Laiharilla. Päivän ruoat:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllä

Vieras
Aamu: 1 ruisleipä kevytjuustolla ja tomaatilla + kahvia

välipala: omena

lounas: perunaporkkanasosekeittoa lautasellinen, porkkanaraastetta pieni lautasellinen, ruisleipä kevytlevitteellä

välipala: omena + kahvia

päivällinen: kasviskeittoa ja raejuustoa

iltapala: ruisleipä kinkulla, kevytlevitteellä ja paprikalla

hyvä minä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käsittääkseni tuossa taisi olla liian vähän proteiinia. Ja kasviskeitoissa perunaa joka ei ole mitenkään välttämätöntä. Muista liha ja kala.

arvasin, et joku kommentoi protskuista. Joo, tiedän. Ja duunin lounaspaikassa ei ollu tota parempaa kevytvaihtoehtoa lounaalla :)

Käsittääkseni tuossa taisi olla liian vähän proteiinia. Ja kasviskeitoissa perunaa joka ei ole mitenkään välttämätöntä. Muista liha ja kala.

Mistä muuten päättelit, että kasviskeitossa ei ole protskuja? Meillä ainakin laitetaan papuja tai linssejä aina.

Kuulostaa aika ykstoikkoselta. Ootko kokeillu kiloklubi.fi sivuja? Siellä näkee kätevästi sen, että onko kaikkea tarpeeksi ruokavaliossa :) suosittelen! Itse sen avulla jo monta kiloa pudottanut ;)

Mistä muuten päättelit, että kasviskeitossa ei ole protskuja? Meillä ainakin laitetaan papuja tai linssejä aina.

Villi veikkaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain..:
Kuulostaa aika ykstoikkoselta. Ootko kokeillu kiloklubi.fi sivuja? Siellä näkee kätevästi sen, että onko kaikkea tarpeeksi ruokavaliossa :) suosittelen! Itse sen avulla jo monta kiloa pudottanut ;)

en oo. Mä lasken painonvartijoiden pisteitä....

tee+ ruisleipää, päällä juustoa,kinkku ja kurkkua + 3 kuppia kahvia
pottumuusia ja j-liha pihvi + kahvia
herne,maissi,paprika + kukkakaalta, kanan rintaa
jäätelöä + kinuski kastiketta
mies just teki munakasta...

30min hiihtoa koiran kans, läpin hiihole opettamista

Tänään näin: (karppaaja)

kahvia litra, rasvatonta maitoa 3 dl. Vettä noin 2 litraa. Kaalilaatikkoa, jonka kanssa kiinankaalia ja ranskankermaa.

Ei kovin paljoa ole tullut syötyä, kuidut alhaiset 10 gr, mutta herkkupallo vihreänä, rasvan ja proteiinin suhde vihreällä ja kasviksia reilu 500 gr.

Lisäksi liikuntakalorit 550 ja vajetta päivältä tällä hetkellä n.1900 Kcal.

Ei ole nälkä.

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:

kahvia litra, rasvatonta maitoa 3 dl. Vettä noin 2 litraa. Kaalilaatikkoa, jonka kanssa kiinankaalia ja ranskankermaa.

Ei kovin paljoa ole tullut syötyä, kuidut alhaiset 10 gr, mutta herkkupallo vihreänä, rasvan ja proteiinin suhde vihreällä ja kasviksia reilu 500 gr.

Ei ole nälkä.

Karppaaja juo rasvatonta maitoa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain..:

en oo. Mä lasken painonvartijoiden pisteitä....

Täällä toinenkin Kiloklubin käyttäjä! :) Suosittelen, ilmainen ja siinä saa myös palautetta ruuan laadusta (ei vain kalorit).

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:

Ei ole nälkä.

Karppaaja juo rasvatonta maitoa?

Kuka kieltää?

jaah..
Lautasellinen porokeittoa (kasviksilla ) jälkiruuaksi yksi tuore taateli :p Nam. (tämän hetken superherkku )
pieni kourallinen cashew pähkinöitä.

Muuta ei sitten olekaan tullut syötyä :ashamed: Ei ole yhtään nälkä kun on vähän kipeä olo.

Maitorahkaa, mustikoita ja mantelijauhetta

Kasviswokkia, pähkinöitä ja valkoisia papuja

Pähkinöitä,

Kananmunaa, ruisleipää, juustoa

Siinä ois päivän safkat. Juomiset on pääosin vihreää teetä agave-siirapilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
En tykkää. Syöt liian vähän. Aamupala on todella kitulias.

No vedin just lisäks maustamattoman jogurtin + puoli purkkia ananasmurskaa ja seassa pieni kourallinen rusinoita.
Helpottiko?

No mä en kuitenkaan pärjäisi noin pienellä aamupalalla kuin sä ja laihdutan minäkin. Suosittelen vaikkapa kahta leipäpalaa ja päälle lisäksi keitettyä kananmunaa niin on tuhdimpi.
Pehmeitä rasvojakaan ei taida tulla tarpeeksi.