheessa vain naureskella työnhakukipuiluille.

Eikös yliopistotutkinto luo yleensä yhtäaikaa kriittistä ja avarakatseisempaa ajattelua?
Jospa sitten se absoluuttinen poliittinen totuus ja korrektius aukeaisi - minulle se ei ole vielä auennut ... ;)

Yhteistyössä