lapsen flunssa, vanhemman sairasloma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miima"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miima"

Vieras
Meidän 2 vee on ekaa kertaa kipeänä ja minulla sattui olemaan pari vapaa päivää jemmassa niin olin hänen kanssaan kotona, mutta tänään vielä oli aamulla kuumetta ja nenä vuotaa ja ääni käheänä. Eilen kävimme ensiavussa lääkärillä kun tuli flunssaan liittyviä allergisia oireita. Soitin hoitajalle tänään niin lääkärille ei saada aikaa, mutta huomenna soittaa minulle kun voi mennä käymään siellä. Kysyin että millähän mennään kun ei viitsisi kipeää lasta rattailla viedä kun 4 kilsaa tulee matkaa. Ei vastannut. Ja sanoin vielä että minä en oikein voisi jäädä kotiin että olisi isän "vuoro" jäädä että olisi hyvä jos soittaisi paljon ennen kun menen töihin että kerkeen saada miehen kiinni töistä (ei saa olla omat puhelimet työssä mukana)jos pitää tulla kotiin. Mutta loppu puhelusta sai sen kuvan että minun pitäisi jäädä kun kerta olen iltavuorossa. Onko tämä lapsen sairastaminen siis aina näin hankalaa sairasloman suhteen.. En ymmärrä.. Jossain vaiheessa ehdotteli jo jotain muuta hoitajaa lapselle ja jos ei vaikka ole huomenna enää kuumetta niin kuulemma voi viedä lapsen hoitoon. Mitä mieltä olette ? Olenko mä vaan liian varovainen, kun ajattelin että jos vuotaa nenä vielä noin paljon ja ei lähde ääntä ja on vasta ollut kuumeessa niin ei pidä viedä hoitoon kun muut sairastuu? Mies oli sitä mieltä että jos soittaisi vielä illalla ensiapuun ja sais sieltä sen sairaslomatodistuksen yhdelle päivälle..

Yhteistyössä