Kevätesikko Täh, miksei raskaanaoleva voi mennä bikineissä kylpylään? Minä ainakin olen ollut ja tulen olemaan, enkä ole kyllä kuullut etteikö voisi olla.
Olen myös uimahallissa bikineissä ihan sen takia kun en mahdu enää uikkariin. Mulla tosin uimista varten sellaiset ns. urheilubikinit. Adidaksen halpikset jostain Prismasta. 
Ja tuo listeria-juttu, älä huoli. Ei varmasti ole tapahtunut mitään. :hug:
Kvartti Täällä ois kans siivouspäivä. Ois sopivasti pakkasta tuulettaa kaikki petivaatteet yms. Tuli vaan eilen koira pitkästä aikaa vuorokaudeksi tänne, joten voi olla ettei tänään kannata ihan loppuun asti siivota. Tää mun siivoaminen kestänee siis kolme päivää näillä näkymin.
Kävin muuten jo aamukävelyllä, olin mennyt laittamaan kasvorasvan hetkeä ennen uloslähtöä ja voitte uskoa kuinka jäässä naama oli. Pakkasta -24...
Mut nyt petivaatteet ulos ja mies tamppaamaan mattoja.
- Hapsiainen ja Herne 34+3
Ja tuo listeria-juttu, älä huoli. Ei varmasti ole tapahtunut mitään. :hug:
Kvartti Täällä ois kans siivouspäivä. Ois sopivasti pakkasta tuulettaa kaikki petivaatteet yms. Tuli vaan eilen koira pitkästä aikaa vuorokaudeksi tänne, joten voi olla ettei tänään kannata ihan loppuun asti siivota. Tää mun siivoaminen kestänee siis kolme päivää näillä näkymin.
Kävin muuten jo aamukävelyllä, olin mennyt laittamaan kasvorasvan hetkeä ennen uloslähtöä ja voitte uskoa kuinka jäässä naama oli. Pakkasta -24...
Mut nyt petivaatteet ulos ja mies tamppaamaan mattoja.
- Hapsiainen ja Herne 34+3