Täälläkin herkistellään,
Novellen synnytyskertomus sai tipan linssiin =) Onnea vielä oikein isosti, hurja nainen oot!
Hyvä
Niisku, että et enää oksenna! Ihan tarpeeksi kauanhan tuo kestikin. Ja varmasti on ihan mukava olla välillä töissä, ei tuu aika niin pitkäksi. Saa sitä sitten varmasti olla ihan tarpeeksi kotona kun äitiysloma alkaa. Toivotaan, että se selkäkin nyt asettuisi niin ei olisi tuskallista. Ootko muuten tukiliiviä kokeillut? Näin apuvälinealaa opiskelevana voisin sellaista suositella. Terveyskeskuksesta saa ilmaiseksi laitata kokeiluun, eikä lähetettäkään tarvita. Jos tuntuu hyvältä, niin sellaisen ostamista voi sitten harkita, oon kuullut että monelle on ollut apua. Itekin silloin kesällä käytin SI-vyötä, kun oli se välilevy kipeä ja mulla ainakin auttoi.
Siis mä oon nyt oikeasti jo vähän huolissani siitä
Siilurasta? Ei oo mitään kuulunut aikoihin, viime kirjoituksen aikaan on kuitenkin jo olleet viikot yli ja synnytys ihan nurkan takana. Toivottavasti on vaan niin kiireinen vauvan kanssa ettei ole ehtinyt palstalle!
Mä olin eilen äidin, anopin ja miehen siskon kanssa Tallinnassa. Oli oikein mukava päivä! Oon vaan ihan järkyttynyt, kun se lankakauppa missä ollaan aina käyty ja josta oli nytkin tarkoitus tehdä oikein iso vauvalankojen hankintapaikka, on lopettanut! Apua. Eikä oltu katottu, että mistä löytyisi muita kun toi on ollut niin hyvä. Pitää varmaan ostaa noita Novitan lankoja sitten, höh. Siellä oli niin ihania kaikkia, näin jo melkein unta niistä langoista

Menin sitten kampaajalle ja nyt on taas ihanan lyhyt tukka.
Hirveitä suomalaisia juntteja taas nähtiin, hävettää kyllä välillä olla suomalainen! En tajua että mikä tollasiin keski-ikäisiin pariskuntiinkin tulee kun ne pääsee Viroon, hirveet perseet vaan päälle ja eikun ördäämään ja rehvastelemaan... Nolotti monien puolesta! Kampaajallekin tuli joku känninen äijä tinkaamaan hinnasta, meni vaan sinne tuoliin isumaan ja sanoi kampaajalle, että jumalauta sähän leikkaat yhdeksällä eurolla perkele. Ihan törkeetä meininkiä!
Tarjouduin tuomaan miehelle lavallisen kaljaa, mutta ei kuulemma tarvitse. No, pakkohan sieltä Tax Freestä on jotain ostaa, eli täällä mä mussutan nyt Tobleronea sekä Matador Mixiä ja Taotao riehuu
Pitää mennä vaalikoneeseen valitsemaan hyvä ehdokas. Jos toi sade vaikka vähän asettuisi niin päästäisiin äänestämään kuivempina B)
KÖ&Taotao 24+5