Kiitos taas sympatioista

Meillä mies kyllä tajuaa tilanteen... Hän on lähinnä minua patistanut sekä silloin työterveyteen että nyt puhumaan neuvolalääkärille asiasta. Töissä ei tajuttu ennakolta asiaa, mutta nyt ovat ilmeisesti ryhtyneet toimenpiteisiin, koska ei multa kesken jääneitä töitä voida tekemättäkään jättää. Olen ollut tuossa työpaikassa vasta reilun vuoden ja olen tosiaan ihan valmis jäämään äitiyslomalle. Ei se ylitöiden määrä ja reissuhommien teko ilmeisesti oikein sovellu mun vastuuntuntoiselle luonteelle...
Kävin tänään viemään labraan pissanäytteen, kun eilen neuvolassa näytti, että olisi tulehdus... Ja ilmeisesti tulehdus onkin, huomenna pitää soitella antibioottireseptin perään. Olen kuvitellut, että jatkuva pissahätätunne on johtunut ihan normaalisti raskaudesta, mutta se onkin sit tulehdus... No, hyvä, et saa kuurin siihen.
Kävin eilen miehen siskon kans lastentarvikeliikeessä katsomassa heidän 3 vee tytölle turvaistuinta. Eksyin sitten siihen kestovaippaosastolle ja mukaan tarttui yksi Myllymuksujen all in one -vaippa. Miehen sisko kehui niitä kovin, samoin yksi kaverini on kehunut myllymuksujen vaippoja. Tuo maksoi 23,90 eli pikkasen suolainen hinta, mutta lueskelin Luontokaupan mainospostin, jossa luki, että yksikään kertakäyttövaippa ei ole vielä maatunut, ja himpun verran huono omatunto tuli. Kyllä kestoja voi sitten käyttää mahdollisella seuraavalla muksullakin ja luultavasti ne saa myytyä eteenpäin sitten, kun ei ole itsellä enää tarvetta. Jos nyt ostaisi muutaman aina silloin tällöin, niin ei ahdistaisi hinta sitten niin paljoa...
Oli muuten jossain kohtaa juttua niistä pesupähkinöistä. Nyt olen pessyt useamman koneellisen pesupähkinöillä ja voin kyllä suositella! Pyykeistä tulee puhtaita, niihin ei jää hajua/tuoksua ja kuoripaketti tosiaan riittää varmaan vaikka kuinka pitkälle...
Meidän vauvavarustautuminen alkaa olla hyvällä mallilla. Mies haki alkuviikosta kylppäriin yläkaapin vauvan tavaroille. Pesukoneen päälle hän askarteli jo joku viikko takaperin sellaisen kiinteän tason, jonka päälle tulee sitten hoitotaso ja pehmuste. Anoppi lupasi ommella sellaisen kivan värikkään pussukkajutun siihen hoitopöydän viereen. Siihen saa sitten pikkutavaroita ja vauva tykkää katsella kivoja värejä
Sellaista tänään
-Memmu ja koo (27+6)